bloku napisał(a):
Jak robisz wydech to pamiętaj aby doprężyć układ tuż za kolektorami bo niuty spadną nawet do 250.
Zwężka w miejscu katów wystarczy ??
Jaką średnice proponujesz rur ?? Będą dwa środkowe rezonatory + dwa końowe jeszcze nie wiem jakie.
Auto po pomiarze

Nastepnie zmierzona kompresja
1- 11.5
2 - 11.1
3 - 11.6
4 - 10.6
5 - 10.5
6 - 11.6
Na cylindrze 5 i 6 nie był dokręcone świece
Zmierzyłem od razu ciśnienie paliwa
Jałowy 3.5 bar a obciążenie 4 bar
Auto dostało niezły wpierdziel bo poszło w sumie ok 8 pomiarów + ostatnio logi i powiem Ci że tego oleju nie ubyło. Ale pewnie w skali tygodnia byłoby inaczej.
Jutro jeszcze pomiar ciśnienia oleju na zimnym i na ciepłym i biorę się za wyjmowanie silnika.
Plan to odświeżyć wszystko naprawić rozwalony wydech. Reszta wydaje się OK. Zobaczę jeszcze czy kolektor jest do czyszczenia i jak wyglądają kanały
Plan to odzyskać moc na ile się da . Auto ma już 3 bańki nalotu wieć wynik jak na rozwalony wydech i już przypalone świece nie jest zły.
No i najwazniejsze - ustawić dobrze synchro
