ciekawe badania - choć niezbyt wiarygodne biorąc pod uwagę pozycję audi:
22 września 2005
W przypadku wykorzystywania poniższych danych prosimy o podanie źródła i pełnej nazwy firmy:
TNS OBOP
Odjechać Mercem…
Mercedes to samochód, który chciałby posiadać co dziesiąty Polak, jeśli tylko nie musiałby brać pod uwagę jego ceny. Następnymi w kolejności „wymarzonymi” markami są BMW i Volkswagen (po 9%) oraz Volvo i Toyota (po 7%). Jednocześnie, aż 13% badanych w ogóle nie chce mieć auta – wynika z badania OMNIMAS* przeprowadzonego przez TNS OBOP**.
„O Mercedesie podobnie często marzą mężczyźni jak i kobiety, przy czym zazwyczaj są to osoby w wieku 40-49 lat oraz mieszkańcy wsi. BMW natomiast, częściej wskazywali mężczyźni, osoby młode (w wieku 15-29 lat), a także pochodzące z miast do 100 tysięcy mieszkańców” – komentuje wyniki badania Justyna Sawicka z TNS OBOP - „Volkswagen to marka „dla wszystkich”, chociaż najmniejszą popularnością cieszy się ona wśród najmłodszych respondentów, obejmujących grupę wiekową 15-19 lat” – dodaje Justyna Sawicka.
Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że nawet wtedy, kiedy nie bierzemy pod uwagę cen, prawie 13% osób w ogóle nie chce mieć samochodu. Takie stanowisko zajmują częściej kobiety, osoby powyżej 60-roku życia oraz renciści.
nie udało mi się wkleić wykresów ale wśród ogólu respondentów czołówka wygląda tak: Mercedes, BMW. Vw., Opel (???), Toyota, Audi, Fiat, Peugeot
Wśród mlodzieży: BMW, Porsche, Mercedes, Audi, Vw
_________________ XC90 T6 C70 2.0T Dodge Magnum 3.5 royal star 1300 tour de lux mała rzecz a cieszy
|