Witam, ja tylko na chwilke, wiec przejde do rzeczy od razu:
Mianowicie idzie mi o komfort jazdy w A6. I jak to sie ma do kofortu w XM-ie, jesli ktos ma takie porownanie. XM-em jezdzilem, wiec wiem ze jak dla mnie to rewelacja, A6 nie mialem okazji jezdzic
Pytam dlatego ze chce sobie kupic jakies duze kombi, z duzym silnikiem diesla, komfortowe, i najchetniej 4x4. XM spelnia wiekszosc moich wymagan z wyj. 4x4, niestety, i tu audi ma duuzego plusa, zwlaszcza ze ten naped chyba jako pierwsi w ogole do "cywilnych" samochodow wprowadzili. XM z kolei moze sobie latwo przeswit zwiekszyc, ale rozwazylem w duchu rozne rzeczy i wyszlo mi ze czesciej bede jezdzil po zasniezonym asfalcie w gorach, niz po blotnych koleinach czy kamorach... W sumie idealem bylby dla mnie XM z napedem quattro

no ale albo rybka, albo akwarium, jak to mowia.
Zanim zdecyduje, jednakowoz, chcialbym sie dowiedziec jak to jest z tym kofortem w A6, i czy hydro rzeczywiscie jest o lata swietlne wygodniejsze od sprezyn, czy tez to tylko marketingowa bujda na... no, nie na resorach

Gdzies czytalem ze drobne nierownosci i tarke pod skrzyzowaniami A6 swietnie pochlania, ale dlugie muldy to porazka i ze w sumie dobrze to tylko po autostradach jezdzi, ze wzgledu na kombinacje twardych sprezyn i slabego tlumienia, czy tak jakos...
dzieki za wszelkie info
