.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 18:39:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 09:45:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Ja tam zauważyłem u siebie w Audi, że na 98 silnik pracuje głośniej. Ostatnio tankuję 95 na BP + Unikat i jestem zadowolony bo silniczek pracuje sobie rewelacyjnie, ile palił tyle pali a wzrostu/spadku mocy na różnych benzynach nie zauważyłem :): :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 09:57:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Oznacza to doslownie: 95 okt. ze zredukowana moca (maksymalna) silnika; czyli silnik powinien jezdzic na paliwie 98 okt. Nasze ( polskie ) paliwo i tak nie trzyma oktanow, wiec... oby ta 98 okt. benzyna miala chociaz te 95. Pozdrawiam!


Czyli na 98 bede miala dopiero 193 kuce do dyspozycji.


Czy 193 to trzeba by sprawdzić na hamowni ;-)


A czemu by nie 193.


A skąd wiesz , że masz akurat 193 konie w tej chwili.Może przez te lata kilka uciekło ;-)


Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 10:17:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Oznacza to doslownie: 95 okt. ze zredukowana moca (maksymalna) silnika; czyli silnik powinien jezdzic na paliwie 98 okt. Nasze ( polskie ) paliwo i tak nie trzyma oktanow, wiec... oby ta 98 okt. benzyna miala chociaz te 95. Pozdrawiam!


Czyli na 98 bede miala dopiero 193 kuce do dyspozycji.


Czy 193 to trzeba by sprawdzić na hamowni ;-)


A czemu by nie 193.


A skąd wiesz , że masz akurat 193 konie w tej chwili.Może przez te lata kilka uciekło ;-)


Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D


Jeśli tak to ja będę miał teraz góra 40 padających ze starości koników :): :diabel: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 10:22:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Kordek napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Oznacza to doslownie: 95 okt. ze zredukowana moca (maksymalna) silnika; czyli silnik powinien jezdzic na paliwie 98 okt. Nasze ( polskie ) paliwo i tak nie trzyma oktanow, wiec... oby ta 98 okt. benzyna miala chociaz te 95. Pozdrawiam!


Czyli na 98 bede miala dopiero 193 kuce do dyspozycji.


Czy 193 to trzeba by sprawdzić na hamowni ;-)


A czemu by nie 193.


A skąd wiesz , że masz akurat 193 konie w tej chwili.Może przez te lata kilka uciekło ;-)


Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D


Jeśli tak to ja będę miał teraz góra 40 padających ze starości koników :): :diabel: :peace:

Grunt że żaden nie zachitleryzowany :D

Co do paliwa to niejednokrotnie słyszalem że po przesiadce z 95 na 98 samochod palil mniej o 0,5-1 litr na 100 km.
Może coś w tym jest ;)

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 10:32:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Oznacza to doslownie: 95 okt. ze zredukowana moca (maksymalna) silnika; czyli silnik powinien jezdzic na paliwie 98 okt. Nasze ( polskie ) paliwo i tak nie trzyma oktanow, wiec... oby ta 98 okt. benzyna miala chociaz te 95. Pozdrawiam!


Czyli na 98 bede miala dopiero 193 kuce do dyspozycji.


Czy 193 to trzeba by sprawdzić na hamowni ;-)


A czemu by nie 193.


A skąd wiesz , że masz akurat 193 konie w tej chwili.Może przez te lata kilka uciekło ;-)



Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D


stawiam skrzynke browara ze nie masz tylu ile myslisz że masz :diabel:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Ostatnio edytowano 04.lis.2005 11:05:50 przez maciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:01:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Simpson napisał(a):
Kordek napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Oznacza to doslownie: 95 okt. ze zredukowana moca (maksymalna) silnika; czyli silnik powinien jezdzic na paliwie 98 okt. Nasze ( polskie ) paliwo i tak nie trzyma oktanow, wiec... oby ta 98 okt. benzyna miala chociaz te 95. Pozdrawiam!


Czyli na 98 bede miala dopiero 193 kuce do dyspozycji.


Czy 193 to trzeba by sprawdzić na hamowni ;-)


A czemu by nie 193.


A skąd wiesz , że masz akurat 193 konie w tej chwili.Może przez te lata kilka uciekło ;-)


Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D


Jeśli tak to ja będę miał teraz góra 40 padających ze starości koników :): :diabel: :peace:

Grunt że żaden nie zachitleryzowany :D

Co do paliwa to niejednokrotnie słyszalem że po przesiadce z 95 na 98 samochod palil mniej o 0,5-1 litr na 100 km.
Może coś w tym jest ;)


Tylko jak to sprawdzic w praktyce, taki test bedzie ciezko przeprowadzic.
Rozne style jazky, obciazenia poj ,temp pow, jest wiele czynnikow ktore wplywaja na zmiane spalanej ilosci paliwa.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:04:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
maciu napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Oznacza to doslownie: 95 okt. ze zredukowana moca (maksymalna) silnika; czyli silnik powinien jezdzic na paliwie 98 okt. Nasze ( polskie ) paliwo i tak nie trzyma oktanow, wiec... oby ta 98 okt. benzyna miala chociaz te 95. Pozdrawiam!


Czyli na 98 bede miala dopiero 193 kuce do dyspozycji.


Czy 193 to trzeba by sprawdzić na hamowni ;-)


A czemu by nie 193.


A skąd wiesz , że masz akurat 193 konie w tej chwili.Może przez te lata kilka uciekło ;-)



stawiam skrzynke browara ze nie masz tylu ile myslisz że masz :diabel:
Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D


Mozesz podac mi wzor z ktorego to wyliczyleś ze auto nie ma tych 193 :D, nie bede jechal na hamownie i sam sobie oblicze moc ;) .

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:06:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
żeby nie przeciągąc z cycatami to nie zacytuje :P
Krysti: najłatwiej to sprawdzić tankując bak do pełna i jeżdżąc jak zawsze, a na końcu sprawdzić ile sie wyjeździlo km na jednym i drugim paliwie.

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:08:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Krysti napisał(a):
Simpson napisał(a):
Kordek napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
Hugo napisał(a):
Krysti napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Oznacza to doslownie: 95 okt. ze zredukowana moca (maksymalna) silnika; czyli silnik powinien jezdzic na paliwie 98 okt. Nasze ( polskie ) paliwo i tak nie trzyma oktanow, wiec... oby ta 98 okt. benzyna miala chociaz te 95. Pozdrawiam!


Czyli na 98 bede miala dopiero 193 kuce do dyspozycji.


Czy 193 to trzeba by sprawdzić na hamowni ;-)


A czemu by nie 193.


A skąd wiesz , że masz akurat 193 konie w tej chwili.Może przez te lata kilka uciekło ;-)


Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D


Jeśli tak to ja będę miał teraz góra 40 padających ze starości koników :): :diabel: :peace:

Grunt że żaden nie zachitleryzowany :D

Co do paliwa to niejednokrotnie słyszalem że po przesiadce z 95 na 98 samochod palil mniej o 0,5-1 litr na 100 km.
Może coś w tym jest ;)


Tylko jak to sprawdzic w praktyce, taki test bedzie ciezko przeprowadzic.
Rozne style jazky, obciazenia poj ,temp pow, jest wiele czynnikow ktore wplywaja na zmiane spalanej ilosci paliwa.


Dokładnie :): Ja jeżdżę powoli i bardzo delikatnie obchodzę się z samochodem to wypala mi mało :): Miał palić 9 a pali 7 w mieście :): Ktoś inny woli ostrzejszą jazdę i wypali mu 12l. Dochodzi jeszcze stopień zużycia podzespołów spowodowany przebiegiem, poprzednim właścicielem, wiekiem itp.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:10:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
Krysti napisał(a):
maciu napisał(a):

stawiam skrzynke browara ze nie masz tylu ile myslisz że masz :diabel:
Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D


Mozesz podac mi wzor z ktorego to wyliczyleś ze auto nie ma tych 193 :D, nie bede jechal na hamownie i sam sobie oblicze moc ;) .


zwie się rachunek prawdopodobieństwa :

masz gaz - to masz wieksze prawdopodobieństwo uszkodzenia skracania dolotu
masz walniety knock sensor i już koniki sobie pobiegły na urlop
i tak zwane zurzycie materiału
g;)

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:46:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Vanilla I napisał(a):
Krysti napisał(a):
maciu napisał(a):

stawiam skrzynke browara ze nie masz tylu ile myslisz że masz :diabel:
Chyba nie chcesz powiedzec ze w Audi tak szybko konie sie starzeja i ucieka im moc :D


Mozesz podac mi wzor z ktorego to wyliczyleś ze auto nie ma tych 193 :D, nie bede jechal na hamownie i sam sobie oblicze moc ;) .


zwie się rachunek prawdopodobieństwa :

masz gaz - to masz wieksze prawdopodobieństwo uszkodzenia skracania dolotu
masz walniety knock sensor i już koniki sobie pobiegły na urlop
i tak zwane zurzycie materiału
g;)

nie mam gazu - czy walniety knock sensor to nie wiem ale raczej nie.
O jakim zuzyciu materialu mozemy mowic przy 100 k przebiegu. i wymianie oleju co 12k. :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: