Cholera...a myślałem, że Ataman nie zobaczy tego wątku...
Osprzęt KG różni się tym, że ma ostrzejszy wałek i regulację zaworów płytkami, nie ma sondy lambda, nie ma katalizatora, ma inny stopień sprężania, tj. 7,8:1, a MC 8,8:1, mniejszą pojemność skokową, tj. 2144 a nie 2226, turbosprężarka, to K 26 (ma większego laga, ale wystarcza na większe moce i moim zdaniem lepsza jak ktoś chce czasami pojeździć oszczędniej), tyle że nie wszystkie MC miały K 24, KG ma mniej o jeden czujnik oleju (taki przy misce z przodu), KG nie ma układu recurkulacji spalin a w 89 MC, to już było regułą (z tego co pamiętam bez ETKI

)
Ogólnie osprzęt KG jest prostszy. Łatwiej się kręci na tym silnik. Hmm...a MC po wstawieniu do osprzętu KG...masz na dzień dobry brak katalizatora, brak recyrkulacji spalin, większą pojemność, większy stopień sprężania....no hamownia w lutym prawdę powie, ale teoretycznie mamy więcej mocy od 182 KM z KG...