.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 03:32:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2003 13:14:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2003 13:56:36
Posty: 10
Lokalizacja: okoloce Warszawy
zawsze to co jest rozlewane u nas z beczek jest zdecydoawnie gorsze od oryginału, dla przykładu Castrol RS kupiony u nas ma zdecydowanie gorsze właściwości niż ten przwieziony z NIemiec

_________________
chcesz kupić nowe części daj znać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2003 17:24:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Tak w ogóle to w auto świecie był z pół roku temu test uszlachetniaczy.Testowano motor-life,slick 50 i xeramic.najpierw przed dolaniem sprawdzono sprężanie , moc i moment (na hamowni) a potem zrobiono to samo po dolaniu tych specyfików.O ile pamieć mnie nie myli to najlepsze wyniki na hamowni uzyskało auto po xeramicu i motor live,Slick 50 był najgorszy.Kompresja wzrosła o około 0,5 bar na cyl po wlaniu xeramica i motor live.Moc i moment wrosły o około 3%.

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2003 13:50:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Pamietasz moze numer tego AS bo po okladkach nie moge znalesc :):

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2003 15:07:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
znalazłem!!!!!!
NR 40 :)

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2003 15:22:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
:D Dzieki juz ide kopac w kupce ;)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2003 15:48:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie pobrudź się :diabel: :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2003 18:02:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
:D wiesz ze pracuj w bialych rekawiczkach :) ;)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2003 09:59:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Niezle specyfiki do silnikow robi firma LIQUY-MOLY, made in Germany! Maja wszystko co dusza zapragnie (specyfik do popychaczy tez, i nawet dziala!!) :) Sam jezdze na ich olejach i nie mam zadnych problemow. Polecam.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2003 12:06:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
a czy coś takiego ktoś może ocenić :?: http://www.xado.com.pl/

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2003 09:45:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Audista napisał(a):
zbyszek napisał(a):
stosowałeś Militec :?: No i jakie efekty :?: Napisz coś :)

to próbowałem po Motor life i myślę że Militec jest lepszy
1) wyższe ciśnienie oleju (na wolnych obrotach w Poldku bez 0,5 do 1 atm; z Militec 1,5 atm, na wysokich obrotach bez 3,5-3,8 atm, z Militec 3,8 do 4,2 atm
2) cichsza praca silnika

W C4 przy poprzednim oleju zastosowałem Moto doctor - trochę cichsze były popychacze, ale chyba z powrotem wrócę do Militec'u
;)


Jak wyzsze cisnienie oleju to olej bardziej gesty...nie wiem czy to tak wspaniale.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2004 21:29:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 19:53:53
Posty: 28
Lokalizacja: Wyszków
coś wam powiem drodzy koledzy:
mianowicie jeżczę na tym środku od kilku jeszcze lat w stecz i miałem już kilka samochodów i diesle i benzynki i gazowe i nitro ( ale na h2o jeszcze nie)i iiiiii.....
sprawa jest prosta specyfik działa w 100 % tak jak opisuje producent a najbardziej odczułem tona peugeocie 306 tdintercoller - nie wiem jak można bbyloby go rżnąć a on i tak se z ciebie jaja robił i po przejechaniu nim 300 tyś (nie mam pojęcia czy auto miało prawdziwy przebieg przed kupnem ale liczba 123tyś przy 6 latach to chyba ....) do czasu sprzedaży chodził zajebbbiiiiiiii
na trasie bez problemu można było się ścigać z benzynkami do poj 18 16v ( oprucz vectry - wysiadała)
teraz jest audi dolewam - jest zajebiście lepiej pali ,mniej pali (ok 12 l/lpg /trasa )i czuć tą moc
aai jeszcze ciekawostka gdy miałem bmw 320 (iteż lałem ) wtedy wysteepowało to md troszkę inną nazwą to autkiem tym przejechałem ok 120 km po trasie bez kropelki oleju w silniku (o czym nie wiedziałem - pęknięta miska olejowa) i nikt mi nie powie że to nie dział a - zajechałem do domu naprawiłem i jeżdziłem dalej aż do sprzedania
więc nie ma się czego bać aczkolwiek jest jeden problem PODRÓBKI!!!!!
mianowićie wygląda to tak że towar jest natychmiast wyprzeadwany na giełdach - niższa cena - więc popyt jest
trzeba uważać i poczytać dokładnie opakowanie i sprawdziś czy wasz środek po wlaniu do wody opada na dno czy pływa po powierzchni jak olej a jeśli pływa po powieżchni to ( najlepiej odnajdż sprzedawcę ii obik mu mordę za podróbkę)
tak więc koledzy nic się nie bać , lać wszę dzie ( instrukcja ) i zalecam podwojoną ilość
pozdr

_________________
AUDI 100 C4 2.8 V6 QUATTRO AVANT
--- CIĄGLE MAŁO MOCY !!! ---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2004 22:58:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
A moze ktos z Was koledzy zrobi zdjecie buteleczki tego Motor-Life to by bylo latwiej.

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 09:17:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Cala biala butelka. Folia z napisami naciagnieta termicznie na butelke. Ladne opakowanie, kolorowe haha ;)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 10:33:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
miesiąc temu też za namową forumowiczów wlałem ten preparat.
Rzeczywiście silniczek pracuje dużo ciszej - miękciej :) Na zimnym nie telepie
nim. Nie wiem tylko jak z cisnieniem oleju ale tak to bardzo mi się podoba :peace:

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 10:37:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Cisnienie oleju w normie, bez zmian. Jednak po przejechaniu 6 tysia i solidnym rozgrzaniu go na loozie mam tylko 1 bar. A przedtem mialem najmarniej 1,5. Jednak tuz przed 2000 rpm cisnienie osiaga juz wartosc 5 bar. Olej Castrol GTX Magnatec 10W40 pol syntetyk.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 18:25:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Cytuj:
Jak wyzsze cisnienie oleju to olej bardziej gesty...nie wiem czy to tak wspaniale.


I tu sie z kolega niezgodze ;) . Olej nie gestnieje tylko za sprawa poprawienia wlasnosci oleju wzrasta odpornosc cisnieniowa.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Motor-Life
PostNapisane: 21.sty.2004 00:03:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:16:49
Posty: 26
Lokalizacja: 3city
Witam szanownych grupowiczów. Według moich wiadomości Motor Life to podróbka Militeca-1. Firma Plastmal zajmowała sie kiedyś rozprowadzaniem tych preparatów a teraz je podrabia. Pudełko jest bardzo podobne czcionka taka sama. Motor Life to podobno tylko dodatki jakie sie dodaje do olejów. Militek podobno założył sprawę plastmalowi o podrabiabie jego produktu.

Militec-1 jest syntetycznym produktem chemicznym, mającym charakterystyczną strukturę molekularną oraz wysoką odporność chemiczną i termiczną. Za pomocą efektu chemicznego tworzy związki chemiczne z molekularną strukturą górnych warstw metalu. Proces ten wspomagany jest przez wysoką temperaturę wytwarzaną przez tarcie. W ten sposób powstaje mocne, chemiczne połączenie pomiędzy preparatem Militec-1 i metalem. Wynikiem tego procesu jest gładka powierzchnia części metalowej, która jest odporna na negatywne wpływy tarcia części składowych. Powierzchnia tak uszlachetnionego metalu jest odporna na zużycie.



Tyle teorii na temat tego preparatu. Kilka lat temu w Polsce pojawił się w sieci sprzedaży Militec. Był to produkt importowany ze Stanów Zjednoczonych i przygotowywany do sprzedaży w Polsce (polskojęzyczne ulotki reklamowe oraz instrukcje stosowania owego uszlachetniacza). Przeprowadzono szereg testów, które potwierdziły deklarowaną przez producenta skuteczność i efektywność działania Militec-1. Produkt szybko zdobył uznanie dzięki swojej skuteczności, zaczęto stosować go m.in. w sporcie motorowym. Obniżony współczynnik tarcia, zwiększony czas pracy wysilonych silników, niewielki wzrost mocy w całym zakresie prędkości obrotowej silników, możliwość pracy silnika nawet bez oleju, wyciszenie pracy mechanizmów - to tylko niektóre z niewątpliwych zalet tego uszlachetniacza.

Kilka lat po wprowadzeniu na rynek tego produktu generalny dystrybutor - firma Plastmal - zaoferowała klientom rzekomo ulepszony preparat bazujący na Militec-1, o nazwie MotorLife. Militec-1 zniknął z rynku a jego miejsce zajął, rozprowadzany praktycznie w identycznych opakowaniach, MotorLife. Niestety - okazało się, iż MotorLife jest niczym innym, tylko mieszaniną typowych uszlachetniaczy dodawanych do każdego oleju silnikowego i efekty jego zastosowania są praktyczne żadne. Wysyłka próbki MotorLife do Stanów Zjednoczonych zaowocowała wystosowaniem przez producenta Militec-1 informacji, iż MotorLife nie ma nic wspólnego ze starym Militec-1.


Nie wiem ile kosztuje Motor Life ale ja sprowadzałem sobie Militeca-1 za 72 zł.


Sposób dozowania:
silnik - 50-60ml na 1 litr oleju, powtórzyć co 20.000 km
skrzynia biegów (man/auto) - 125ml jednorazowo, powtórzyć po 50.000 km
dyferencjał - 50-60ml do jednego napełnienia, powtórzyć po 50.000 km
wspomaganie kierownicy - 30ml jednorazowo, powtórzyć po 50.000 km
klimatyzacja - 15ml przy każdej wymianie płynu
łożyska kół - nałożyć cienką warstwę przed smarowaniem
silniki dwusuwowe - 40ml na 1 litr oleju mieszanego z benzyną

_________________
A6 QUATTRO 2.8 V6
Pozdrawiam
Lucas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Motor-Life
PostNapisane: 21.sty.2004 01:21:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Lucas napisał(a):
(...)

Sposób dozowania:
silnik - 50-60ml na 1 litr oleju, powtórzyć co 20.000 km
skrzynia biegów (man/auto) - 125ml jednorazowo, powtórzyć po 50.000 km
dyferencjał - 50-60ml do jednego napełnienia, powtórzyć po 50.000 km
wspomaganie kierownicy - 30ml jednorazowo, powtórzyć po 50.000 km
klimatyzacja - 15ml przy każdej wymianie płynu
łożyska kół - nałożyć cienką warstwę przed smarowaniem
silniki dwusuwowe - 40ml na 1 litr oleju mieszanego z benzyną


ekhm.... jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, tylko takie stwierdzenie mi się nasuwa czytając to co wyżej. Aż mi się nie chce wierzyć, że może być ten sam dodatek do oleju silnikowego jak i do płynu do wspomagania a już do klimatyzacji? Dobrze, że nie napisali, że do chłodnicy tez się leje...
O ile wcześniej byłem pozytywnie nastawiony do tego produktu to teraz nie wiem...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2004 01:35:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
to nie jest jakis megahiper uniwersalny preparat tylko stosuje sie go wszedzie tam gdzie wystepuje tarcie metal-metal i juz

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2004 02:28:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 23:50:24
Posty: 149
Lokalizacja: Bytom
Powiedzcie mi jedno...
Czy kazdy "uszlachetniacz do oleju "opada na dno w szklance wody??
Bo motor-life opada...
Byle gowna bym nie nalal i pozwolilem sobie sprawdzic
Nie mam wiecej pytan ...

_________________
B3 1.8 E 1999------>2003
Coupeta ABK 2003------>22.09.2005
B4 quattro AAH 2004------>2020


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: