Proszę o podpowiedź co może powodować ten błąd. Turbina i kolektor wymienione, więc wykluczam. Na biegach wyższych łapie notlaufa i zaświeca się mrugająca ikona świecy żarowej. Po ponownym odpaleniu znika ikona. Turbo z gruchą świeżo wymienione, cały kolektor ssący wymieniony. Co może być powodem łapania tego błędu?
Adres 01: Silnik (CBB) Etykiety: 03L-906-022-CBA.clb Nr części SW: 03L 906 022 DT HW: 03L 906 022 BQ Składnik: R4 2,0L EDC G000AG 6551 Wersja: 13H03 --- Numer seryjny: AUX7Z0J2FNI0L7 Kodowanie: 0000078 Numer sklepu: WSC 83712 544 592710 VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F Znaleziono 1 błąd: 000564 â Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - Przekroczono limit (warunek nadmiernego podbicia) - MIL WŁ Stopklatka: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstotliwość błędów: 1 Zresetuj licznik: 255 Przebieg: 217779 km Wskazanie czasu: 0 Data: 2022.03.24 Czas: 17:06:04 Stopklatka: RPM: 4623 /min Prędkość: 99,0 km/h Obciążenie: 100,0% Ciśnienie bezwzględne: 2366,4 mbar Ciśnienie bezwzględne: 2601,0 mbar Lambda: 4,7% Lambda: 99,4% Gotowość: 0 0 0 0 0
|