Będziesz miał bo to normalny sterownik immo tyle, że w starszej technologi. Jak dobrze pamiętam to Audi Commander pozwalał na przypisanie IMMO ale nadal potrzebny PIN.
Ale spróbuj tego:
Wchodzimy w kanał 25 i sprawdź czy potrzeba pinu. Może ktoś już tam był i wywalił.
[Login - 11] - podajemy pin,poprzedzony cyfra 0, jeżeli jest prawidłowy nie pojawia się żaden komunikat,jeśli jest nie prawidłowy --> mamy komunikat o niewłaściwym pinie. Na blacie powinna zapalić się kontrolka od IMMO.
Następnie : [Adaptation - 10] W [Channel Number] wpisujemy 21 [Read] widać ile kluczyków jest obecnie w pamięci. W pole [new value] wpisujemy wartość 0 W/wym. postępowanie kasuje obecnie zapamiętane kluczyki [Test] [Save]
Następnie : [Adaptation - 10] W [Channel Number] wpisujemy 21 [Read] widać ile kluczyków jest obecnie w pamięci - wartość powinna być 0
W miejscu gdzie wcześniej wpisaliśmy 0, [new value] wpisujemy liczbę kluczyków, które chcemy zaprogramować --> jeżeli mają to być trzy kluczyki w polu [new value] wpisujemy wartość 3 Potem [Test] [Save]
W tym momencie kluczyk który jest obecnie w stacyjce powinien się zaprogramować w centralce, a kontrolka IMMO na blacie powinna zgasnąć.
[Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
Wyłączamy zapłon,wkładamy kolejny kluczyk --> włączamy zapłon --> kontrolka IMMO na blacie powinna w czasie ok 2 sekund.
UWAGA
Po wpisaniu samego pinu (bez procedury kodowania kluczy) zapala się kontrolka od IMMO, i nawet gdy rozłączymy interfejs i wyłączymy/włączymy zapłon kontrolka nie zgaśnie, należy bezzwłocznie odłączyć klemę akumulatora na 30 - 40 sekund.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|