Witam, w temacie motoryzacji braków nie mam Otóż jak wcześniej pisałem moja a3 8l 1.9 tdi 90km 1999r piszczała skoki temperatury miała w różnych sytuacjach tzn nie w jakieś konkretnej tylko jak jej się żywnie podobało Termostat nowy czujniki wszystkie także tj 3 g2 temp. Przy wężu i termoregulacji wentylatora Dalej to samo więc wziąłem się za kostkę od g2 kabel niebiesko biały na wierzchu wiązka a kawałek dalej rezystor nie przylutowany tylko skręcony nie wnikam kto i co miał na myśli robiąc takowy słaby manewr kupiłem nową i oskubałem, lut termokurczliwe złączki itp lecz zobaczyłem, że na wszystkich przewodach od g2 gdzie świeżo oskubane jest zielony nalot, śniedź i tu rodzi się pytanie jak? I co? Decha rozebrana, licznik sprawdzony Pod maską wszystko sprawdzone a było tego sporo masy wyczyszczone i nic nie wskazuje na to zwarcie teraz po zrobieniu tej kostki 3 sekundy po włączeniu silnika już piszczy i migota ucicha dopiero przy 160 km/h a jak wjeżdżam gdzieś w miasto powtórka z muzyki Nie grzeje się wentylatory funkcjonują prawidłowo interfejsem sprawdziłem temp odpowiednia, zaczyna mnie ta adka irytować po dłuższym postoju jak chłodniej ma problem z odpalaniem i przy tym przyświeci na sekundę absem, czy może to być spowodowane, że na kilku złączkach od przewodu tylnego spryskiwacza (były rozłączone) wyciekał płyn? Spędza mi to sen z powiek mam urlop co fakt w dzień spałem a teraz dalej walczę bo nie mogę tego przegryźć, jestem tu nowy, jak dodać foto? Vag. Com kupiony pokazuje mi tylko błąd czujnika g2 zwarcie do masy[img]IMG_20200719_011019[/img][img]IMG_20200719_013840[/img][img]IMG_20200706_182525[/img]
|