.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 20:30:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 22:33:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Tequil napisał(a):
kazdy TUNER powie ze silniki 2.5 TDi nie sa najlepsze do dlubania to FAKT ale co sie moze "posrac" w zadbanym mechanicznie silniku? to samo moze pier. w 1.9 jak i w 2.5 nie sadzisz SPANKY?
Po
#1 koszta sa wieksze wrazie wybuchu
#2 mniej czesci z drugiej reki do 2.5 TDi niz do 1.9 chocby wtryski, turbo..

BTW. moj kumpel ma IBIZE 130KM dlubnieta na 200KM... auto ma przejechane 55tys no i teraz szuka nowego silniczka bo ten wybuchl :zly:

no wiesz .... zadbany silnik.... ??? 10-letnia konstrukcja (mam na myli 2.5 TDI R5 ) juz swoje przejechala ....... (napewno powyzej 300kkm) i w pewnym stopniu jakies zuzycie materialu nastapilo..... wiec kazde dodatkowe obciazenie silnika (czyt zwiekszenie mocy) wplywa na niego niekorzystnie........ to sa stare kible.... to sobie trzeba uswiadomic i nie ma co szalec z moca !!!! ;-)
P.S cos nie chce mi sie wierzyc w dlubniecie 130 na 200 kucy (samym softem) ...... (nawet ze zmiana osprzetu nie jest tak łatwo osiagnac 200 kucy )
ale przyjmijmy ze mial , to ten twoj kolega to albo nie umial jezdzic dizlem (nie jest to takie łatwe ;-) ) allbo robil to taki tuner od siedmiu bolesci :P , dlubnac autko tez trzeba umiec........ :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 22:51:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zasięgnąłem języka i sprawa nie wygląda tak różowo. Standardowo tanie możliwości podkręcania AELa kończą się na 170-180 KM max , bo i tak wtedy zostawia za sobą zasłonę dymną. Bardzo nieszczęśliwie ma zaprojektowaną głowicę, praktycznie trzeba całą przerabiać, łącznie z zaworami. korby i tłoki wytrzymają. Prawdopodobnie i wałki trzebaby wymienić, żeby dostał więcej powietrza, bo samo większe turbo nie załatwi sprawy.
W Polsce nikt się tego nie tyka, bo to przecież margines .... A każdy chce zarabiać. A najłatwiej na 1.9TDI.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 22:52:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a jeszcze abstrachując od głównego tematu - wyobrażacie sobie te 170 KM diesle po paru latach jak ludzie zaczną je sprzedawać ? bo ja nie...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 22:58:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Zupełnie niefajne rzeczy Leo wypisujesz :(

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 07:28:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Leo napisał(a):
zasięgnąłem języka i sprawa nie wygląda tak różowo. Standardowo tanie możliwości podkręcania AELa kończą się na 170-180 KM max , bo i tak wtedy zostawia za sobą zasłonę dymną. Bardzo nieszczęśliwie ma zaprojektowaną głowicę, praktycznie trzeba całą przerabiać, łącznie z zaworami. korby i tłoki wytrzymają. Prawdopodobnie i wałki trzebaby wymienić, żeby dostał więcej powietrza, bo samo większe turbo nie załatwi sprawy.
W Polsce nikt się tego nie tyka, bo to przecież margines .... A każdy chce zarabiać. A najłatwiej na 1.9TDI.

czyli potwierdziles moje przypuszczenia...............
jedyne rozwiazanie to soft na 160-170 kucy ..... tak zeby nie sral ogniem i jazda.............. :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 08:03:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
spanky napisał(a):
Tequil napisał(a):
kazdy TUNER powie ze silniki 2.5 TDi nie sa najlepsze do dlubania to FAKT ale co sie moze "posrac" w zadbanym mechanicznie silniku? to samo moze pier. w 1.9 jak i w 2.5 nie sadzisz SPANKY?
Po
#1 koszta sa wieksze wrazie wybuchu
#2 mniej czesci z drugiej reki do 2.5 TDi niz do 1.9 chocby wtryski, turbo..

BTW. moj kumpel ma IBIZE 130KM dlubnieta na 200KM... auto ma przejechane 55tys no i teraz szuka nowego silniczka bo ten wybuchl :zly:

no wiesz .... zadbany silnik.... ??? 10-letnia konstrukcja (mam na myli 2.5 TDI R5 ) juz swoje przejechala ....... (napewno powyzej 300kkm) i w pewnym stopniu jakies zuzycie materialu nastapilo..... wiec kazde dodatkowe obciazenie silnika (czyt zwiekszenie mocy) wplywa na niego niekorzystnie........ to sa stare kible.... to sobie trzeba uswiadomic i nie ma co szalec z moca !!!! ;-)
P.S cos nie chce mi sie wierzyc w dlubniecie 130 na 200 kucy (samym softem) ...... (nawet ze zmiana osprzetu nie jest tak łatwo osiagnac 200 kucy )
ale przyjmijmy ze mial , to ten twoj kolega to albo nie umial jezdzic dizlem (nie jest to takie łatwe ;-) ) allbo robil to taki tuner od siedmiu bolesci :P , dlubnac autko tez trzeba umiec........ :P


nie chce mi sie juz gadac...

odnosnie IBIZKI to mode byl nastepujacy...

- program, wiekszy IC na przod, wałki grundlera, turbo od 150tki, skrzynia od golfa IV, wydech z nierdzewki, przy wtryskach tez bodajze cos dlubali...

POZDRO 600 i zamykam temat

SPANKY Ty juz lepiej nic nie "przyjmuj za uwage" i nie filozofuj negatywnie (najprosciej upatrywac sie neagtywow, ktos nie umie jezdzic , tuner od siedmiubolesci ...)

BTW aby sie wypowiadac sadze , ze trzeba byc troszke w tym temacie (tzn przezyc to na wlasnej skorze etc) a nie piep bo cos sie wyczytalo na siakims forum :P

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 18:28:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Tequil napisał(a):
spanky napisał(a):
Tequil napisał(a):
kazdy TUNER powie ze silniki 2.5 TDi nie sa najlepsze do dlubania to FAKT ale co sie moze "posrac" w zadbanym mechanicznie silniku? to samo moze pier. w 1.9 jak i w 2.5 nie sadzisz SPANKY?
Po
#1 koszta sa wieksze wrazie wybuchu
#2 mniej czesci z drugiej reki do 2.5 TDi niz do 1.9 chocby wtryski, turbo..

BTW. moj kumpel ma IBIZE 130KM dlubnieta na 200KM... auto ma przejechane 55tys no i teraz szuka nowego silniczka bo ten wybuchl :zly:

no wiesz .... zadbany silnik.... ??? 10-letnia konstrukcja (mam na myli 2.5 TDI R5 ) juz swoje przejechala ....... (napewno powyzej 300kkm) i w pewnym stopniu jakies zuzycie materialu nastapilo..... wiec kazde dodatkowe obciazenie silnika (czyt zwiekszenie mocy) wplywa na niego niekorzystnie........ to sa stare kible.... to sobie trzeba uswiadomic i nie ma co szalec z moca !!!! ;-)
P.S cos nie chce mi sie wierzyc w dlubniecie 130 na 200 kucy (samym softem) ...... (nawet ze zmiana osprzetu nie jest tak łatwo osiagnac 200 kucy )
ale przyjmijmy ze mial , to ten twoj kolega to albo nie umial jezdzic dizlem (nie jest to takie łatwe ;-) ) allbo robil to taki tuner od siedmiu bolesci :P , dlubnac autko tez trzeba umiec........ :P


nie chce mi sie juz gadac...

odnosnie IBIZKI to mode byl nastepujacy...

- program, wiekszy IC na przod, wałki grundlera, turbo od 150tki, skrzynia od golfa IV, wydech z nierdzewki, przy wtryskach tez bodajze cos dlubali...

POZDRO 600 i zamykam temat

SPANKY Ty juz lepiej nic nie "przyjmuj za uwage" i nie filozofuj negatywnie (najprosciej upatrywac sie neagtywow, ktos nie umie jezdzic , tuner od siedmiubolesci ...)

BTW aby sie wypowiadac sadze , ze trzeba byc troszke w tym temacie (tzn przezyc to na wlasnej skorze etc) a nie piep bo cos sie wyczytalo na siakims forum :P

prosze mnie tu nie obrazac.......
co do orientacji w temacie to po twoich ostanich postach to Ty jestes osoba raczkujaca w temacie dizli ;-)
-> http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... highlight=
-> http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... highlight=
poza tym nic nie "przujmuje za uwage" a stycznosc z silnikami TDI mam dosyc dluga......
a co do bycia w temacie.....
Tequil napisał(a):
BTW aby sie wypowiadac sadze , ze trzeba byc troszke w tym temacie (tzn przezyc to na wlasnej skorze etc) a nie piep bo cos sie wyczytalo na siakims forum :P

to wole sie uczyc na cudzych bledach.... a nie na swoich........ :P
poza tym skad ty wiesz jakie ja fora czytam..........
chcesz pogadac o dizlach ..... prosze bardzo na Zlocie bedzie okazja.......... :peace:
i nie ma sie co tak unosic......
P.S trzeba bylo napisac od razu jakie mody bylu w ibi bo pojecie dlubnac nie odzwierciedla tych zmian ktore wypisalec........
koniec..........

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 20:19:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Bilu: spytaj kolegi o nicku Aligator (pewnie znasz :D ) na forum Mastersa albo Diagtroników. Niech sprawdzi jakie wydajności maja wtryski od 2.5TDi. Ale z tego co pamiętam on osiągał na końcówkach 216-stkach moce podobne do tych co od 2.5TDi. Wiec wsadzisz sobie końcówki 230-ki albo 260-ki i po problemie. Będzie 170 albo i wiecej bez strasznego kopcenia... Kwestia turbo... mysle że Ali bedzie miał pomysł...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 21:10:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
spanky - ja tez czytam rozne fora ;-) i poza teoria ktora mozna powielac w nieskonczonosc nic konkretnego nie napisales a piane ubiles najwieksza :P
Rogal napisał(a):
Bilu: spytaj kolegi o nicku Aligator (pewnie znasz :D ) na forum Mastersa albo Diagtroników. Niech sprawdzi jakie wydajności maja wtryski od 2.5TDi. Ale z tego co pamiętam on osiągał na końcówkach 216-stkach moce podobne do tych co od 2.5TDi. Wiec wsadzisz sobie końcówki 230-ki albo 260-ki i po problemie. Będzie 170 albo i wiecej bez strasznego kopcenia... Kwestia turbo... mysle że Ali bedzie miał pomysł...

tez o nim mysalem bo jest to jedna z niewielu osob ktora przelamuje stereotypy :peace:
@leo - dzieki za info, wezme to pod uwage ;-)
nie da sie ukryc ze jest to wyzwanie dla kreatywnych tunerow ktorzy nie ograniczaja sie jedynie do 1.9 :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 22:26:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
Bilu: spytaj kolegi o nicku Aligator (pewnie znasz :D ) na forum Mastersa albo Diagtroników. Niech sprawdzi jakie wydajności maja wtryski od 2.5TDi. Ale z tego co pamiętam on osiągał na końcówkach 216-stkach moce podobne do tych co od 2.5TDi. Wiec wsadzisz sobie końcówki 230-ki albo 260-ki i po problemie. Będzie 170 albo i wiecej bez strasznego kopcenia... Kwestia turbo... mysle że Ali bedzie miał pomysł...

Pamietaj tylko ze mowimy o modzie ktory pociagnie ten motorek przez kilkadziesiat nastepnych tysiecy km a nie tylko kilka , Skoda Aligatora jest liznięta bardzo mocno i nie wroze jej kosmicznych przebiegow ... zejdzmy na ziemie i analizujac lekture wielu forow trzeba przyjac ze bezpiecznym dla AEl`a jest granica 170-180 KM. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 22:59:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Większość 1.9 też jest zrobiona powyżej rozsądku i mocno skraca się ich żywotność.... po prostu nie należy przeginać, a jak się przegnie to trzeba się liczyć z kosztami jak się to wysra

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 03:35:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
baskecior napisał(a):
Rogal napisał(a):
Bilu: spytaj kolegi o nicku Aligator (pewnie znasz :D ) na forum Mastersa albo Diagtroników. Niech sprawdzi jakie wydajności maja wtryski od 2.5TDi. Ale z tego co pamiętam on osiągał na końcówkach 216-stkach moce podobne do tych co od 2.5TDi. Wiec wsadzisz sobie końcówki 230-ki albo 260-ki i po problemie. Będzie 170 albo i wiecej bez strasznego kopcenia... Kwestia turbo... mysle że Ali bedzie miał pomysł...

Pamietaj tylko ze mowimy o modzie ktory pociagnie ten motorek przez kilkadziesiat nastepnych tysiecy km a nie tylko kilka , Skoda Aligatora jest liznięta bardzo mocno i nie wroze jej kosmicznych przebiegow ... zejdzmy na ziemie i analizujac lekture wielu forow trzeba przyjac ze bezpiecznym dla AEl`a jest granica 170-180 KM. :)

basket - to tak jakbys chcial pozostac na 110 ps w 1Zecie ;-)
129 PS z 90 to duzo? a 200 ze 140 PS? ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 11:05:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
Pamietaj tylko ze mowimy o modzie ktory pociagnie ten motorek przez kilkadziesiat nastepnych tysiecy km a nie tylko kilka , Skoda Aligatora jest liznięta bardzo mocno i nie wroze jej kosmicznych przebiegow ... zejdzmy na ziemie i analizujac lekture wielu forow trzeba przyjac ze bezpiecznym dla AEl`a jest granica 170-180 KM. :)


Kto mówi :?: . Ty chyba tylko bo napewno nie autor postu.

Ja osobiście zacząłbym właśnie od wtrysków. Po pierwsze te co ma są stare i przy większych mocach będą nie wyrabiać a także będą lać :!: . Po drugie to do 1.9 wkłada się od 2.5TDi wiec do 2.5Tdi trzeba złożyć coś większego.

Co do powietrza to może się okazać, że spokojnie seryjna turbinka pociągnie 180km a jak nie to będzie mniej powietrza co w niczym nie zaszkodzi...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 12:04:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

a czy nie tanszym i lepszym rozwiązaniem bedzie zastąpienia AEL-a
jednoskta 2,5 L z transportera t5 o mocy 174 ps w serii a pozniej chiptuningiem mozna zrobic ja na 200 kilka ps-ow

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 12:43:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
piotr napisał(a):
Większość 1.9 też jest zrobiona powyżej rozsądku i mocno skraca się ich żywotność.... po prostu nie należy przeginać, a jak się przegnie to trzeba się liczyć z kosztami jak się to wysra


Jest tego od pyty w ogłoszeniach to mozna dokupić graty. Zresztą żaden tuner nie "naleje" czy "napompuje" tyle żeby blok rozerwało...

