.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 21:51:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:03:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hans napisał(a):
rozumiem ze jestes z zalozenia uprzedzony do wszelkiego typu substancji w fazie lotnej potocznie zwanej gazami ... OK , wiecej Cie nie bedzie niepokoic ... :)

p.s.
zeby nie faza lotna to Twoje TiDiaj staloby w miejscu :P

Hans, rozwin temat bo mnie zaciekawiles, jaki jest zwiazek z elpegie a rozwojem TDI ... ?
Nie jestem uprzedzony, bardzo lubię jak np LPG ogrzewa mi kotleta na Amice. :P
Co do LPG w autkach moja opinia pozostaje niezmienna. :D
Adam12: jestem fanem technologii klekoczacej od 7 lat i nie zmieniam zdania w miare jak ceny ida do gory czy spadaja. Reszte sobie dopowiedz.
Bez urazy. ;-)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:10:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ropa jezeli juz, sie nie pali ... natomaist opary ropy sa latwopalne w przypadku zmieszania sie z powietrzem ... a opary to nic innego jak gaz ... jakby na forum byl jakis chemik to podalby CI odrazu wzor ... tak samo kazde inne paliwo ... a propan butan jest w butli w fazie cieklej za sprawa wczesniejszgo sprezenia go ale naturalne wlasciwosci tego badz co badz gazu powoduja rozprezanie pod wplywem temperatury otoczenia nawet w okolicy zera ... w przypadku ropy jest to temperatura okolo 40 st C o ile dobrze pamietam a benzyna czyli nasza etylina wymaga iskry badz bardzo wysokiej temperatury do zapalenia tylko ze latwiej paruje niz ropa ... ropa po osiagnieciu temperatury parowaia zapala sie samoczynnie w momencie osiagniecia wlasciwego stezenia w powietrzu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:20:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hans napisał(a):
ropa jezeli juz, sie nie pali ... natomaist opary ropy sa latwopalne w przypadku zmieszania sie z powietrzem ... a opary to nic innego jak gaz ... jakby na forum byl jakis chemik to podalby CI odrazu wzor ... tak samo kazde inne paliwo ... a propan butan jest w butli w fazie cieklej za sprawa wczesniejszgo sprezenia go ale naturalne wlasciwosci tego badz co badz gazu powoduja rozprezanie pod wplywem temperatury otoczenia nawet w okolicy zera ... w przypadku ropy jest to temperatura okolo 40 st C o ile dobrze pamietam a benzyna czyli nasza etylina wymaga iskry badz bardzo wysokiej temperatury do zapalenia tylko ze latwiej paruje niz ropa ... ropa po osiagnieciu temperatury parowaia zapala sie samoczynnie w momencie osiagniecia wlasciwego stezenia w powietrzu

Dzieki za info , ale nadal nie widze zwiazku elpegie z rozwojem technologii TDI. Poki co w TDI nadal ropa dostaje zapłonu pod wplywem cisnienia i temperatury (samozapłon) a nie zaplonu wymuszonego tak jak w silniku benzynowym. :)
To co piszesz jest istotne o tyle ze rzeczywiscie opary ropy sie spalają, ale nie widzę zastosowania tego patentu nigdzie indziej, niech mnie ktos oswieci jesli sie mylę.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:26:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
w silnikach diesla z lpg role iskry do detonacji lpg robi dawka ropy.
ekonomicznie w naszych warunkach taka modyfikacja jest nieuzasadniona ale zagazowane diesle maja wieksza moc wiec jest to cos dla stringracingowcow ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:30:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
w silnikach diesla z lpg role iskry do detonacji lpg robi dawka ropy.
ekonomicznie w naszych warunkach taka modyfikacja jest nieuzasadniona ale zagazowane diesle maja wieksza moc wiec jest to cos dla stringracingowcow ;-)

