.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 12:49:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 12:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 19:43:41
Posty: 11
Lokalizacja: Jabłonna
jakoś strasznie drogo zapłaciłeś, ja w Warszawie regenerowałem swoją turbinkę w firmie turbo service na ul.obozowej - wymiana panewek, uszczelniaczy i osłony termicznej, i wiesz co? wszedłem tam z ulicy turbiną pod pachą i zapłaciłem 550 PLN :) a powiedzieli że ceny się rozpoczynają od 600 PLN. Acha, i dobrze działa :)

Pozdrawiam,

_________________
Artur Magna
Audi 80 B4 1,9 TDI '93
a jak mam trochę czasu to Honda CBR 1100 XX :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 12:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
mhmmm... nie wiem czy duzo czy malo , nie znam sie na tym... POLECONO MI tę firmę
Turbo jest po wymianie kompletnego zestawu naprawczego, jest idealnie umyte z zewnatrz (jak nowe ;) )

w sklad tego zestawu naprawczego napewno wchodzi wiecej czesci niz te ktore wymieniles... nawet wirniki sa nowe...

Zdecydowalem sie na wymianie w pełni regenerowanego TURBO z racji czasu, pewnosci ze bedzie wszystko ok (bede wirusowal autko)
Wlasciciel mowil mi ze mozna to zrobic za 300zł lecz on nie daje gwarancji ile to pochodzi itd.

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 21:27:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
a więc jednak turbo!
Nie bez powodu pisałem o oleju, gdyż miałem identycznie.
Cena - taka sobie :(

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 21:33:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Rafał.W napisał(a):
a więc jednak turbo!
Nie bez powodu pisałem o oleju, gdyż miałem identycznie.
Cena - taka sobie :(

nie tylko Ty dales taka diagnoze... :P to bylo dosyc oczywiste. :peace:
zobaczymy jak dlugo turbo pociagnie po regeneracji...........

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 09:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
piszecie ze cena taka sobie a bierzece pod uwage ze to jest TURBO od 2.5TDI? a nie od 1.9 - nie wiem czy to istotne lecz powinno byc drozsze :?:

BTW przyczyna nie bylo turbo... przyczyna byl jakis elektrozawor/czujnik od cisnienia oleju -cos takiego- i to spowodowalo ze sie TURBO posralo...

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 20:38:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Tequil napisał(a):
piszecie ze cena taka sobie a bierzece pod uwage ze to jest TURBO od 2.5TDI? a nie od 1.9 - nie wiem czy to istotne lecz powinno byc drozsze :?:

BTW przyczyna nie bylo turbo... przyczyna byl jakis elektrozawor/czujnik od cisnienia oleju -cos takiego- i to spowodowalo ze sie TURBO posralo...

Tequil - moje stwierdzenie na temat ceny miało oznaczać iż mogłeś trafić na droższy serwis jak również kupić taniej tak jak pisał Artur Magna.
Natomiast co do elektrozaworku/czujnika ciśnienia oleju to mam wrażenie iż mechanik coś czaruje.
PZDR

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 21:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Tequil napisał(a):

BTW przyczyna nie bylo turbo... przyczyna byl jakis elektrozawor/czujnik od cisnienia oleju -cos takiego- i to spowodowalo ze sie TURBO posralo...

przyczyna "dziwnego kopcenia - temat posta" bylo wysrane turbo....... a przyczyna wysrania turbo bylo to cos czego nie potrafisz okreslic (elektrozawor/czujnik od cisnienia oleju).... :peace:
gdyby temat posta brzmial "co spowodowalo wysranie turbo " to bys mogl napisac ze elktrozwor/czujnik... ) tak dla jasnosci i na przyszlosc...... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 22:07:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
po co sie czepiasz spanky?
malo kto pisze o przyczynie po rozwiazaniu problemu.
mysle ze doglebne zrozumienie tematu wskazuje na winowajce - tajemniczy zaworek :P
poza tym autor zakladajac watek nie wiedzial ze ma wysrane turbo wiec tytul "co spowodowalo wysranie turbo" mozna byloby nazwac proroctwem :):
ps. mylisz pojecia: post - watek ;-) (ze sie tak tez przyczepie :diabel: )

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 22:28:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Bilu napisał(a):
po co sie czepiasz spanky?
malo kto pisze o przyczynie po rozwiazaniu problemu.
mysle ze doglebne zrozumienie tematu wskazuje na winowajce - tajemniczy zaworek :P
poza tym autor zakladajac watek nie wiedzial ze ma wysrane turbo wiec tytul "co spowodowalo wysranie turbo" mozna byloby nazwac proroctwem :):
ps. mylisz pojecia: post - watek ;-) (ze sie tak tez przyczepie :diabel: )

wiesz ..... nie czepaim sie porostu nie lubie jak ktos sam zaprzecza sobie ...
przyklad :
Tequil napisał(a):
no i jednak TURBAWKA do regeneracji , luzow na wirniku nie miala, lecz wewnatrz najprawdopodonie pierscien sie konczyl stad puszczala olej itd itd....
HANS - trafiona diagnoza!!!! :peace:

i ktos z podobnym problemem bedzie wiedzial ze to turbo.... a nie zaworek bo w poczatkowej fazie zaworek byl zly a turbo jeszcze dobre ... i przy uszkodzonym zaworku autko nie dymi tylko przy uszkodzonej turbinie.... chyba jasniej juz tego nie da sie napisac... :P
co do zaglebiania sie w temat to mozemy zaczac rozpatrywac co bylo przyczyna uszkodzenia zaworka itd ..... ;-) -wiec uważam że Twoja uwaga jest nieuzasadniona..... (i generalnie Twoj post uważam za zbedny ... ;-) )
poza tym jest przyczyna i jest skutek..... przyczyna dymienia jest wysrane turbo a przyczyna wysranego turbo jest to cos (zaworek).....
P.S jezeli masz jeszcze jakies uwagi to zapraszam na PW....
P.S 1 tematem pierwszego posta...... :P ;-)
P.S 2 Kto tu sie czepia hmmm ... ???

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2005 15:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
nie ktore z tych postow byly pisane pod wplywen emocji tudziez rozgoryczenia, wkur... etc :diabel:

Spanky:
CHILL OUT ;) ....wypal gibona...wrzuc na luz... :peace:

czasami moze i pisze, nieskladnie, chaotycznie, moze i sa jakies sprzecznosci lecz to wszystko w celu CHECI wyjasnienia tematu i zapodania na forum co bylo przyczyna etc etc

zamiast byc teraz na spocie REZACZY i wrocławskich placków- to tak w żargonie off road'owym- to jestem w robocie :zly:

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2005 15:57:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Tequil napisał(a):
nie ktore z tych postow byly pisane pod wplywen emocji tudziez rozgoryczenia, wkur... etc :diabel:

Spanky:
CHILL OUT ;) ....wypal gibona...wrzuc na luz... :peace:

czasami moze i pisze, nieskladnie, chaotycznie, moze i sa jakies sprzecznosci lecz to wszystko w celu CHECI wyjasnienia tematu i zapodania na forum co bylo przyczyna etc etc

zamiast byc teraz na spocie REZACZY i wrocławskich placków- to tak w żargonie off road'owym- to jestem w robocie :zly:

spoko ..... moj post mial na celu wyjasnienie konkretnej przyczyny dymienia...... nie bylo w nim zadnej formy czepialstwa sie..... wazne ze furak smiga i juz .... ;-)
P.S z natury jestem bardzo konkretny co czasami jest wada .... ale w wiekszosci przypadkow jest to zaleta...... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: