Bloku dzięki odpowiedź.
Też pomyślałem o tych motylkach i w sumie patrząc na całość to można powiedzieć, że grosze kosztują, dlatego jutro je zamówię. Mam teraz przedni pas na sztukę założony to jeszcze raz dłubnę ten rozrząd, nic nie zaszkodzi a może pomoże, będę szczególnie patrzył na dokręcanie kół.
Nastawniki w 3.7 są inne i nie wiadomo czy one pracują w takim samym zakresie, muszę poszukać info. Jeden z userów tutaj walczył z nimi i nawet po założeniu nowych z ASO szły mu max chyba do 15.
Auto według mnie pracuje stabilnie. W VCDSie jałowy zmienia się między 640-680, nie wiem czy to jest w normie, nigdy takiego silnika nie miałem. Po pierwszym odpaleniu było -16, po jakimś czasie, zeszło na -15, -14, -13, ostatnio jak sprawdzałem jest -12. Sterownik nie wyrzuca żadnych błędów. Auto stało po zerwaniu paska parę miesięcy i jak zdjąłem pokrywy to nastawniki twarde jaj beton. Ciekawe bo auto ma 403tyś przejechane i data produkcji nastawników 99r czyli pewnie są fabryczne.
Łańcuchy są założone nowe INA, jak bym wiedział wcześniej, że SWAG sprzedaje w swoich kartonikach łańcuchy IWISa takie jak fabrycznie siedzą to wziąłbym takie. Najlepsze to, że one nie były wcale wyciągnięte, nowe miały taką samą długość, ślizgi są założone nowe. Przed wczoraj zdjąłem nawet pokrywę, żeby sprawdzić jak to wygląda i wszystko OK, ustawienie jest na 16 rolek, znaki pasują. Poprawię rozrząd jak nic nie pomoże to pewnie nastawnik będzie trzeba wydłubać
Jedyna rzecz, która mnie jeszcze męczy to ETKA podaje dwa nr dla tłumika drgań, patrząc na mój VIN to powinien być ten stary, później wkładali z takim nr jak np w D3 czy C5 ANK/ARS tylko nie wiem czym jest to spowodowane bo reszta rozrządu ta sama.