Ok, slyszalem ze w autobusach zalozenie elpegie powoduje obnizenie kosztow eksploatacji oraz emisji szkodliwych metali ciezkich. Slyszalem rowniez ze cos sie kombinuje z głowicą, ale dokładnych danych nie mam.
Co do mocy to i bez elpegie da sie zwiekszsyc moc w traktorku i to bez dokladania kolejnej butli :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:40:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Dyskusja czysto akademicka bo nie wierze, zeby ktokolwiek z klubowiczow wylozyl 5k PLN na przerobke ( o ile zamknie sie ona w 5k)
Przy srednich wyliczeniach (niech kazdy sobie sam policzy) cena instalacji = przejechanych ok 16.5 tys kilometrow....ale to cena isntalacji... teraz trzeba policzyc roznice miedzy cena ropy a cena LPG...sprawdzic ile wiecej LPG spala sie przy takiej instalacji i dopiero wtedy wyjda prawdziwe oszczednosci...
Gra nie warta swieczki o ile komus bedzie chcialo sie liczyc do konca :D

Basket - przesadzasz
Sam przesiadlem sie na pierwszego diesla niedawno i jestem bardzo zadowolony...aczkolwiek przy dzisiejszych cenach benzyny jednynym rozwiazaniem jakie zastosowalbym gdyby znow trafil mi sie benzyniak ---> instlka LPG.
Nie jako profanacja bo to brzmi smiesznie :) - Jako alternatywa dla chorych cen paliwa.




Neme

PS. No chyba ze trafiloby mi sie S6 :D

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 17:42:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
NemeretH napisał(a):
Basket - przesadzasz
Sam przesiadlem sie na pierwszego diesla niedawno i jestem bardzo zadowolony...aczkolwiek przy dzisiejszych cenach benzyny jednynym rozwiazaniem jakie zastosowalbym gdyby znow trafil mi sie benzyniak ---> instlka LPG.

Sam sobie zaprzeczasz i w dodatku nie czytasz ze zrozumieniem.
Albo tanio albo dobrze, 3 wyjściem jest komunikacja miejska, jest super tanio ... :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 18:03:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
kurde , Baset , cos sie uparl na LPG .... autobusy jezdzan na gaz ziemny :!!: a poiza tym przyjmij do wiadomosci ze pojecie gaz tyczy sie wszystkich substancji w fazie lotnej wiec tak samo gazem mozna nazwac odparowana rope :!!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 18:08:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
baskecior napisał(a):
NemeretH napisał(a):
Basket - przesadzasz
Sam przesiadlem sie na pierwszego diesla niedawno i jestem bardzo zadowolony...aczkolwiek przy dzisiejszych cenach benzyny jednynym rozwiazaniem jakie zastosowalbym gdyby znow trafil mi sie benzyniak ---> instlka LPG.

Sam sobie zaprzeczasz i w dodatku nie czytasz ze zrozumieniem.


Czytasz ze zrozumieniem ale jakakolwiek dyskusje o LPG kwitujesz slowem "profanacja"
I przepraszam - ze gdzie sobie przecze bo jakos nie zauwazylem :)

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 19:31:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
ADAM 12 napisał(a):
Z tego co wiem i czytałem niemożliwe jest zastosowanie LPG do diesla .Przyczyną jest spalanie stukowe jaki wystąpiłoby w momencie spalania mieszanki.Po drugie nawet jeżeli ominiemy spalanie stukowe to tak jak ktoś tu napisał trzeba ten gaz dobrze spręrzyć a jeżeli mamy go pchać w dużych ilościach do komory spalania to gdzie tu ekonomia?
...

siema, nie udało mi się znaleźć nic na temat liczby cetanowej LPG(bo o to tu się rozchodzi)masz gdzieś te cyferki,dorzuciłbym sobie do innych danych o lpg.
Nic nie trzeba wtłaczać na siłę,gaz jest sprężony w zbiorniku i ulega częściowemu rozprężeniu w reduktorze.W przypadku diesla bez turbiny,będzie on analogicznie jak w benzynkach wysysany z miksera.W turbo dieslu pełna analogia do uturbionej benzyny-będzie wziete pod uwagę ciśnienie w dolocie i stosownie do niej rozprężenie w reduktorze będzie do wyższego ciśnienia(lub wtrysk i bez reduktora).Rozumiesz teraz ekonomię lpg w dieslu?Dokładnie po to samo co w benzynie stosuje sie gaz w dieslu.pełna analogia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 19:35:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
bartoszzka napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Z tego co wiem i czytałem niemożliwe jest zastosowanie LPG do diesla .Przyczyną jest spalanie stukowe jaki wystąpiłoby w momencie spalania mieszanki.Po drugie nawet jeżeli ominiemy spalanie stukowe to tak jak ktoś tu napisał trzeba ten gaz dobrze spręrzyć a jeżeli mamy go pchać w dużych ilościach do komory spalania to gdzie tu ekonomia?
...

siema, nie udało mi się znaleźć nic na temat liczby cetanowej LPG(bo o to tu się rozchodzi)masz gdzieś te cyferki,dorzuciłbym sobie do innych danych o lpg.
Nic nie trzeba wtłaczać na siłę,gaz jest sprężony w zbiorniku i ulega częściowemu rozprężeniu w reduktorze.W przypadku diesla bez turbiny,będzie on analogicznie jak w benzynkach wysysany z miksera.W turbo dieslu pełna analogia do uturbionej benzyny-będzie wziete pod uwagę ciśnienie w dolocie i stosownie do niej rozprężenie w reduktorze będzie do wyższego ciśnienia(lub wtrysk i bez reduktora).Rozumiesz teraz ekonomię lpg w dieslu?Dokładnie po to samo co w benzynie stosuje sie gaz w dieslu.pełna analogia.

tyle tylko ze przecietny diesel ma srednie spalanie blisko o polowe mniejsze niz przecietna benzyna czyli czas zwrotu wydluza sie podwojnie

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 19:38:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Znalazłem info w kwestii samozapłonu LPG.

Cytuj:
Introducing LPG gas into the combustion air intake of a diesel engine acts as an accelerant, promoting the even burning of the diesel fuel, and more complete combustion, resulting in more power being produced. Propane by itself will not self-ignite inside a diesel-fuel compression-ignition engine. During the compression stroke, the air/LPG mixture is compressed and the temperature is raised to about 400�C, not enough to ignite the LPG, which has an ignition temperature of about 500�C. When the diesel fuel is atomized into the cylinder under high pressure, it immediately self-ignites (diesel ignites at about 385�C.), and causes the LPG to burn as well. Since the LPG is in mixture with the air, the flame front from the diesel spreads more quickly, and more completely, including igniting the air/fuel mixture which is in contact with the cylinder walls, which are cool in comparison to the super-heated air inside the combustion chamber. Much of the cleaner burning of the fuel is attributed to this ignition against the "cooler" components of the engine, and accounts for raising the percentage of combustion from a typical 75% for a well-tuned diesel engine running on pure diesel fuel alone, to 85-90% with the addition of LPG. Obviously, this more complete combustion also gives a nice boost in power, with an accompanying increase in fuel economy and reduction of pollutants.


Info ze stronki o wzbobogacaniu gazem powietrza w układzie dolotowym:

http://www.mrsharkey.com/lpg.htm

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 19:40:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
święta prawda Bilu,święta prawda:)
a co dyskusji na temat lpg vs. olej ,panowie pierwsze silniki były na gaz oświetleniowy tak więc gaz ma historyczne pierwszeństwo! :P
a tak serio wszystko co poprawia sprawność i ekonomiczność silnika powinno być popierane,chyba zależy nam na rozwoju,zamykanie sie na nowe alternatywy to zbytni konserwatyzm.

hehe po tym linku widac że tylko pratrzeć jak w TDI obok N20 znajdziemy butlę LPG i może jeszcze C02 (do chłodzenia intercoolera) hehehe ile to dystrybutorów bedzie cłowiek musiał zwiedzić żeby zatankować :D

tylko moje 2 grosze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 20:14:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hans napisał(a):
kurde , Baset , cos sie uparl na LPG .... autobusy jezdzan na gaz ziemny :!!: a poiza tym przyjmij do wiadomosci ze pojecie gaz tyczy sie wszystkich substancji w fazie lotnej wiec tak samo gazem mozna nazwac odparowana rope :!!:

Nie czepiaj sie slowek, po prostu lpg kojarzy mi sie z gazem ...
Rozumiem ze para wodna to tez gaz ? ...
Hans, tobie opary mylą się z gazem i troszke mijasz sie z prawdą.
Gaz to substancja otrzymana po uwolnieniu płynu w fazie stałej (np gaz wodny otrzymywany po przepuszczeniu wody przez paliwo stałe) lub otrzymywanej naturalnie w wyniku procesów zachodzacych pod ziemia etc ...
To co wydobywa się z paliwa i np ropy to opary a nie gaz.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 20:19:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
nienooooo panowie .....
idac dalej tym tropem dojdziemy do wniosku ze jedyny prawdziwy gaz to ten na fotce ponizej:
http://www.hankstruckpictures.com/pix/t ... 03/gaz.jpg :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 20:19:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
NemeretH napisał(a):
baskecior napisał(a):
NemeretH napisał(a):
Basket - przesadzasz
Sam przesiadlem sie na pierwszego diesla niedawno i jestem bardzo zadowolony...aczkolwiek przy dzisiejszych cenach benzyny jednynym rozwiazaniem jakie zastosowalbym gdyby znow trafil mi sie benzyniak ---> instlka LPG.

Sam sobie zaprzeczasz i w dodatku nie czytasz ze zrozumieniem.


Czytasz ze zrozumieniem ale jakakolwiek dyskusje o LPG kwitujesz slowem "profanacja"
I przepraszam - ze gdzie sobie przecze bo jakos nie zauwazylem :)

Neme

Piszez ze przesiadles sie na diesla , ale gdybys mial kupic cos nastepnego to bralbys benz + lpg. czyly nie liczy sie dla ciebie trwałośc etc tylko to co najtansze ... dlatego sobie zaprzeczasz.
Co do slowa "profanacja" to tylko moja opinia, ale zauwaz ze ja poddaje sie dyskusji i nie mowie nie bo nie ... a to różnica.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 20:45:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
baskecior napisał(a):
Piszez ze przesiadles sie na diesla , ale gdybys mial kupic cos nastepnego to bralbys benz + lpg. czyly nie liczy sie dla ciebie trwałośc etc tylko to co najtansze ... dlatego sobie zaprzeczasz.


Zle sie zrozumielismy.
Przez stwierdzenie "gdyby trafil mi sie benzyniak" rozumiem....przypadek w sensie losowym...np (tfu tfu) kasacje AELa.
Kasuje AELa....szukam auta...i znajduje cud maline stan 2.8 Quattro w Avancie...Lykam go i .....
Pierwszy ruch -> LPG

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 20:54:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
NemeretH napisał(a):
baskecior napisał(a):
Piszez ze przesiadles sie na diesla , ale gdybys mial kupic cos nastepnego to bralbys benz + lpg. czyly nie liczy sie dla ciebie trwałośc etc tylko to co najtansze ... dlatego sobie zaprzeczasz.


Zle sie zrozumielismy.
Przez stwierdzenie "gdyby trafil mi sie benzyniak" rozumiem....przypadek w sensie losowym...np (tfu tfu) kasacje AELa.
Kasuje AELa....szukam auta...i znajduje cud maline stan 2.8 Quattro w Avancie...Lykam go i .....
Pierwszy ruch -> LPG

Neme

Trzeba bylo tak od razu pisać.
Nie szukalbys next ael`a ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 23:00:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
baskecior napisał(a):
.
Nie szukalbys next ael`a ?


Szukalbys, bo pieknie to mruczy :peace:
Ale gdyby nie bylo...2.8 + LPG :D

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 05:56:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
NemeretH napisał(a):
baskecior napisał(a):
.
Nie szukalbys next ael`a ?


Szukalbys, bo pieknie to mruczy :peace:
Ale gdyby nie bylo...2.8 + LPG :D

Neme

Wszystko z Tobą ok, tylko masz problemy z przekazem informacji. :D
Rozgrzeszony. ;-)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: