.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.mar.2025 16:13:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wydajność pompy wody w Dieslu
PostNapisane: 15.wrz.2005 11:51:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Witam was.
Jestem na etapie "rezania" sobie do traktora elektrycznego podgrzewania płynu chłodzącego (brzmi to głupio, ale tak jest...).
Mam takie pytanie :?: : jaka jest wydajność pompy wody w silniku 2,5 TDI (1T, AAT, AEL) przy pacy silnika na luzie (ok 700 obr/min), gdy termostat jest zamknięty, czyli płyn krąży tylko między silnikiem i nagrzewnicą?
Dzięki za jakiekolwiek wskazówki :peace:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 12:57:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Wykorzystaj coś co zrobiło Audi w modelu B4 TDi. W przewodzie do nagrzewnicy są trzy świece żarowe (coś w tym stylu) które są sterowane z komputera jak temp. są niskie. Przepływający płyn podgrzewa się momentalnie...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 11:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Wiem, znam to rozwiązamie.
U mnie będzie grzałka 130 W w dodatkowym zbiorniku płynu. Grzałka kosztuje szalone 17 zł :D, zbiorniczek też sobie dorezam. Sprawdzałem, że w 2 minuty grzałka podgrzewa litr cieczy o 70 stopni.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 19:52:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Jak byłem teraz w niemczech w poszukiwaniu B4 1Z to widziałem w jednej takie rozwiązanie. Ktoś na przewodzie wodnym do chłodnicy owinął przewód od płynu idący do spryskiwacza. Mianowicie wydłużył drogę od zbiorniczka do dysz i ten kawałek owinął no przynajmniej z 20 razy na przewodzie wodnym...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2005 07:30:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Tak, ale to jest metoda podgrzewania płynu do spryskiwaczy a nie silnika...

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2005 07:36:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
No tak :D . Napisałem to bo widzę, że lubisz grzebać przy furce ;) . Swoją drogą to jeżeli chodzi o samo podgrzewanie to nic mądrzejszego jak fabryka nie wymyślisz. Czyli albo świece w przewodzie wodnym albo Webasto :)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: