.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 10:53:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4] Tarcze i klocki do miejskiej jazdy
PostNapisane: 05.paź.2005 23:02:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 13:42:42
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa BRD
witam zakupilem kilka dni temu A4 1,6 i mam takie pytanie co polecacie do mijeskiej spokojnej jazdy, jakie tarcze i klocki. Myslalem o tarczach brembo a co do klockow to nie wiem Pomozcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 04:09:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Do miejskiej jazdy w zupełności wystarczy ci to co fabryka dała, czyli ATE. No chyba że bardzo nie lubisz mocnego pylenia, to wtedy możesz dać np. klocki EBC Green.

PS... zaraz się odezwą głosy, że EBC Green pokrzywią ci tarcze, ale ja miałem je u siebie z fabrycznymi tarczami (ATE) i nic się nigdy nie pokrzywiło. :)

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 07:21:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
DObar cena jakość to tarcze MIKODA i klocki LUCAS.
U mnie są i bardzo dobrze sie sprawuja. Klocki mam juz od 30tkm
i sa w połowie zużyte.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 07:59:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 13:42:42
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa BRD
aha dzieki za podpowiedz, a sluchajcie jest jakas promocja w norauto klocki i tarcze brembo remsa myslicie ze cos takiego dalo by rade? a taki komplet mikoda plus lukas jakie bylby przypuszczalny koszt?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 08:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Zapytaj Adama (Adam12) w stopce ma numer telefonu , mi załatwil w dobrej cenie ze u mnie na wsi mechanicy sie dziwili ze tak tanio :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 08:47:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Kwadrat napisał(a):
aha dzieki za podpowiedz, a sluchajcie jest jakas promocja w norauto klocki i tarcze brembo remsa myslicie ze cos takiego dalo by rade? a taki komplet mikoda plus lukas jakie bylby przypuszczalny koszt?


Ja dalem za tarcze 180 za klocki 120

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 09:05:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jeżeli cenisz sobie dobre hamulce to polecam ATE tarcze i ATE klocki (jak zawsze) nie piszczą są trwałe i skuteczne.
Jeżeli jednak chcesz oszczędzać to możesz wybrać tarcze Mikody a klocki np.Raicam.Co do Lucasa to może się zdarzyć że zapłacisz za jakość nieadekwatną co do ceny.Można skusić się na Textara jednak biorąc pod uwagę niewielką różnicę cenową między ATE a textarem zdecydowanie polecam ATE.A to że brudzą to znaczy tylko tyle że są....dobre.
Wybierz sam albo chcesz mieć czyste felgi albo dobre hamulce.
Pozdrawiam

Jeżeli to jest A4 1.6 po 94 roku to za klocki ate 130 zł kpl a za tarcze Ate 96zł szt. no i siakiś rabacik dla klubowicza :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 18:23:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
stoję przed dylematem zakupu nowych tarcz i klocków na przód:

tarcze:
ATE POWER DISK nacinane 190zł sztuka
ZIMMERMANN SPORT nawiercane 230zł sztuka
EBC TURBO GROOVE nacinane i nawiercane 300zł sztuka
(moje ceny zakupu - mam dobre znizki:))

klocki:
EBC GREEN STUFF 180zł komplet
FERODO DS PERFORMANCE 350zł komplet
FERODO PREMIER 150zł komplet

co polecacie?

interesuje mnie głównie wasza opinia na temat tarcz, poniewaz klocki na 99proc kupuje EBC GREEN STUFF (ze wzgledu na b małe pylenie)

proszę o opinie poparte głównie praktycznymi przykładami a nie teoria, bo tą znam dobrze hehe

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 19:40:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Nie musisz kupowac ebc. Jak chcesz zeby nie pylily to poprostu kup klocki co nie maja domieszki zelaza, albo maja bardzo male.

Ile chcesz przeznaczyc na tarcze a ile na klocki?!
Moje opinie
Tarcze:
Brembo = cena/jakosc = dobre
ATE = wszyscy polecaja ale malo kto jezdzi....
Zimmermanny nawiercane = ja bym takie kupil jako nastepne ale od nastepnych wakacji juz nie bedzie Audi.... wiec nie inwestuje
EBC = nic niewiem na ich temat, aczkolwiek komplet z klockami moze byc dobry -- napewno sie nie pokrzywia, z piszczeniem nie wiadomo.

Kloce
Ferrodo - nieznam, ale podobno sa OK - cos tak pagid
EBC GREEN - ja nie zakladam bo cenie hamowanie a jak masz ladne felgi to jak sie zrobia grafitowe to sa jeszcze ladniejsze :P :D
EBC RED - podobno ok, nic na ten temat nie wiem
EBC BLACK - j/w
Pagid- mam z przodu i jeszcze ani razu nie mialem wypadku (kupilem bo nie bylo textarow na przod)
Textar - mam z tylu, sa ok - takie jak pagidy

Jezeli chodzi o mnie to jak bym niemial kasy to bym wybral BREMBO+TEXTAR/PAGID/ATE

Jezeli mial bym moje audi wiecej niz rok to kupil bym Zimmermany wiercone i nacinane na przod i tyl + klocki Pagida lub EBC RED/BLACK. Ale za rok to bedzie RSX Type-S....

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 20:07:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
ADAM 12 napisał(a):
Jeżeli cenisz sobie dobre hamulce to polecam ATE tarcze i ATE klocki (jak zawsze) nie piszczą są trwałe i skuteczne.


No i ja się pod tym podpisuję..
Jak masz troche więcej kasy (kilkanaście pln więcej na tarczy) to zaintestuj w tarcze ATE PowerDisk

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 20:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
klocki na 100proc będą GREEN STUFF po prostu kwestia pylenia, w przypadku a4 sa niewiele droższe od FERODO PREMIER a dużo twardsze

do GREEN STUFF muszę wybrać tarcze, koniecznie nacinane lub nawiercane

kiedyś miałem zestaw EBC tarcze plus klocki ale niestety tarcze EBC w przypadku A4 są b drogie

dlatego też stoję przed wyborem tarcz
ZIMMERMANN SPORT nawiercane lub ATE POWER DISK nacinane

które z tych dwóch pozycji??

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 20:38:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ja polecam klocki ATE ... były one fabrycznie montowane w A4 B5 .....
P.S ostatnio przesiadłem sie na takie z Textarów....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 21:07:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
FELIPE napisał(a):
do GREEN STUFF muszę wybrać tarcze, koniecznie nacinane lub nawiercane

A po co? Myślisz że to pomoże w hamowaniu? Czy tylko tak dla szpanu? To ci tylko szybciej zeżre klocki i spowoduje, że będziesz miał mniejszą powierzchnię odbioru ciepła, bo tarcza jest mniejsza (ma dziury :) ).

Załóż zwykłe tarcze ATE i będzie OK.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 21:09:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
quattro PETE napisał(a):
FELIPE napisał(a):
do GREEN STUFF muszę wybrać tarcze, koniecznie nacinane lub nawiercane

A po co? Myślisz że to pomoże w hamowaniu? Czy tylko tak dla szpanu? To ci tylko szybciej zeżre klocki i spowoduje, że będziesz miał mniejszą powierzchnię odbioru ciepła, bo tarcza jest mniejsza (ma dziury :) ).

jak to po co ... bedzie ładnie wygladac ..... ;-)
chyba ze jako autko pokazowe ... bo widze w podpisie jakis adresik "tjuningowy" ..... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 22:13:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
quattro PETE napisał(a):
A po co? Myślisz że to pomoże w hamowaniu? Czy tylko tak dla szpanu? To ci tylko szybciej zeżre klocki i spowoduje, że będziesz miał mniejszą powierzchnię odbioru ciepła, bo tarcza jest mniejsza (ma dziury :) ).


klocki GREEN wybieram dlatego że mniej pylą (dbam o felgi), ale są bardzo twarde dlatego wybieram tarcze nacinane lub nawiercane

nie chcę rozpoczynać dyskusji na temat przewagi tarcz sportowych nad gładkimi, przecież nie od dziś wiadomo o ich zaletach (odprowadzanie gazów tworzących poduszkę między tarczą a klockiem, co powoduje właśnie lepsze przyleganie klocka do tarczy!!)

po prostu pytałem o opinie użytkowników wynikające z doświadczenia, mam audi od niedawna i nie wiem czy lepiej sprawdzą sie ZIMMERMANNy czy też ATE

ogólnie sprzedając hamulce klientom, w zależności od budżetu proponujemy 1 EBC 2 ZIMMERMANN 3 BREMBO/ATE ale ponieważ ATE jest stosowane w Aud na pierwszy montaż postanowiłem zapytać użytkowników forum bo być może w przypadku AUDI ta w/w hierarchia się zmienia, to na tyle...

gdybym wybierał hamulce do np/ OPLA (EBC) lub BMW (ZIMMERMANN) nie miałbym wątpliwości co jest najlepsze...

spanky napisał(a):
chyba ze jako autko pokazowe ... bo widze w podpisie jakis adresik "tjuningowy" ..... :):


to na drugim miejscu... bezpieczeństwo przede wszystkim

poza tym wiadomo, skoro mogę mieć tarcze sportowe w cenie delikatnie tylko droższej od tarcz głądkich, bo kupuje w cenie hurtowej to dlaczego z tego nie skorzystac??!!

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 22:21:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
klocki GREEN wybieram dlatego że mniej pylą (dbam o felgi)


... bez urazy... ale to trochę śmieszny powód na wstawienie twardych klocków.

Opony też masz "twarde" bo mniej się "ścierają" ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 22:27:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
miałeś kiedyś klocki GREEN?

to że nie pylą to tylko ich uboczna zaleta...

w porównaniu do serii ate lub np. ferodo premier są bezapelacyjnie dużo lepsze (sprawdzone w kilkunastu autach moich i naszych klientów), a fakt że są twarde jest tylko powodem dla którego nie chce zakładać tarcz gładkich

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 22:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
proszę nie zrozumcie mnie żle... nie chciałbym moimi postami wprowadzać zbędnej dyskusji i zamieszania do tego wątku

chcę tylko podpowiedzi od osób które praktycznie miały do czynienia z niżej wymienionymi produktami co wybrać z dwóch możliwych opcji:
- nacinane ATE POWER DISK
- nawiercane ZIMMERMANN SPORT

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 22:34:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Takie porównanie bardziej przypomina dyskusję "czy jest lepszy Mercedes czy BMW"...

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 01:13:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
FELIPE napisał(a):
miałeś kiedyś klocki GREEN?

to że nie pylą to tylko ich uboczna zaleta...

w porównaniu do serii ate lub np. ferodo premier są bezapelacyjnie dużo lepsze (sprawdzone w kilkunastu autach moich i naszych klientów),

Hmm... moje doświadczenia (w A4 1.8Tq) są odmienne... klocki EBC Green wcale nie były lepsze od seryjnych ATE jeśli chodzi o hamowanie. W moim odczuciu EBC były takie same albo nawet ciut gorsze. Co do pylenia, to oczywiście EBC mniej pylą. Tarcze były ATE w obu przypadkach.

Cytuj:
przecież nie od dziś wiadomo o ich zaletach (odprowadzanie gazów tworzących poduszkę między tarczą a klockiem, co powoduje właśnie lepsze przyleganie klocka do tarczy!!)

30 lat temu może materiały z których robiono elementy hamulcowe wydzielały jakieś gazy. Obecnie to jest pic na wodę, ale OK, nie rozpętujmy burzy...

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: