Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Dlatego pytam czy vcds podaje te same parametry. Jeśli tak to wina leży po stronie czujnika G2/G62. Rozumiem, że kolor dobrany poprawnie i sam czujnik jakiś porządny?
Tym bardziej, że podajesz info o problemach z korektami - ten czujnik odpowiada za podanie informacji do ECU o temp cieczy chłodzącej. Jak dostaje +120 a potem -50 to korekty będą się rozjeżdżać prawie po maksymalnych wartościach.
Jak masz gdzieś w pod ręką multimetr to poszukaj wartości jakie czujnik ma podawać i warto pomierzyć. Najlepiej byłoby oscyloskopem.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|