Poza tym co bloku już wspomniał generalnie wszystkie wycieki, czy to przy silniku, skrzyni, łączeniu ze skrzynią, torsenem, półosi, stan odmy, węży olejowych, magistrali wodnych, wspomagania itd. Pekac lubi króciec w zbiorniczku wyrównawczym. Czasem "awarii" ulega tez korek, to samo z korkiem oleju sprawdzic se uszczelke po latach dobrze by wymienic. Stan łączek elastycznych wydechu, generalnie przejrzeć cały układ jak OE a nie modyfikowany (koncowy widze juzm inny, chyba ze tylko koncowki zmienione), środkowy lubi się rozpadać po latach, płaszcz potem rzęzi, poza tym jak ktoś chce mieć cisze a nie brzęczenie czy drgania i rezonans zostawić katy, jak ktoś mówi że przelotowe są ok - to kłamie. Mechanizm wycieraczek (FL potem miał juz ten poprawiony) ale i tak po latach tulejki lubia sie wyrabiac, spryski (tu polecam od razu wymiane na mgielkowe np ze Skody). Magiel jak zmieniał pytanie jak zrobiony (zapytaj w ogole czy klepal czy sie lalo), pompa czy została ZFa, bo zazwyczaj jak robią komplet to ładują chińczyka, który długo nie pociągnie, klima pisał, że mrozi - zapytaj czy coś robił, tutaj też w 90% przypadków ładują chińskie parowniki i skraplacze. Zrób se przy okazji test klapek (jak nie wiesz jak mozesz skorzystac z filmu dla A2, który jest na YT). Z navi poruszac ekranem (lubi padac tasma przez to), pobawić sie wszystkim czy po prostu działa. To samo dotyczy oswietlenia, mikrostyków w zamkach, sprawdzic czy kanapy grzeja, lubia padac maty w fotelach (zamiast naprawic bo kupa rozbiorki jest ze sportowymi stolkami to daja rezystory) itd (pierdoly ale jak sie tego zbierze to roboty kupa, jak se zrobisz sam to ok, ale jak dasz komus to potem plac za roboczogodziny). Zapytaj jakie nastawniki dał, jak OE to masz spokój (chociaż był u nas przypadek na forum, że zaczął stukać po paru tys km ale ASO wymieniło na gwarancja zaraz na nowy), ryżowe to loteria. Czy zimny nie kopci przy odpalaniu. Najlepiej to by było pomierzyć kompresje (pytanie czy Ci się sprzedający na to zgodzi). Ile to zre oleju tez mozna spytac (o ile prawde powie). Z ASB to samo - najlepiej sprawdzić ja jak jest zimna i ciepla. Jak ja niedawno robili to pewnie wszystko bedzie ok, ale z opisu widac ze pewnie tez po kosztach a nie generalka.
_________________ Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
|