po zdjęciu taśmy izolacyjnej był tam połączony kabel i zlutowany wstępnie sprawdziłem probówką czy jest tam napięcie i jest na razie chciałbym odnaleźć źródło głównego problemu czyli braku napięcia na którymś z przewodów niżej dodam grafikę którą wyszukałem w internecie o 7 rano polecę i posprawdzam jeśli coś uda się to dam znać
jestem dobrej myśli
3 i 4 [czerwony przewód]
Na przewodach 3,4 jest stale +12
2 [żółty z czarnym], 5 [czarny]
Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu (świecą kontrolki) na przewodach 5,2 pojawia się +12
1 [czerwony z czarnym], 6[niebieski], 5[czarny]
Po przekręceniu w pozycje odpalania na przewodach 1,6,5 pojawia sie +12 a na przewodzie 2 znika"
-------------------------
1- czerwono czarny zasilanie rozrusznika start
2-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp)
3-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora
4- jak wyżęj
5-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon
7 - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka
86S- czerwony 0,5mm to zasilanie radia. załącza się po włączeniu kluczyka a wyłącza dopiero po jego wyjęciu ze stacyjki
wszystkie sygnały to załączenie napięcia akumulatora 12V lub jego wyłączenie