przemik napisał(a):
Bład mowi o niewydolnym systemie regulacji cisnienia doładowania.
Ja bym poki co skasował i jezdził dalej jeśli to pierwszy raz.
Jesli bład wroci(bedzie wracał) do sprawdzenia
- szczelność przewodów ukladu doladowania
- zawór N75 - polaczenia do niego i sam zawór
Odpowiadając na Twoje dodatkowe pytanie - wg mnie to normalne.
Dziękuje serdecznie za odpowiedz @kol. przemik..
Tak pierwszy raz...o roku jak mam auto zapaliło się cokolwiek....a zapaliło się własnie EPC..
Wykasowałem bład VCDS i nie pojawia się więcej ale to narazie minęło 2 dni.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
To jest z mojego odczytu VCDS.
Address 01: Engine (J623-CMBA) Labels: None
Part No SW: 04E 906 016 J HW: 04E 907 309 A
Component: 1.4l R4 TSI H08 4908
Revision: WAH08---
Coding: 02190032232401082000
Shop #: WSC 06314 790 00021
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016J 002009
ROD: N/A
VCID: 295DF997FB39
No ASAM data for: "EV_ECM14TFS01104E906016J" ()
1 Fault Found:
19404 - ROD - Unknown Error Code
- MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 104098 km
Date: 2020.09.26
Time: 08:52:49
Readiness: 0000 0000
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
A ten jak mi się wydaje zapach przypalonego kabla ?
Jest jakieś połączenie turbo lub podzespół zwiazany z turbo przewodem elektrycznym...Może coś się przytarło i kabel jest ogołocony z izolacji...Mokro jest i deszczowo..
Powiedz mi jeszcze prosze czy po VCDS mozna jakoś to sprawzić i w jakich blokach pomiarowych...
miałem zawsze TD ostatnio 1,9 golfa V silnik BKC i tak troszeczke znałem diagnostyke. W benzin jestem zielony.
pozdrawiam.