Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Chłodnica. Jeśli wyeliminowałeś termostat (najlepiej go wyjąć i obserwować silnik), pompa wody nowa sprawna a wskaźnik temperatury nie wariuje (warto porównać z odczytami z np z vcdsa) to zostaje brak drożności chłodnicy.
Inna sprawa, UPG może byc trafione a nie będzie śladów w układzie olejowych czy chłodzącym. Ale bez zmierzenia temperatury silnika nic dalej nie da się zdiagnozować. ABC i AAH to toporne silniki ale przegrzanie ich jest tragiczne w skutkach.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|