Dzień dobry,
Jak w temacie Audi A6 C6 2005r kod silnika BRE i problem:
Autko trafiło do mnie po fachowcach DOSŁOWNIE ze stodoły. Nie mając z nimi żadnego kontaktu (autko od komornika) stwierdziłem po rozebraniu:
1. wymiana uszczelki pod głowicą
2. wymiana rozrządu
3. pod fotelami znalazłem sterownik silnika i wiązkę pompowtrysków ("zapasowe", chyba były jakieś kombinacje z podmienianiem)
4. brak kluczyka, dorobiony u fachowca.
Na wstępie znalazłem przestawiony rozrząd, ale to nie pomogło i ustawienie można śmiało wykluczyć. I jaki jest dokładnie problem. Otóż przy kręceniu brak napięcia na pompki, po odpięciu czujnika położenia wałka napięcie wraca, ale dalej nie pali. Przy spiętym czujniku jeden błąd w silniku: obwód czujnika wałka rozrządu - poza limitami. Po wykasowaniu wraca w różnych odstępach czasowych, czasami od razu, czasami po dłuższym kręceniu. Nie mam pojęcia co jeszcze fachowcy z obory mogli nawywijać, może ktoś miał podobny problem ? Jakieś sugestie ? Może to usterka, którą mieli i próbowali usunąć. Błagam bo już mi się śni po nocach
