.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 03:10:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A6 C7 313 km Opiłki metalowe w filtrze oleju.
PostNapisane: 03.wrz.2021 10:35:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no to co, takie coś to tylko z pompy...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C7 313 km Opiłki metalowe w filtrze oleju.
PostNapisane: 03.wrz.2021 10:44:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Łuszczy się wałek w pompie CR.
Ja bym nie zwlekał z usunieciem przyczyny.
Dobrze, że duze te kawałki - dlatego nie dostały się do wtryskiwaczy.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C7 313 km Opiłki metalowe w filtrze oleju.
PostNapisane: 03.wrz.2021 11:57:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
przemik napisał(a):
Łuszczy się wałek w pompie CR.
Ja bym nie zwlekał z usunieciem przyczyny.
Dobrze, że duze te kawałki - dlatego nie dostały się do wtryskiwaczy.


Coraz większa ta przewaga dzięki technice :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C7 313 km Opiłki metalowe w filtrze oleju.
PostNapisane: 03.wrz.2021 13:45:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
W jaki sposób opiłki z pompy CR trafiają do oleju i jego filtra?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C7 313 km Opiłki metalowe w filtrze oleju.
PostNapisane: 03.wrz.2021 14:03:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
z napędu pompy CR z jej wałka napędowego. Przecież jest smarowany.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C7 313 km Opiłki metalowe w filtrze oleju.
PostNapisane: 05.wrz.2021 21:23:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hubos21 napisał(a):
przemik napisał(a):
Łuszczy się wałek w pompie CR.
Ja bym nie zwlekał z usunieciem przyczyny.
Dobrze, że duze te kawałki - dlatego nie dostały się do wtryskiwaczy.


Coraz większa ta przewaga dzięki technice :)

Niestety.
U mnie przy każdej wymianie filtra natrafiam na opiłki.
Kiedyś coś zdechnie, ale póki co działa.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: