witam. pacjent a4 b5 1.8 aeb zrobiony na 230km
k04 wtryski saab dp 3'' sztywny dolot , wieksza przepustnica. wieksza pompa paliwa
auto nie jedzie. po zmianie przepustnicy byl szatan ale po tygodniu mapy sie rozjechaly i jedzie jak zwykle aeb i pozno wstaje. , auto ma lpg
dynamiczne lpg
http://vaglogi.pl/log-002_007_s07p300.htmldynamiczne pb
http://vaglogi.pl/log-001_013_vOpo052.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_025_K4WpZ.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_007_z21m2a9.htmlstatyczne
http://vaglogi.pl/log-002_008_595Qv.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_007_k1EeDl.htmlprosze o podpowiedz. dlaczego momentami obciazenie silnika spada do 60% mimo wcisnienia gazu do konca a chwile potem ma znow 99?
turbo laduje 1.1bara a widac ze na poczatku idzie na bogato z mieszanka w close loop czyzby n75 szalal ? a byl czyszczony , przewody wszedzie nowe.
nie moge znalezc co oznacza kolumna 2ga w grupie 002 . czy to nie jest jakas korekta wtryskiwacza ?