Witam może ktoś mial podobny problem i go rozwiązał.. pacjent 2.8 quattro manual. Przy ruszaniu samochod szarpie np. wpinam 1 puszczam sprzeglo jest szarpniecie cala buda, wciskam sprzeglo wpinam wsteczny znowu jest mocne szarpniecie.. luzy na napędzie? tylko co dokładnie.. tak samo podczas jazdy przy gwałtownym dodaniu gazu jest szarpniecie do tylu . puszczam gaz delikatne szarpniecie do przodu podczas zmiany biegów szczegolnie z 1 na 2 i z 2 na 3 przy wysokich obrotach jest mocne kopnięcie.. przy spokojniej jeździe mniej wyczuwalne. Męczę się juz z tym od zakupu auta poduszki pod skrzynia wymienione na lemfordera, poduszki dyfra wymienione, w zeszłym roku wał przeszedł kompletną regenerację po czym wibracje ustały, ale szarpnięcia jak były tak są.. przeguby wewnętrzne maja delikatny luz gora-dol dosłownie 2mm tylko czy przy kręceniu poloskami powinien byc luz ok. 1cm i stuki dochodzace ze srodka skrzyni... Czytałem wiele tematów i nie znalazłem odpowiedzi większość pisze ze idzie sie przyzwyczaić, ale próbuje przyzwyczaić sie juz 3 rok i cos nie wychodzi
