Napisałem w osobnym temacie ale tu też wrzucę.
Szukałem trochę info bo zabieram się za swojego ASNa a widzę że bloku ma doświadczenie z tym silnikiem.
Auto lata na PB98
Błędy pokasowane rozjeździłem go trochę i zrobiłem jakies logi. bo auto stało 4 mieisace od zakupu - brak czasu
Bardzo proszę o wasza interpretację.
Wariatory wydają się OK chociaż to co pisał bloku to jeden z wariatorów może być do uszczelnienia. Chce je i tak uszczelnić profilaktycznie i ocenic ich stan więc bardzo chętnie wrzuce tu foty żeby było dla potomnych na moim przykładzie. załączają się bez problemu. Oleju tez nie ubyło i w miarę równo jedzie. Nic nie pooszarpuje nie ujmuje mocy naprawdę jedzie bardzo przyjemnie z każdego biegu i dobrze reaguje na gaz. Poza tym jest ładny czysty i nie ma mocnych wycieków.
Błedy które pojawiły się po logach
17511 Sonda 1 zespół grzejny P1103 - moc za mała
17548 Sonda 2 P1140 Rezystancja wewnętrzna zbyt duża
I tak wyjmuje ten silnik jeszcze chce go zhamować z ciekawości.
http://vaglogi.pl/log-001_002_003_g4oQ6.html Dynam.
http://vaglogi.pl/log-001_002_091_Z8Own.html Stat.
http://vaglogi.pl/log-015_016_090_3B6g3.html Dynam.
http://vaglogi.pl/log-091_093_8GFdqz.html - STAT.
http://vaglogi.pl/log-091_093_NMCNZG.html - Dynam.