bloku napisał(a):
Po zdjęciach widzę, że chodzi o wersję 8V czyli 120KM. 2,0 cdti to już 16V.
Po konsultacji ze szwagrem (ma VC 1,9 CDTI i Zafirę) do 1,9 i 2,0 są czujniki be z kabla. Z kablem były do silników DTI. CDTI 16V (150KM) ma taki sam czujnik jak 2,0 cdti natomiast 8V 120KM (czyli taki jak ten który wskazałeś) ma inny numer i inny zakres odczytu. Podał mi numer do VC i ZB więc i do Signum podejdzie - 0 281 002 603 (taki sam jak podałeś).
Problem chyba się pomału "rozwiązuje" - okazało się , że umierał mu akumulator . Nie szło go naładować , a jak już się go naładowało to nawet silnik nie chciał w sumie zakręcić .. a jak już to z wielką łaską ... .Myślę , że mogla elektronika wariować z powodu niskiego napięcia zasilania , i immobiliser normalnie blokował zapłon - nie wiem czy to dobry trop . Włożyliśmy inny akumulator jakiegoś Fiama Titan - ponoć coś markowego ... cholera stał nie używany jakieś 3 miesiące - ładował się ze dwa dni z groszem na dobrym prostowniku .
Na razie auto ładnie odpala , no ale zobaczymy co pokażą następne dni .