Andre napisał(a):
U mnie tez sie kiedys spalily zarowki od dlugich wymienilem i wszystko chodzi
Tu masz rozpiske demontazu deski z 100 C3, ale u ciebie powinno byc tak samo:
- odpinasz mase od akumulatora,
- odkrecasz i sciagasz plastikowa obudowe za kierownica (chyba 2 wkrety),
- odkrecasz listwe na dole zegarów (3 wkrety), odslaniaja ci sie wkrety mocujace zegary,
- odkrecasz wkrety mocujace zegary (3 wkrety),
- wyciagasz zegary, na tyle na ile pozwalaja na to kable, odpinasz wtyczki z tylu zegarów (wtyczki maja zabezpieczenie przed samoczynnym odpieciem, wiec nie rób nic na sile)
Powodzenia
W A4 jest troche inaczej:
Wystarczy zdjąć taki plastik w kształcie litery C przed zegarami (mocowany na dwa zatrzaski) gdy zdejmiesz ukażą Ci się dwa wkręty mocujące zegary odkrręcasz wyjmujesz zegary wypinasz 2 wtyczki i sprawdzasz żaróweczki.
Pozdrawiam