Baskecior napisał(a):
Nie musiałem oglądać logów aby wiedzieć że jest źle.
Magiczne słowo:"czyszczenie" ...
1) Od 1911 do 2205 obr / min mamy przeładowanie, dlatego ECU reaguje w sposób jaki opisałeś.
2) Profilaktycznie wymień zawór N75 , sterujący turbosprężarką. Koszt nowego na alledrogo ok 100 zł. Ponownie wykonaj logi i wrzuć je tutaj. Jeśli nic się nie zmieni, patrz pkt 3.
3) Jeśli w pkt 2 nic się nie wyjaśni: Wyrwać turbosprężarkę i kazać pod karą chłosty WYMIENIĆ NA NOWY układ geometrii. Żadnego nic nie wartego czyszczenia.
4) Po naprawie poproszę 010 dyn i 011 dyn - każde w osobnym pomiarze.
przemik napisał(a):
Powtórz logi.
011 i 010 na 3 biegu.
Oraz wykonaj jeszcze statyczne - 011 w trybie Basic Settings.
Panowie po wymianie N75 wklejam logi
Statyczny BS 011
http://vaglogi.pl/log-011_O0Dbt4.htmlDynamiczne 011 i 010
http://vaglogi.pl/log-011_2hgF0N.htmlhttp://vaglogi.pl/log-010_LDRVl.htmlTargać turbo ? Czy jeszcze coś wykonać ,sprawdzić ?