A prawda jest taka, że 30 koni wiecej w aucie daje podobne odczucia co orgazm tylko częściej bo co naciśnięcie pedału gazu heehheehheh

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 12:45:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
juziooo napisał(a):
witam

a czy nie tanszym i lepszym rozwiązaniem bedzie zastąpienia AEL-a
jednoskta 2,5 L z transportera t5 o mocy 174 ps w serii a pozniej chiptuningiem mozna zrobic ja na 200 kilka ps-ow

pozdro


Wystarczy przełożyć tylko to co potrzeba z tego 174-ro konnego...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 18:17:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Trochę odmłodzę temat i wtrące swoje 3 grosze:
Z moich ustaleń wynika:
1. AEL ma wtryski .205 i ciśnienie 19 MPa. W AHY/AXG (to ten 150 PS z Transportera) są wtryski oznaczane jako ekwiwalent otworów .208 albo .215, ale to dość złudne, ponieważ ciśnienie jest podniesione do 21MPa. Jest jeszcze jakaś alternatywa?
2. W AEL jest turbina K14, nawet mniejsza niż w AAT (K16), dzięki temu ma mieć lepszą charakterystykę przy niższych i średnich obrotach (jak jest naprawdę to zainteresowani wiedzą...) :-\. W AHY/AXG jest GT20V ub GT22V (spotkałem się z różnymi danymi) Tak czy siak to jest VNT. Prosta przeróbka jest dość trudna, bo ECU z AEL może mieć problemy z wysterowniem takiej turbiny. Masters kiedyś się chwalił, że ktoś tam kiedyś próbował, ale szczegółów nie znam.
3. Przepływka. AAT/AEL ma stary typ (klapka) który wprowadza dość znaczne opory, zwłaszcza przy niskich obrotach. Tu być może przy odrobinie doświadczenia z elektroniką coś by się dało poradzić.
4. Jeżeli chodzi o powszechność tuningu, to problem z 2.5 TDI R5 jest taki, że nie da się go wsadzić do małych samochodów... Odpada 80-ka/A4, Passaty też,o A3/Golfie nawet nie wspomnę. To jest taka długa lufa, że można ją zmieścić do bryki wielkości A6 (a i tu nie jest specjalnie luźno...) A kto kupuje tak wielkie i ciężkie auto żeby się ścigać?
5. Głupkowato rozwiązany napęd pompy - są 2 paski - jeden między wałem o wałkiem rozrządu, a drugi z wałka rozrządy do pompy. Drgania skrętne wałka rozrządu (który i tak jest już bardzo gruby) powodują skoki pompy. O ile w 1.9 kąt początku wtrysku jest w miarę stabilny, to w 2.5 miota się po połowie skali. I nic się nie da z tym zrobić ..

A teraz trochę pozytywów:
AAT=1Z+1 cylinder (sprawdźcie lata produkcji..)
AEL=AFN+1 cylinder (a robiony od 1994 do 1997)
To znaczy, że w porównaniu do R4 powinien mieć odpowiednio o te 20-25% więcej, również w tuningu.

Mam gdzieś takie zdjęcie podpisane "TDI 300 PS". Zastanawiałem się, jak oni z 1.9 TDI wyrwali te 300 KM? A potem policzyłem wtryski - 5 szt.
Robi wrażenie?

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 20:16:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
Pamietaj tylko ze mowimy o modzie ktory pociagnie ten motorek przez kilkadziesiat nastepnych tysiecy km a nie tylko kilka , Skoda Aligatora jest liznięta bardzo mocno i nie wroze jej kosmicznych przebiegow ... zejdzmy na ziemie i analizujac lekture wielu forow trzeba przyjac ze bezpiecznym dla AEl`a jest granica 170-180 KM. :)


Kto mówi :?: . Ty chyba tylko bo napewno nie autor postu.

Moze nieco bardziej po ludzku ... ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 21:05:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Ciekawi mnie kto pierwszy wyłoży na stół 3000-4000zł i zobaczy 200km na hamowni :D Bo w kwestii przeróbek to i tak jest wszystko jasne co jakie i gdzie ;)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 21:07:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Rogal napisał(a):
Ciekawi mnie kto pierwszy wyłoży na stół 3000-4000zł i zobaczy 200km na hamowni :D Bo w kwestii przeróbek to i tak jest wszystko jasne co jakie i gdzie ;)


No widzisz nie jest chyba aż takie jasne jak i gdzie, a jak jest jasne to ja nie wiem więc poproszę o namiary.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: