.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 11:49:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2005 19:57:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Dzisiaj zabrałem z komisu tą 4,2 V8 32v z filmu
"przyspieszenie 0-100km/h"
Stała kilka tygodni i brak kupców, ale ogladających podobno było wielu.
Efekt:
Przyrdzewiałe przednie tarcze i klocki, więc idą do wymiany razem z tylnymi, termin mam na czwartek, a pózniej lekkie dotarcie.
Silnik dopiero co budzi się do życia po takim postoju, ale brzmienie ma nieporównywalnie piękniejsze niż ta 3,7
(zdjęcie na dole moich postów), którą teraz zresztą wstawiam do komisu (może się ona szybciej sprzeda).
Tak teraz wiem znów, że żyję. :523:
Ale myślę, że na początku przyszłego tygodnia już nagram podobny film,
z trasy Wawa-Płońsk-Olsztyn, tylko z tą mocniejszą w roli głownej.
Zdecydowanie będzie bardziej widowiskowy od poprzedniego.
Tylko muszę jakoś dopracować kwestię trzymania kamery, bo tą audicą
może być dużo bardziej niebezpieczne, ale sobie poradzę.
A co do mięsa, to w tym dniu kiedy nagrywałem film, wybitnie dużo było
upartych, rzadko tak się zdarza, a efekt może być taki, że już raz spaliłem klocki przednie
(zaczęły się kruszyć - efekt ostrego hamowania z dużych prędkości) i uszkodziły tarcze . :507:
Ale takie dni też się zdarzają, ponieważ normalnie to najczęściej większość,
usuwa się z lewego pasa, bez zmuszania mnie do hamowania.
Pozdrowiam :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 06:24:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.paź.2003 21:12:39
Posty: 338
Lokalizacja: Starogard Gdański - pomorskie / UK
piotr napisał(a):
KORU napisał(a):
darm napisał(a):
... Do 200 też idzie szybko. Zobaczymy czy będą odważni kamerzyści na Zlocie Letnim 24-25 września?



Na dyżurnym kamerzyście AKP to nie zrobi wrażenia :) Za dużo (i za szybko ;) ) działo się na letnim w Bydzi rok temu ;)



jesli miales mnie na mysli to oczywiscie zabieram jak zwykle ze soba kamere :-)

_________________
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 10:05:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
ADAM 12 napisał(a):
przepraszam że się wtrące ale:

pierwsze primo:A8 9l na setkę ale na postoju :D

drugie primo: darm mam nadzieje że to nie ty trzymałeś tą kamerę bo posądzę cię o jakieś odchyłki :D

trzecie primo:wierzę w nowoczesną technologię i po paru postach grega i dokładnych obliczeniach dochodzę do wniosku że prom kosmiczny DISCOVERY pali jedyne 25l na setkę :diabel:

Pozdrawiam i proszę nie komentować :diabel:
przepraszam ze sie wtracam ale po obliczeniach stwierdzam ze jestes <ciach>.pozdrawiam i prosze o komentarz

edit: LEO
KOLEGO! Trochę kultury poraz trzeci!

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 10:25:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
darm-mistrzu niemam ochoty siedziec i sciagac dlaciebie jakis materialow na poparcie moich slowbo wyroslem z tego a pozatym szkoda czasu bo mi to wisi..dla twojej wiadomosci pisze ten post z usmiechem na twarzy :D .to ze posadasz a8 w liczbie 2 nie robi z ciebie boga i cara.piszesz o a8 tak jak by tylko ciebie bylo stac na ten samochod.chlopie spusc powietrze bo sie zawysoko nosisz.podejrzewam ze znalazlo by sie kilku na tym forum ktorych teoretycznie stac na taki luxus ale maja inne sprawy na glowie.jeszcze troche to popadniesz w samozachwyt.jara mnie a8 ale bez przesady -niebede sie wyglupial .jesli juz skonczyles wybebeszac sie na ttemat a8 i kosztow z tym zwiazanych bede bardzo rad.ps jak kupisz super orginalne wentylki-bo oczywiscie stac cie na nie to juz nie pisz o tym.-oczekuje oczywiscie riposty od ciebie ale z gory pisze ze chyba niebedzie mi sie chcialo odpisywac .

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 12:12:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
greg a8
Primo - A8 używane nie jest dzisiaj drogim samochodem, i można je kupić już w cenie nowego Matiza.
A w cenie najuboższego nowego golfa V można nabyć wypasioną wersję z lat 2000-2001, a są klubowicze którzy posiadają droższe wózki.
Segundo - AKP jest po to aby pisać na takie tematy jak koszty eksplotacji, tuning, modernizacje i inne itd.
A jeżeli chodzi o moje wydatki na auto to przy niektórych klubowiczach rzeczywiście jestem cienki bolek, i to cię boli :?: .
Tercero - nie uważam żebyś pisał swój post z uśmiechem, co mnie dziwi.
Składnia i styl postu jednoznacznie na to wskazują.
Ultimo - po przeczytaniu odpowiedzi dla ADAM 12, muszę stwierdzić, że powinieneś zmienić Forum, gdyż hańbisz i obniżasz jego poziom, jak i użytkowników marki AUDI.
Uważaj bo w końcu za takie wypowiedzi ktoś dobierze ci się do skóry.

NIE JESTEŚ JUŻ DLA MNIE PARTNEREM DO DALSZEJ WYMIANY POGLĄDÓW.
:!!: Twoje kolejne posty bedą ignorowane. :!!:

A jeżeli już chcesz to kontynuowac to umówmy się w jakiejś piaskownicy,
bo to będzie najodpowiedniejsze miejsce na wymianę poglądów z Tobą.

PS.
Ja w przeciwieństwie do Ciebie jak czytam że ktoś np. z Klubowiczy zakupi
wózek który na razie jest tylko w sferze moich marzeń to nie pałam do
niego zawiścią, a wprost przeciwnie.
I działa to na mnie mobilizująco do bardziej wydajnej pracy, abym też mógł sobie kiedyś taki kupić lub tak zmodernizować.
Oj, a parę takich wózków tu by się znalazło.
Bardzo bym się ucieszył jakby wśród klubowiczy ktoś zakupił np. RS6
i zaczął by opisywać jego koszty np. eksploatacji.
Ale jak trafi na takiego gościa jak ty to mu współczuję.

Pozdrawiam
CAR I BÓG
mistrzu i największy w Polsce szpenio od A8
Umysłów zjadłem tysiące i dlatego moje IQ to 621
Światowej sławy Autorytet od A8
:peace:

Lecę sobie zamówić wizytówki z pozłacanymi literkami i
z platynowymi czterema kółkami.
Wyślę ci kilka.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 17:51:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2005 13:43:24
Posty: 10
Lokalizacja: 3miasto
i nastal ponad tygodniowy spokoj. AMEN

PS.: "darm" nie przejmuj sie wypowiedziami "greg a8" bo sa inni ktorzy czekaja na filmiki :):
przynajmniej ja :diabel:

_________________
...Gdyby Bog preferowal przedni naped chodzilibysmy na rekach...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 20:39:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Trochę miałem kłopotów z tą 4,2.
Tak długi postój w komisie nie służył jej.
Po wymianie tarcz i klocków na sportowe miałem i mam kłopoty z układami ABS, ASR i ESP.
:583: Generalnie powinna to być wina (i tak pokazywał VAG) prawego przedniego czujnika ABS (obrotów), tego samego który wymieniałem rok temu.
Ale zachowanie się drugiego nowego było też niepoprawne, a wręcz tragiczne.
Więc drogą prób i błędów próbowano go :065: wyregulować :065: (wsuwać/wysuwać) itp. ale reakcja auta była taka że włos mi się jeżył na głowie tzn. ruszam->jadę->ja mu mocniej w gaz, a on po hamulcach (mało brakowało, a głową bym wyczesał w kierownicę).
:538: I byłem już umówiony z prawdziwym szpeniem od elektroniki, ale wcześniej się wkurzyłem, zjechałem na pobocze, wsunąłem się pod wnękę koła i przywaliłem ciężkim przedmiotem w czujnik aby wlazł ile może.
Problem zniknął i szpenio nie bardzo co miał do roboty, ale napewno się może pojawić.
Więc po zlocie będę musiał jeszcze z tym powalczyć.
Już jutro rano jadę na zlot do Józefowa i mam cichą nadzieję że będzie OK.
Napewno nagram tam jakiś film, a i kamerzyści będą Klubowi.
A ten obiacany film to sorry, ale dopiero w przyszłym tygodniu.

A oto parę fotek wypucowanego moimi "ręcami" autka na Zlot :
http://img14.imageshack.us/my.php?image=img13620du.jpg
http://img14.imageshack.us/my.php?image=img13733bc.jpg
http://img14.imageshack.us/my.php?image=img13758yz.jpg
http://img14.imageshack.us/my.php?image=img13776pb.jpg
http://img14.imageshack.us/my.php?image=img13810rq.jpg

Pozdrawiam :607:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 21:30:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
darm napisał(a):
...reakcja auta była taka że włos mi się jeżył na głowie tzn. ruszam->jadę->ja mu mocniej w gaz, a on po hamulcach (mało brakowało, a głową bym wyczesał w kierownicę)....


Wadiwy czujnik ABS powoduje nagłe samoistne włączanie się hamowania!!!
Czyli: ja na gaz, a on cholera hamuje!!!

No to jest dla mnie pewna nowość - znana mi zasada działania układu ABS niby wyklucza / nie ma nic wspólnego z samoistnym hamowaniem. :galy:

Ale oczywiście może w międzyczasie wymyślono coś nowego...

Proszę o szczegóły.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 21:53:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Zapewne zapomniałeś, że układy ASR i ESP pobierają międzyinnymi dane z czujnika ABS. Ten pierwszy może być odpowiedzialny za hamowanie i jest. a drugi może też chyba namieszać.
Jak jest problem z ABS, to automatycznie jest problem z większością układów związanych z trakcją. Jeżeli ten czujnik padnie całkowicie, to wraz z nim przestają działać ASR i ESP, a wszystkie kontrolki z nimi zwiazane się świecą oznajmiając ich awarię, ale czasami zanim to się stanie najpierw są kłopoty z trakcją, gdyż na wskutek błędnych danych, podejmują błędne działania, co jest logiczne i proste.
ASR - układ zapobiegający poślizgowi kól (buksowaniu)
ESP - układ kontroli i stabilizacji toru jazdy.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 22:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
Tak.

Ale te układy są wspomagające, a nie podejmujące decyzję.

Czyli nie mają prawa wymuszać hamowania [edit: żeby nie łapać się za słowa: ESP niby może ale zawsze jedno na osi, czyli patrz cd.: ] gdy kierowca nie "naciska" hamulca. A na pewno nie takiego żeby zaryć w kierownicę.

Poza tym, nie rozumiem dlaczego musi upłynąć jakiś czas pomiędzy wykryciem przez system niesprawności, a jego zasygnalizowaniem. Akurat te układy posiadają nawet swoje kontrolki, i nie ma czegoś takiego, że coś jest niesprawne i zaskoczy kierowcę a dopiero po jakimś czasie zdecyduje się na zasygnalizowanie awarii.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 23:43:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
@Zapp - musisz wziąść lekki namiar, na to że tutaj jest słowo pisane które trzeba wystukać na klawiaturze, więc staram się używać jednego słowa jak najbardziej według mnie czytelnego, i o możliwości zarycia w fajerę, to tak sobie właśnie pomyślałem jak to się działo, a nie, że zaryłem.
I sorry, ale mam takie wrażenie że zaczynasz teraz sie czepiać słowek.

A teraz na temat.
Niestety ale ASR, może i hamować silnikiem (np. zmienia dane dla miernika masy powietrza lub potocznie dla przepływomierza - i do niego jest przytwierdzony moduł ASR - wygląda jak mała blaszka o ile dobrze pamiętam ) i uruchamiać hamulce (wykorzystuje układ ABS) gdy stwierdzi, że koła tracą przyczepność (dane ze sterownika ABS z który jest zintegrowany).
Jeżeli się to dzieje na lodzie jest spoko, dodajesz gazu a samochód nie przyspiesz a jeszcze zwalnia, ale gdy na suchym asfalcie, to efekt jest taki:
jedziesz, przyciskasz lekko gaz, przyśpieszasz, przyciskasz mocniej (przygotowany jesteś na lecenie głowy do tyłu), a tu zdławienia i przyhamowanie, i nieoczekiwanie z zaskoczenia twoja głowa leci do przodu.
Nie ma kłopotu jak sterownik (komputer) ABS odczyta awarię czujnika i automatycznie zostaną wyłączone układy ABS, EDS, ASR, ESP (jeżeli auto posiada, w tym przypadku posiada). Ale jak czujnik podaje błędne dane, to w moim przypadku układy odczytywały to jako poślizg kól, a wtedy układ ASR stara się do tego nie dopuścić i przyhamowuje koła, aż do skutku, w praktyce doprowadza do toczenia się pojazdu. A gdy to robi na suchym asfalcie, to wyobraż sobie jakie jest wrażenie.
Innym objawem towarzyszącym podczas zawsze podczas tych cyrków, było to,
że przy jakimkolwiek, nawet najlżejszym naciśnięciu pedału hamulca uruchamiał się ABS (biło w pedał). Raz po krótszym, raz po dłuższym czasie zapalała się w końcu kontrolka ABS i ASR/ESP i można było jeżdzić w miarę normalnie, gdyż układy te już nie działały.
Bym opisał ci nawet na własnym przykładzie, jak nieumiejętne zachowanie kierowcy podczas działania układu ESP, może doprowadzić do wypadku/kolizji, ale o tym innym razem napiszę, bo dzisiaj musze iśc spać.
Żeby mi ktoś wcześniej wytłumaczył, jak zachować się gdy wpadnę w poślizg samochodem z włączonym ESP, to uniknąłbym niepotrzebnych sytuacji podbramkowych.

Zapp napisał(a):
Poza tym, nie rozumiem dlaczego musi upłynąć jakiś czas pomiędzy wykryciem przez system niesprawności, a jego zasygnalizowaniem. Akurat te układy posiadają nawet swoje kontrolki, i nie ma czegoś takiego, że coś jest niesprawne i zaskoczy kierowcę a dopiero po jakimś czasie zdecyduje się na zasygnalizowanie awarii.

A kto powiedział , że musi.
Jeżeli czujnik jest padnięty to system to natychmiast zasygnalizuje.
Ale jeżeli jest za czuły, to skąd system ma od razu wiedzieć, że jest niesprawny, więc przyjmuję że nastepuje uślizg koła.
I podejrzewam, że jeżeli zajdą określone warunki to wtedy uznaje go dopiero za uszkodzony.
Poprzednio jak mi padł czujnik ABS, to nie było też tak że kontrolka się zapaliła i już. Było inaczej ale podobnie, tzn. bywało tak że z rana uruchomiłem auto, a kontrolka zapalała mi się po przejechaniu np. 50 km, i czasami przed zapaleniem się kontrolki towarzyszył temu nadpobudliwy ABS.
W A6 miałaem podobną sytuację itd., ale nigdy nie miałem tak jak ostatnio.
Poza tym nie jestem mechanikiem, ani innym biegłym w układach elektronicznych, a tylko użytkownikiem pojazdów z takimi układami.
I opisuję rzeczy które się wydarzyły, a cała reszta to są rozważania co i dlaczego.
A przypomniało mi się , bardzo zbliżone objawy miałem też w Audi c4/100,
gdy nadgorliwy mechanik przeczyścił mi czujniki papierem ściernym z przodu. To też była podobna sytuacja, że przy jakimkolwiek naciśnięciu na pedał hamulca, nawet delikatnym, biło mi w pedał, a kontrolka też nie odrazu się zapalała. Zależy jak i kiedy.
A w prawie wszystkich przypadkach, gdy zapaliła się kontrolka i następnie zgasiłem silnik, i za chwilę go uruchomiłem to kontrolka się nie świeciła.
Wytłumaczenie jest moim zdaniem jedno, takie że jak napisałem wcześniej nadwrażliwości system nie odczytuje jako awarię, bo nie wie że to nadwrażliwość, dopiero w jakimś momencie musi jednorazowo odczytać złe dane, i sygnalizuje natychmiast awaria. Po wyłączeniu zapłonu następuje restart i wykasowanie awari, i system znowu monitoruje i sprawdza, aż znów wykryje usterkę, a usterka musi być inna niż nadpobudliwośc.
A pozatym po co sobie mamy nadwyrężać nadgarstki, wysuń sobie lekko czujnik (odrobinę) i sam doświadczysz jak to jest.
I wtedy popiszemy sobie.
Pozdrawiam

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 12:58:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
:)
Czujniki wysuwałem nie raz. Nawet je parę razy wsuwałem też.

Nie przekonałeś mnie. Ale nie jest to aż tak istotne.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2005 17:36:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Podłączę się z pytaniem pod ten temat.
Czy któryś z forumowiczów użytkujących A8 ma może instrukcję w języku polskim i mógłby ja udostepnić. Czy to w formie pdfa czy też mógł by mi zrobic ksero?

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2005 21:38:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Zapp napisał(a):
:)
Nie przekonałeś mnie. Ale nie jest to aż tak istotne.

Przekonanie Ciebie, napewno nie. Ale pomoc by się przydała, bo kolejni fachowcy wymiękają.
Dzisiaj byłem u innych fachmanów, i przy okazjo okazało się, że z przypocenia z przodu przy wale, nad katalizatorami zrobił się lekki wyciek.
Ale podnieśli auto tak żeby koła były w powietrzu, wrzucili "D", wyłączyli ASR/ESP i gaz do ok. 100-140km/h (tylko przednie koła zaczęły się kręcić), a póżniej puszczali i słuchali, badali i wyłączyli silnik.
Chcięli za chwilę zrobić dokładnie tak samo, i tak jak przy ustawieniu na "D" koła się zaczęły kręcić z jakąś tam szybkością (tylko przednie), to przy każdej próbie naciśnięcia gazu nagle przednie koła były wyrażnie jakby pulsacyjnie hamowane i zwalniały prawie do zera, i w tym czasie tylne zaczynały się powoli kręcić (ale nie płynnie). Oczywiście ASR/ESP był wyłączony, sprawdzałem kilka razy, a kontrolka ABS była zgaszona (ostatnio jej przywaliłem w sobotę na zlocie AKP bo mi się zapaliła jak tylko przyjechałem i się jeszcze do tej pory nie zapaliła).
I żaden fachman nie mógł tego wytłumaczyć, co jest grane, a ja coraz bardziej się niepokoję, że to może być grubsza sprawa.
Więc jak widzisz robi się nie ciekawie, a i mnie kosztuje to dużo czasu i nerwów, bo nie można znaleść przyczyny.
Więc jak narazie, jutro jadę sprawdzić działanie wszystkich czujników i wyważę jeszcze koła bo dawno tego nie robiłem i dalej będę dumał co robić. Poprostu nawet jak jest niby dobrze to układy związane z trakcją nie działają tak jak powinny.
Jak masz jakieś pomysły to chetnie ich wysłucham, bo moje się wyczerpują.

@jabolos
ksiązki mam wszystkie po niemiecku, ale od A6 po `97 ksiązki po polsku są łatwo dostepne i wiekszość opisów jest identycznych jak w książce od A8 oraz A8/S8, bo taką też mam i porównywałem z niemiecką od A6.
Więc zacząłem brać opisy z polskiej od A6 (bo taką też mam), i wszystko działało jak należy. Oczywiście zależy jakich informacji z tych książek potrzebujesz. Większość jest uniwersalnych, ale zdażają się i nie, ale rzadko.

Pozdrawiam

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 10:04:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
Skoro:
walenie w czujnik pomaga,
czujnik zapewne i koło są czyste,

to:
sprawdziłbym odcinek przewodu ABS przy kolumnie - podobno lubi się wiązka przetrzeć / złamać.

BTW: Jak tam pomiary na zlocie? Były jakieś? (wracam do tych 6sek)

PS. Książkę mam (taką, jaką dają w serwisie :) ) - tylko to ma w sumie 1xx stron, a ksera ani skanera nie posiadam.
Może jakieś konkretne info Ciebie interesuje?

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 16:36:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Co do pytań to chodzi mi o to czy da radę domykać szyby i szyberdach z pilota? Po włożeniu kluczyka w zamek domykanie działa ale wolałbym z kluczyka.
Drugie pytanie dotyczy pamięci foteli. Podobno można zaprogramować to tak, że klikając przycisk alarmu wybiera się dane ustawienie np klikam raz i wybiera pamięć nr 1, dwa razy i wybiera ustawienie nr 2 itd.
Trzecie pytanie - czy można ustawić tak, że zamykając auto z pilota będą składały się lusterka?

Czym najlepiej czyścić jasną skórę i ewentualnie kto w Olsztynie robi takie rzeczy (może Darm coś podpowiesz)?
Zakupiłem w ASO Audi środek do pielęgnacji skóry ale nanosi się go już po wyczyszczeniu i nie wiem czy moge fotele wyczyścić np. wodą z mydłem. Niektórzy tego nie polecają bo podobno skóra robi się twarda i może popękać.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 17:33:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
greg a8 napisał(a):
przepraszam ze sie wtracam ale po obliczeniach stwierdzam ze jestes idiota i wali ci z kapy ;-) .pozdrawiam i prosze o komentarz


Widze ze ten post uszedl uwagi modow to masz odemnie 2 karteczke.
Jak zobacze jeszcze jedna wypowiedz w takim tonie to bedzie odrazu ban a nie 3 kartka :!:
A pisze tu a nie na PW dla przestrogi ze chamstwo bedzie tepione ...

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 20:27:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
jabolos:

Sprawdzę jutro - jak coś będzie nt. to podeślę.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 23:37:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
@Zapp ->
Dzisiaj mam urwanie głowy, ale jutro zaspokoję twoją ciekawość
co do osiągów itd... ze Zlotu
Dostaniesz pełną relację.
@jabolos ->
1- przytrzymać na pilocie fabrycznym przycisk z zamknietą kłódką kilka sekund, aż szyby oraz szyberdach się domkną (taki jest opis). Ale w rzeczywistości to czasami działa to z przerwami i domyka się na raty.
to jest tzw. moduł KOMFORT.
Lub przy pilocie od Alarmu założonego oddzielnie dokupić moduł (ok. 50zł) do domykania szyb, a czasami już alarm go posiada tylko musi zostać aktywowany. W Olsztynie na samym rogu przy wjeżdzie w ul. przy której jest "Rast" zakładają Alarmy i jest Audio tuning.
Tam ci wszystko wyjaśnią i pomogą, i ceny są przyzwoite.
2 - Do jednego pilota kluczyka może byc przyporządkowane jedno ustawienie.
I nie ma możliwości żeby przy otwieraniu danym kluczykiem on wczytywał dane z pamięci z różnych pozycji (1,2,3,4), będzie wczytywaj tylko z aktualnie zaprogramowanej (jednej). Do drugiego kluczyka możesz zaprogramować kolejne ustawienia.
Jak za mało to trzeba dokupić trzeci kluczyk (tak jest w opisie)
Dokładniej opiszę tę kwestię jutro, poniewaz są z nią związane i inne rzeczy które muszą współgrać. A wiesz jak zaprogramować kluczyk do danej pozycji?
3 - Co do lusterek to też mnie to zastanawiało i przewertowałem wszystko
co jest napisane o lusterkach, i nigdzie nie znalazłem wzmianki o takiej opcji
4 - Nigdy nie próbowałem tego robić, ponieważ auta które użytkowałem dłuższy czas nie posiadały skóry.
Ale się dowiem bo mam gdzie to dam znać.

PS.
Jak będę miał dłuższą chwilę czasu to napiszę Ci o wszystkich moim zdaniem ciekawych, a mało znanych opcjach.
A możesz wrzucić linka do foto swojej bryczki.
Nie badż taki i daj looknąć.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 16:34:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
darm napisał(a):
A możesz wrzucić linka do foto swojej bryczki.
Nie badż taki i daj looknąć.


Nie ma sprawy :) Niedługo zrobię jakieś fajne zdjęcia i na pewno je tutaj zaprezentuję.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: