.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.gru.2024 23:57:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 10:59:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
tequil, cos ci dzwoni ale nie dokladnie wiesz gdzie.

Autko 2b to nie zadne S2 tylko 7A po swapie na 1,9Tdi , mody robili sami, program jest Compotow. Rzeczywiscie Compmoty i 2B bardzo czesto stroja samochody na hamowni w TTC, jest to najlepsza hamownia na os w okolicy :peace:
A z tymi programami to juz by trzeba bylo chłopakow spytac co, kto i dlaczego . ;-)

p.s. Dla zainteresowanych, jest hamownia MAHA dla quattro w Gliwicach. :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 19:55:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
emte napisał(a):
p.s. Dla zainteresowanych, jest hamownia MAHA dla quattro w Gliwicach. :peace:


Daj namiary jakieś. Wiesz jakie koszta?

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 19:56:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
drogo. coś około 250zł.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 00:07:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
piotr napisał(a):
emte napisał(a):
p.s. Dla zainteresowanych, jest hamownia MAHA dla quattro w Gliwicach. :peace:


Daj namiary jakieś. Wiesz jakie koszta?


ELPROSYS
ul.Tarnogórska 140
tel (32) 301-2-301
fax (32)301-2-302

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 08:36:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
we wro na obciazeniowce 300zł w JETRONICU ( dla aut z napedem na cztery łapy )

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 22:04:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
piotr napisał(a):
Rogal napisał(a):
Ciekawi mnie kto pierwszy wyłoży na stół 3000-4000zł i zobaczy 200km na hamowni :D Bo w kwestii przeróbek to i tak jest wszystko jasne co jakie i gdzie ;)


No widzisz nie jest chyba aż takie jasne jak i gdzie, a jak jest jasne to ja nie wiem więc poproszę o namiary.


Rogal, dalej nie widzę żadnych konkretów, i ciągle nie jest dla mnie jasne co, a przede wszystkim gdzie.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 22:20:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Tequil napisał(a):
Simpson napisał(a):
Tequil napisał(a):
Ja, za nie dlugo, jak juz silniczek w silniczku wszystkie drobiazgi porobie , bede wirusowal swoje 2.5 TDI V6 quattro na 180KM - to taki lajcik ;)

Oczywiscie jesli chodzi o zawirusowanie to jedyny sluszny wybor to Daniel z Krakowa http://www.ttc.pl/

A ja myślałem że CompSport, Diagtronik i Masters (kolejnosć alfabetyczna :P )


aaa no i ostatnio byli widziani w Compsporcie chlopaki z 2B - to co na zlocie bylo (audi S2)....

:galy: jeszcze nie widzialem Audi S2 w TDI ...... chyba pomyliles samochody albo zloty.... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 09:48:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
spanky czytaj uwaznie i ze zrozumieniem...

AUDI 2B widzialem jak stala u COMPOTOW all!!!!!!! no i na zdjeciach ze zlotu widzialem to autko stad droga dedukcji wykminilem ze byli na zlocie :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 09:49:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
spanky czytaj uwaznie i ze zrozumieniem...

AUDI 2B widzialem jak stala u COMPOTOW all!!!!!!! no i na zdjeciach ze zlotu widzialem to autko stad droga dedukcji wykminilem ze byli na zlocie :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 14:10:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Więc tak. Rozmawiałem z Aligatorem w sprawie waszych aut i:

1. trzeba zrobić soft i tu sie pojawia problem bo auta macie na starych komputerach które powodują ograniczenia doładowania jak w przypadku B4 TDi (stare kompy dwu płytowe). Ale może da się to przeskoczyć...

2. trzeba kupić nowe wtryski od ALH albo ASV takie które mają ciśnienie wtrysku 220/300 i założyć końcówki od Aliego - fabrycznie macie końcówki 216-ki. Jeżeli chcecie moge rozkompletować dwa komplety i sprzedać 5 wtrysków po cenach zakupu dla celów badawczych i od Aliego trrzeba wziąć końcówki 230-ki

3. sprawdzić temat turbo... jeżeli da się softem go dobrze wystroić a turbo jest KKK więc nie powinno być problemu nawet go mocniej wysterować...

4. założyć więklszy IC.

Ale to mówie, poprostu musi ktoś położyć kase na stół i spróbować. Na sam początek trzeba przewalczyć temat komputera-softu i założyć porządne wtryski wtedy może się okazać że przy 170-180km zrobi się dużo momentu, do tego nie będzie dymu i pewnie większości z was to wystarczy.

Generalnie - na wtryski macie rabat u mnie a na czipowanie postaram sie załatwić zniżkę u Aliego.

Do walki Panowie ;-)

Pozdrawiam

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 15:18:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
A ja mam jeszcze kilka pytań:
1. Jak będzi pracować pompa od AEL przy wtryskach 220/300? Fabrycznie jest tylko 190.... spora różnica.
2. Co masz na myśli mówiąc ograniczenia ECU? O ile wiem da się go programować - no mój był.... Ale zawsze można podmienić na ECU z AHY - trochę dodatkowych kosztów (m.in. przepływka) ale może warto....
3. Większy IC - chyba trzebaby symetrycznie założyć drugi, bo miejsca to za wiele nie ma. Przerabiał to ktoś?
4. Pytanie dobijające, czyli koszty:
- Pompa od AHY/AXG lub podobnego to jakieś 2000 (jak nie więcej); pozostaje problem jak ją znaleźć (no chyba że nowa...)
- Wtryski razem z końcówkami jakieś 1000 :-P (jaka jest ta zniżka? ;-) )
- Strojenie - ze zniżką pewnie z też z 1000 do tego jeszcze hamownia,
- IC w 400 się zamknie.
To razem jakieś 4500 i to bardzo ostrożnie licząc, bez robocizny.

A co w zamian?

- 180-200KM, koło 400 Nm
- sprzęgło, skrzynia i przeguby do wymiany (i to raczej wcześniej niż później)
- pewnie darmowa zasłona dymna przy ostrym kopie.
- SUPER ZABAWA

Rogal, możesz potwierdzić lub poprawić mnie jeśli chodzi o koszty?
Muszę się zastanowić.... :-))
Chyba wyjdzie taniej zrobić swapa na V6.....

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 16:37:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Mikpo napisał(a):
A ja mam jeszcze kilka pytań:
1. Jak będzi pracować pompa od AEL przy wtryskach 220/300? Fabrycznie jest tylko 190.... spora różnica.
2. Co masz na myśli mówiąc ograniczenia ECU? O ile wiem da się go programować - no mój był.... Ale zawsze można podmienić na ECU z AHY - trochę dodatkowych kosztów (m.in. przepływka) ale może warto....
3. Większy IC - chyba trzebaby symetrycznie założyć drugi, bo miejsca to za wiele nie ma. Przerabiał to ktoś?
4. Pytanie dobijające, czyli koszty:
- Pompa od AHY/AXG lub podobnego to jakieś 2000 (jak nie więcej); pozostaje problem jak ją znaleźć (no chyba że nowa...)
- Wtryski razem z końcówkami jakieś 1000 :-P (jaka jest ta zniżka? ;-) )
- Strojenie - ze zniżką pewnie z też z 1000 do tego jeszcze hamownia,
- IC w 400 się zamknie.
To razem jakieś 4500 i to bardzo ostrożnie licząc, bez robocizny.

A co w zamian?

- 180-200KM, koło 400 Nm
- sprzęgło, skrzynia i przeguby do wymiany (i to raczej wcześniej niż później)
- pewnie darmowa zasłona dymna przy ostrym kopie.
- SUPER ZABAWA

Rogal, możesz potwierdzić lub poprawić mnie jeśli chodzi o koszty?
Muszę się zastanowić.... :-))
Chyba wyjdzie taniej zrobić swapa na V6.....


Generalnie przy takim nastawieniu może lepiej jedz na ograniczenie mocy :D

Przy 1.9TDi na seryjnej pompie od 110-ki i wtryskach ASV z końcówką 230-tką robi się spokojnie 170-180km. Więc temat pompy narazie odpuść.

Wtryski trzeba zmienić bo macie już po pierwsze troche nalatane a po drugie Aligatora doświadczenia z robieniem Hybryd na wtryskach 190/300bar są marne - muszą być z 220barową fazą przedwtrysku.

Komputer ogranicza w pewnym momencie możliwości podniesienia Ciśniena na turbo - nie powiem Ci ile to jest w AEL ale w 1Z max na takim starym kompie da sie pogonić turbo na 1 bar.

Przy zmianie na inny komp nie trzeba zmieniać żadnych przepływek - ale to już napisałem zresztą komputer 16bit kosztuje około 150-250zł zależy gdzie znajdziesz.

IC tylko z przodu duży jeden - ale to po raz kolejny mówie trzeba zrobić najpierw to co napisałem w poprzednim wątku i wtedy się okaże konkretnie czy napewno trzeba zmieniać IC.

Co do kosztów: To narazie program i wtryski hybrydy. Jak znajdziesz 5 nowych ASV z końcówkami 230-ci za 1000zł to wal do mnie jak w dym kupie każdą ilość. Reszte operacji w zależności od tego czy ktoś che iść dalej czy nie.

Temat skrzyni, przegubów będzie poruszony jeźeli nie potrafisz sie obchodzić z autem - albo nie wiem raptem kota dostaniesz bo mocy przybędzie i ciągle będziesz strzelał ze sprzęgła

Kwestia dymienia ma właśnie pomóc rozwiązać problematyka doładowania i wtryski.

Po pierwsze właśnie doładowanie

Po drugie jak będziesz miał wydajniejszy wtrysk to nie trzeba będzie wydłużać czasu otwarcia wtrysku do max granic. W krótkiej chwili wtrysk poleje więcej - rozumiesz :?:. A jak masz seryjny wtrysk i chcesz dużo mocy to najpierw tuner pompie każe dolać więcej paliwa a potem jeźeli będzie za mało wydłuży czas otwarcia wtrysku i jak przegnie zacznie fura kopcić. Pozostaw tą tematyke tunerowi ;-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:16:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
no - nareszcie jakies konkrety ;-)
co do wtryskow to eksperymentowanie z hybrydowymi wydaje mi sie jak najbardziej sluszne i IMO to juz polowa sukcesu.
FMIC tez wydaje mi sie niezbedny przy takim przyroscie mocy, poza tym fajnie wyglada ;-)
sadzac po oznaczeniach turbin to chyba najlatwiej bedzie zaadoptowac cos od starszego 2.5 tdi bo o dziwo sa one wieksze (chyba ze jestem w bledzie):
100 TDi 90- 2.5 D 120 1T 046145701 53169706709 KKK K16
100 TDi 90- 2.5 D 120 1T 046145703F 53169706721 KKK K16
100 TDi 91-94 2.5 D 115 ABP/AAT 046145701C /E 53169706711 KKK K16
A6 TDi 94-97 2.5 D 115 AAT 046145701D 53149706707 KKK K14
A6 TDi 140hk ab 94 2.5 D 140 AEL 046145703G 53149706708 KKK K14
elektroniczne ograniczenie doladowania wydaje mi sie ze nie bedzie stanowic problemu ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:59:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli myślisz o zmianie turbo to proponuje taką ze zmienną geo...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 18:02:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Rogal napisał(a):
Jeżeli myślisz o zmianie turbo to proponuje taką ze zmienną geo...

ale wtedy trzeba byloby zmienic jeszcze nieco osprzet...

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 18:57:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
A ja mam jeszcze kilka pytań:
1. Jak będzi pracować pompa od AEL przy wtryskach 220/300? Fabrycznie jest tylko 190.... spora różnica.
2. Co masz na myśli mówiąc ograniczenia ECU? O ile wiem da się go programować - no mój był.... Ale zawsze można podmienić na ECU z AHY - trochę dodatkowych kosztów (m.in. przepływka) ale może warto....
3. Większy IC - chyba trzebaby symetrycznie założyć drugi, bo miejsca to za wiele nie ma. Przerabiał to ktoś?
4. Pytanie dobijające, czyli koszty:
- Pompa od AHY/AXG lub podobnego to jakieś 2000 (jak nie więcej); pozostaje problem jak ją znaleźć (no chyba że nowa...)
- Wtryski razem z końcówkami jakieś 1000 :-P (jaka jest ta zniżka? ;-) )
- Strojenie - ze zniżką pewnie z też z 1000 do tego jeszcze hamownia,
- IC w 400 się zamknie.
To razem jakieś 4500 i to bardzo ostrożnie licząc, bez robocizny.

A co w zamian?

- 180-200KM, koło 400 Nm
- sprzęgło, skrzynia i przeguby do wymiany (i to raczej wcześniej niż później)
- pewnie darmowa zasłona dymna przy ostrym kopie.
- SUPER ZABAWA

Rogal, możesz potwierdzić lub poprawić mnie jeśli chodzi o koszty?
Muszę się zastanowić.... :-))
Chyba wyjdzie taniej zrobić swapa na V6.....

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 19:01:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Rogal napisał(a):
Generalnie przy takim nastawieniu może lepiej jedz na ograniczenie mocy :D

Przy 1.9TDi na seryjnej pompie od 110-ki i wtryskach ASV z końcówką 230-tką robi się spokojnie 170-180km. Więc temat pompy narazie odpuść.

Wtryski trzeba zmienić bo macie już po pierwsze troche nalatane a po drugie Aligatora doświadczenia z robieniem Hybryd na wtryskach 190/300bar są marne - muszą być z 220barową fazą przedwtrysku.

Komputer ogranicza w pewnym momencie możliwości podniesienia Ciśniena na turbo - nie powiem Ci ile to jest w AEL ale w 1Z max na takim starym kompie da sie pogonić turbo na 1 bar.

Przy zmianie na inny komp nie trzeba zmieniać żadnych przepływek - ale to już napisałem zresztą komputer 16bit kosztuje około 150-250zł zależy gdzie znajdziesz.

IC tylko z przodu duży jeden - ale to po raz kolejny mówie trzeba zrobić najpierw to co napisałem w poprzednim wątku i wtedy się okaże konkretnie czy napewno trzeba zmieniać IC.

Co do kosztów: To narazie program i wtryski hybrydy. Jak znajdziesz 5 nowych ASV z końcówkami 230-ci za 1000zł to wal do mnie jak w dym kupie każdą ilość. Reszte operacji w zależności od tego czy ktoś che iść dalej czy nie.

Temat skrzyni, przegubów będzie poruszony jeźeli nie potrafisz sie obchodzić z autem - albo nie wiem raptem kota dostaniesz bo mocy przybędzie i ciągle będziesz strzelał ze sprzęgła

Kwestia dymienia ma właśnie pomóc rozwiązać problematyka doładowania i wtryski.

Po pierwsze właśnie doładowanie

Po drugie jak będziesz miał wydajniejszy wtrysk to nie trzeba będzie wydłużać czasu otwarcia wtrysku do max granic. W krótkiej chwili wtrysk poleje więcej - rozumiesz :?:. A jak masz seryjny wtrysk i chcesz dużo mocy to najpierw tuner pompie każe dolać więcej paliwa a potem jeźeli będzie za mało wydłuży czas otwarcia wtrysku i jak przegnie zacznie fura kopcić. Pozostaw tą tematyke tunerowi ;-)


OK, przekonałeś mnie, zaczynam szukać wtrysków od ASV/ALH...
Może mógłbyś podać numery byłoby łatwiej? Napisz proszę (jeżeli nie tu to mail lub PW) ile chciałbyś za te obudowy wtrysków?
I ile za końcówki .230 (to do Aliego)?

Co do turbo to w moim AEL-u był lekki tuning zwiększający ciśnienie do 1.15. Bez zmiany dawki, ale z lekkim przyspieszeniem kąta. Myślę że to dobra baza do wydajniejszych wtrysków...

Zaciekawiłeś mnie z tą zmianą ECU i przepływomierza. W AEL jest klapka, a w większości nowszych (a na pewno TDI) jest "drut" lub "blaszka". Jak rozwiązać problem innej ch-ki? (inne przebiegi napięcia w zależności od przepływu powietrza)? Trzebaby rzeźbić w sofcie, a chyba łatwiej wymienić przepływkę...?

Rozumiem, że większy wtrysk przy tym samym ustawieniu pompy poleje więcej paliwa, bo ma większe otworki. Czy tak? Ale jak chcesz zwiększyć dawkę (przy tych samych wtryskach) nie zwiększając czasu otwarcia to tego nie rozumiem... :-P No chyba że mówimy o CR.... :-)

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 19:08:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Bilu napisał(a):
no - nareszcie jakies konkrety ;-)
co do wtryskow to eksperymentowanie z hybrydowymi wydaje mi sie jak najbardziej sluszne i IMO to juz polowa sukcesu.
FMIC tez wydaje mi sie niezbedny przy takim przyroscie mocy, poza tym fajnie wyglada ;-)
sadzac po oznaczeniach turbin to chyba najlatwiej bedzie zaadoptowac cos od starszego 2.5 tdi bo o dziwo sa one wieksze (chyba ze jestem w bledzie):
100 TDi 90- 2.5 D 120 1T 046145701 53169706709 KKK K16
100 TDi 90- 2.5 D 120 1T 046145703F 53169706721 KKK K16
100 TDi 91-94 2.5 D 115 ABP/AAT 046145701C /E 53169706711 KKK K16
A6 TDi 94-97 2.5 D 115 AAT 046145701D 53149706707 KKK K14
A6 TDi 140hk ab 94 2.5 D 140 AEL 046145703G 53149706708 KKK K14
elektroniczne ograniczenie doladowania wydaje mi sie ze nie bedzie stanowic problemu ;-)


Są większe, ale zwróć uwagę na przebieg momentu. W starszych silnikach max moment jest później niż w tych z K14. K16 jest większa, ale też i cięższa więc wolniej się rozpędza. Zgadzam się, że dla większej mocy K16 jest lepsza, ale nie samą mocą Niunia jeździ...

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 19:15:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Rogal napisał(a):
Jeżeli myślisz o zmianie turbo to proponuje taką ze zmienną geo...


:?: :!: :?:
Jestem bardzo zainteresowany...
Mógłbyś rozwinąć? może znasz kogoś kto to już zrobił? A może wiesz jak?

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 19:26:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Najzwyczajniej w świecie trzeba założyć wieksze turbo a gruszke wziąć od młodszego VW.

Ja nie sprzedaje obódów tylko całe wtryski. ;-)

Jak będziesz miał większą końcówke to będziesz miał więcej ropy ot poprostu ;)

Jak coś to jestem teraz na GG :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: