Przerabiam dokładnie ten sam temat.
Chciałbym założyć tylne sanki od V8 - stalowe sanki z aluminiowymi zwrotnicami i drążkiem.
Czy oprócz tych dwóch elementów są jeszcze jakieś różnice? Czy można przełożyć same zwrotnice, czy wahacze też są inne?
Edit:
Do mojej budy czyli 3.0 V6 ASN Avant Quattro z 2003 roku bez problemu weszło kompletne aluminiowe zawieszenie z V8. Założyłem sanki, zwrotnice i drążki. Jarzma i zaciski z S6. Do tego konieczne są wentylowane tarcze z S6. Istotna kwestia to mimośrody do aluminiowych drążków, są dłuższe i nie pasują od stalowych sanek dlatego warto zwrócić uwagę na ich stan bo albo ciężko dostać albo są dość drogie.
Most, wahacze, półosie, linki ręcznego i czujniki ABS zostały z V6.
Ogłoszenie:
Mam uszkodzone aluminiowe sanki do oddania w cenie złomu (powiedzmy 100zł + przesyłka). Nie wiem czy takie uszkodzenie da się skutecznie naprawić.
https://photos.app.goo.gl/aAEiuK6yiM98jz1HA