.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 11:11:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.3]Jaka instalacja LPG
PostNapisane: 19.gru.2003 16:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 13:29:32
Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
Witam

Niedawno kupilem C4 2,3 (AAR) i prosze o porade jaki gaz zamontowac do tego silnika. Oraz o opinie tych ktorzy juz jezdza na gazie taka bryką. Z gory dziekuje.
Pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2003 18:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Ja mam zwykły gaz za 1900 zł bez komputera Lovato z butla w kole. Zrobiłem przez 6 miesięcy ok. 30 tys km i poza wymiana filtra nic sie nie dzieje. Chodzi idealnie. Ale klient, który mi zakładał miał pojecie o C4 i w ogóle o gazie wiec efekty są. Pamiętaj - lepiej gorsza tańsza instalacja a dobry spec niz odwrotnie. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2003 21:46:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2003 10:13:51
Posty: 101
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Ja od Lipca jezdze na gazie na silniku 2.6, wymieniali mi kolektor na aluminiowy odlew a cena instalki z zalozeniem 2800zl.Do tej pory mialem kilka strzalow gazu.Jak narzie chyba wszystko jest OK.No ale koledzy napewno ci doradza instalacje SGI bo wtrysk gazu to jest juz spokoj i nie bedziesz mial wystrzalow.Pewne jest to ze dobra instalka to mniejszy problem w eksploatacji. :peace:

_________________
**BZYKU vel BARTEK**


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2003 23:22:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
2,3 przyjmuje zwykłą instalacje bardzo dobrze, myslę że wtrysk gazu to w tym przypadku nie potrzebne zawyżanie kosztów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2003 00:48:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Generalnie w swojej C3 2.3 NF mam zalozony zwykly LPG bez komputera - sprawuje sie bezawaryjnie juz od 20tys.Zadnych strzalow, po regulacji zaplonu chodzi Tip Top.
W poprzedniej Coupe 2.3 NG tez zalozony mialem zwykly LPG bez komputera :) i tez sprawowal sie dobrze : )

Pytales o C4 - znajomy od ktorego wzialem moje C3 zalozyl do swojej C4 ....zwykly LPG bez komputera - Lovato - sprawuje sie swietnie z tego co do tej pory slyszalem :)
Spokojnie Ci to wystarczy do jezdzenia - chodz jezeli dysponujesz gotowka i chcesz na prawde profesjonalnej instalacji LPG to tylko SGI.

pozdrawiam
Neme


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2003 01:46:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
panowie ... do AAR nie da rady zalozyc sekwencyjengo wtrysku bo to jest mechaniczny wtrysk ... po drugie ... cokolwiek zalozysz ... p[o czasie zacznie ci sie krzaczyc benzyna ... ale to juz twoj wybor ... takie auto kupiles ... ciesz sie z osiagow benzyny , zrob caly silnik , czyli rozrzad , swiece, kable, kopulka , palec, filtry , olej ... pojezdzij nim , zaloz gaz i wtedy zdecyduj czy to jes to ... jezeli nie to sprzedaj , poszukaj czegos na elektroniczym wtrysku i wtedy zaloz SGI ... jezdzilem na 2.3 na zwyklym gazie , jezdze teraz na SGI w 2.8 , wiem co mowie ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2003 13:06:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
hans to ty masz gaz :?: a wydawało mi się że jesteś przeciwnikiem jeżdzenia pod gazem :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2003 14:06:01 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
ee ... ja przeciwnikiem ? ... :P ... przewciwnilkiem druciarstwa i rzewzbiarstwa , tak , ale nie fachowego i robionego z glowa upgrade'u auta ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2003 16:59:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
To DeS jest przeciwnikiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2003 18:54:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2003 10:13:51
Posty: 101
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
hans napisał(a):
panowie ... do AAR nie da rady zalozyc sekwencyjengo wtrysku bo to jest mechaniczny wtrysk ... po drugie ... cokolwiek zalozysz ... p[o czasie zacznie ci sie krzaczyc benzyna ... ale to juz twoj wybor ... takie auto kupiles ... ciesz sie z osiagow benzyny , zrob caly silnik , czyli rozrzad , swiece, kable, kopulka , palec, filtry , olej ... pojezdzij nim , zaloz gaz i wtedy zdecyduj czy to jes to ... jezeli nie to sprzedaj , poszukaj czegos na elektroniczym wtrysku i wtedy zaloz SGI ... jezdzilem na 2.3 na zwyklym gazie , jezdze teraz na SGI w 2.8 , wiem co mowie ...


Teraz przynajmniej wiem do czego nie zaklada sie wtrysku gazu :diabel:

_________________
**BZYKU vel BARTEK**


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2003 22:09:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
ja na tym silniku (NF) na gazie przejechalem 220 tys km :P ... jedyne co sie rozkraczylo to rozdzielacz wtrysku

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2003 09:40:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
do AAR mozna by zalozyc instalacje gazu 3generacji, powinno dzialac super :):

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2003 14:25:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
tylko musialbys miec samodzielny komputer i od podstaw zbudowana mape paliwa ... TPS , Lambda jest tazke przy odrobinie chewci wszystko jest mozliwe :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2003 14:46:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
mhmm a komp gazu sobie poradzi chyba na podstawie danych z lambdy ;-)
TPS to tylko chyba wache oszczedza....bo odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem...

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2003 15:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
hans napisał(a):
tylko musialbys miec samodzielny komputer i od podstaw zbudowana mape paliwa ... TPS , Lambda jest tazke przy odrobinie chewci wszystko jest mozliwe :)


samodzielny komputer... jesli chodzi o komputer gazu to taki jest w zestawie do 3 generacji, a mape nalezaloby albo zbudowac albo skozystac z domyslnych (zalezy od producenta instalacji), w kazdym razie instalacje 3 generacji(wtrysku ciaglego w fazie gazowej) sa przeznaczone (chyba wszystkie) do montazu w dowolnym samochodzie wyposazonym w sonde lambda. :):

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2003 16:13:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
RobertSz napisał(a):
Mam ten sam silnik zwykły gaz za 1400 przejechalem bez problemu 75000
można przyspieszyć zapłon na aparacie o kilka stopni w ten sposób niweluje się spadek mocy. Moj jedzie 205 na gazie.


Powiedz coś więcej o przyspieszeniu tego zapłonu. Mam taki sam silniczek i troszkę odczuwam spadek mocy. Jak go przyspieszyć i czy nic się nie stanie .??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2003 16:39:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Przepraszam...ale wydaje mi sie, ze spowoduje to przedwczesna eksplozje mieszanki, podczas jeszcze niedomknietego zaworu wlotowego, brak odpowiedniej kompresji i cofke spalin do kolektora dolotowego........i potezny strzal w dolot ;-)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2003 17:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
zuru napisał(a):
Przepraszam...ale wydaje mi sie, ze spowoduje to przedwczesna eksplozje mieszanki, podczas jeszcze niedomknietego zaworu wlotowego, brak odpowiedniej kompresji i cofke spalin do kolektora dolotowego........i potezny strzal w dolot ;-)

Owszem, wszystko co napisales ale jezeli go ZBYTNIO przyspieszysz ;)

pzrw
Neme


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: