Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5246 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
1. oleje w silniku i skrzyni to podstawa 2. gniazda wtryskiwaczy z wymianą podkładek 3. oczyścić dolot (IC) 4. rozrząd można sprawdzić ale jeśli ma faktycznie taki przebieg i olej był zmieniany (najlepiej co 15k a nie co 30k) to powinien jeszcze spokojnie polatać. Jeśli nie słuchać rano niepokojących dźwięków to ślizgi jeszcze żyją.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|