Audista napisał(a):
Mnie mój kolega wytłumaczył parę lat temu w ten sposób:
lepiej mieć nowe lub lepsze opony na przodzie, niezależnie od rodzaju napędu, gdyż ważniejsza jest możliwość lepszego kierowania (sterowanie pojazdem) niż jego napędzania
- w przypadku samochodów z przednim napędem funkcje sterowania i napędu są na jednej osi
więc moim zdaniem wybór jest oczywisty - lepsze opony na przód
a probowales kiedys ostrzej zachamowac z tymi gorszymi na tyle?
... moge ci tylko podpowiedziec ze tyl stanie sie przodem
... przetestowane ... moze dla niektorych absurdalne ale tak to jest ... lepiej cos ciagnac niz pchac ... a w przypadku hamowania wlsnie tyl ustala kierunek ...a jezeli postawimy mu opor w postaci przodu samochpodu to tyl pojdzie na bok przy jakimkolwiek zawahaniu sil bocznych dzialajacych na auto podczas hamowania ... oczywiscie , jak ktos jzdzi po miescie i nie przekracza 60 km/h , nie hamuje ostro to wcale taka sytuacja nie musi mu sie przytrafic ...