.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 21:15:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy w v6 można rozdwoić sygnał z jednej sondy lambda...
PostNapisane: 15.paź.2005 20:33:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Kupiłbym wtedy oryginalną, itd. itd. Dzięki.

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 21:03:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeżeli jedna sonda padła to komputer bierze sygnał zastępczy z drugiej ale i błąd wywala.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 21:07:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jedna sonda jest na 3 wtryski , jezeli padnie jedna to 3 wtryski leja wedlug awaryjnej mapy wtrysku .... mozna to latwo ustalic mierzac czasy otwarcia wtryskow ... tam gdzie sonda lambda "stoi" czasy otwarcia wtryskwo sa 2 razy dluzsze niz po stronie gdzie jest OK

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 21:20:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Dzięki, ale chciałem się dowiedzieć czy da się rozdwoić sygnał (równolegle) z jednej sondy i podłączyć do obu wejść do kompa. Czy proces spalania w obu głowicach może się tak różnić, że niezbędne są dwa oddzielne odczyty ?

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 21:24:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze sie roznic ale nie az tak a podlaczenie jednej sondy pod s wejscia poze spowodowac sfixowanie koup[tera bo to z komputera wychodzi signal 1 V ktory jest przez sonde bardziej lub mniej zwierany do masy a jak poldaczysz 2 sygnaly 1V to na sondzi ebedzie sie odkladal 2 x wiekszy prad a sygnaly z obu kanalow z komputera beda sie zaklocaly wiec raczje nie ma co kombinowac , kupic nowe sondy jak masz 2 uwalone i zakladac.... takie rzezby nic dobrego nie niosa ze soba

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 21:44:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Jeszcze raz dziękuję HANS, wiem co nieco o elektryczności i juz wszystko rozumiem. Tak chciałem troszkę potworzyć, bo mi ma dziurę, potrafi zgasnąć przy ruszaniu i lekko szarpie przy zmianie biegów ale tylko przy spokojnej jeździe. Generalnie nie narzekam na brak mocy i jestem w stanie osiągnąć spalanie 7 l w trasie ok 90/h(jak załatwię sprawy to sie zupełnie nie spieszę i delektuję się OOOO)a w Łodzi wieczorami 9l/100km. Więc czy to może być sonda/sondy, czy stawiałbyś na cos innego ?

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: