Dobry wieczór, prosiłbym bardzo serdecznie o pomoc/naprowadzenie.
Sprawa wygląda tak, auto stało około tydzień nieruszane podczas niedawnych mrozów. Zapaliło bez problemów, przejechałem się paręnaście km, turbina bez problemów działała. Po tym auto stało kilka dni i podczas następnej jazdy już auto przestało "iść", wrażenie z jazdy jakby turbina w ogóle nie doładowywała. Na postoju przy kręceniu na wyższe obroty pojawił się lekko niebieski dym, z obserwacji podczas jazdy auto też dymi powyżej 2 tys. obrotów. Dwa dni temu jak była odwilż zauważyłem, iż turbina wróciła, ciężko mi określić czy w pełni ponieważ nie mogłem go jakoś mocno przypiłować, ale auto jechało zupełnie inaczej, na postoju sprawdzone dymienie - zupełny brak dymu. Teraz znowu gdy wróciły mrozy turbina zwinęła interes. Wstępnie sprawdzone przewody i szczelność układu i tutaj wszystko gra.
Dzisiaj zrobiłem logi statyczne i dynamiczne (zgodnie z poradnikiem na forum), niestety ze względu na słabe warunki na drodze nie dałem rady wycisnąć zbyt wysokich obrotów, max poszło do 2700-3000 na 3cim biegu.
W sekcji Engine pojawił się błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc lub chociaż naprowadzenie od czego zacząć, co mogło przymarznąć albo co mógł trafić szlag.
Poniżej logi
https://i.ibb.co/G97PGjL/000-statyczne.jpghttps://i.ibb.co/Wv1zDqV/003-statyczne.jpghttps://i.ibb.co/qD85KV7/004-statyczne.jpghttps://i.ibb.co/b6tLxcx/011-statyczne.jpghttps://i.ibb.co/8x9JdY6/000-dynamiczne.jpghttps://i.ibb.co/QM4SvHW/001-dynamiczne.jpghttps://i.ibb.co/HPvByL9/003-dynamiczne.jpghttps://i.ibb.co/4f5pX8v/004-dynamiczne.jpghttps://i.ibb.co/ThLGRKF/008-dynamiczne.jpghttps://i.ibb.co/pLcDmPD/010-dynamiczne.jpghttps://i.ibb.co/XZ3LhbB/011-dynamiczne.jpg