Cześć,
od kilku dni jestem posiadaczem A6 C7 Avant (2014r.) z multitronikiem - studiuje instrukcje, ale jeszcze nie do końca wszystko jest jasne. Mam kilka pytań:
1. Jak dokładnie działa tryb S w tej skrzyni? Czytałem, że przeznaczony jest do dynamicznej jazdy (wyższe obroty), ale podstawowa różnica jest taka, że ma symulować sposób zmiany przełożeń jak ze stopniowych automatów (obroty

redukcja itd.). W odróżnieniu od trybu D, który utrzymuje stałe obroty. Tymczasem ja nie widzę jakiejś dużej różnicy, co prawda na razie jeździłem tylko po mieście, ale na D normalnie skrzynia redukuje bieg, na wyświetlaczu pojawia się D1, D2 itd. W komputerze mam tryb jazdy Auto wybrany.
2. Czy ten tryb S może być używany z różnymi trybami jazdy czy tylko z Dynamic?
2. Start and stop - zawsze myślałem, że działa tak, że zatrzymujesz się np. na światłach i silnik się wyłącza. Dodajesz gazu - natychmiast się uruchamia. Tu mam tak, że silnik wyłącza się dopiero po mocniejszym naciśnięciu hamulca i musze ten hamulec trzymać wciśnięty, aby pozostał wyłączony. Uruchamia się jak tylko go zwolnię. Pytanie czy to jakiś inny tryb, można to zmienić na standardowy czy to po prostu rozwiązanie Audi?
To pozostało niejasne po przeczytaniu instrukcji, z góry dzięki za pomoc.