.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 22:16:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 20v 7A] Nie chce zaplic....
PostNapisane: 12.lis.2005 20:23:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Panowie mam problem...
Udalo mi sie cudem dostac do kompa bo jestem teraz u rodziny.
Problem dotyczy sinika:
Swap z 2.0 ABT na 2.3 20v 7A juz zakonczony. Probowalem odpalic silnik i ..... NIC
Sprawdzalem cala wiazke i wszystko niby jest ok
-Iskra sie pojawia (wykrecalem swiece)
-Wtryskiwacze sie otwietaja - sprawdzalem zarowka
Moge tak krecic do smierci akumulatora i nawet nie zamruczy (oczywiscie rozrusznik kreci)

Co moze byc powodem tego stanu

1) czy mozliwe jest ze odwrotnie podlaczylem pompe paliwowa? - nie odkrecalem jeszcz listwy paliwowej i nie sprawdzalem czy leci paliwo
2) jak sprawdzic czy regulator cisnienia paliwa jest ok.

babralem sie z elektryka ale boje sie zrobic odczyt bledow by kompa n ie zjarac.

aha na zlaczach diagnostycznych jest:
1) - Kable ze sterownika silnika - biala wtyczka
1).1 napiecie ok 12v
1).2 napiecie ok 12 v

2 - Kable z wiazki pojazdu (chyba z centralnego zamka i el szyb ale jeszcze nie sprawdzalem) - czarna wtyczka
2).1 Napiecie ok 12 v
2).2 masa


Komputer jest na 100% sprawny

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 20:32:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Sprawdź czy paliwo Ci dochodzi a później będziemy rozważać opcje... Rozrząd dobrze ustawiony??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 16:05:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
silnik gadał wcześniej??

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 17:22:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
wykrec wszystkie swiece, nakap troszke paliwka, po malym szprycu co kazdego gara, wkrec swiece i spruboj odpalic, jesli jest iskra to powinien zagadac troszke...

...robilismy tak w motocyklach i dzialalo...na pewno niezaszkodzi...

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 07:20:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Po odkreceniu liswy Wtryskowej okazalo sie ze paliwo do niej nie dochodzi.
Zaczalem wiec szukac wczesniej - regulator cisnienia paliwa - nie przepuszcza ani kropelki. z wezyka przed regulatorem idzie paliwo ale jak na moj gust troszke zbyt wolno.
Znajomy mi powiedzial ze aby regulator sie otwieral musza byc dwa elementy: - odpowiedznie cisnienie z pompy i podcisnienie z silnika....
- Pompe zalozylem nowa
- podcisnienie jest ok

Wiec wszsyskto wskazuje na to ze cos jest pogmerane miedzy bakiem a regulatorem. jak wiaomo sa tam 2 czesci (nie liczac przewodow) pompa i filtr
Dziaiaj zmienie Filtr i zobaczymy jakie beda efekty.

P.S po zalaniu cylindrow paliwem tak jak mi radziliscie np strzykawka a pozniej atomizerem z wacha do kolektora silnik kilka razy mruknal...

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 07:28:50 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
regulator cisnienia jest na odplywie z listwy paliwowej takze jezeli nie miales cisnienia to poprostu masz zle podlaczona pompe paliwowa ... moze odwrotnie przewody paliwowe zalozyles przy zbiorniku ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 17:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Filtr paliwa totalnie zapchany Wlasnie ide montowac nowy. Dzieki za sugestie. Jak wroce to opisze jake byly efekty

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 21:36:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Mam ochote porabac, spalic, pociac diaksem i utopic ta cho.....rna kupe zlomu.....
Nic nie idzie tak jak isc powinno

Filtr zmieniony na nowy

Na pompie paliwoej jest zaznaczony:
+ dalem w to miejsce fabryczny zielono-zolty kabel
- tutaj dalem fabtyczny kabel brazowy

Nie kombinowalem z przewodami paliwowymi kolo baku

Watpie by byla odwrotnie polaczona

Regulator cisnienia paliwa dany jest na odplywie z listwy wtryskowej tak jak HANS pisal

Po prekreceniu kluczyka w punkt zalon pompa chodzi przez jakies 3 - 4 sekundy i zamiera by znow sie uruchomic gdy przekrece kluczyk na rozruch

Wszystko jedno czy weze paliwowe sa podlaczone czy nie pompa i tak chodzi przez 3 lub 4 sekundy - Czy to jest prawidlowa reakcja?

gdy listwa jest odkrecona i lezy sobie spokojnie na kolektorze ssacym po przekreceniu kluczyka w rozruch z kazdego wtryskiwacza ulewa sie nieznaczna ilosc palia - czy nie powinno dosc mocno tryskac?

po wyjeciu jednego wtryskiwacza i przekreceniu kluczyka leje sie paliwo z listwy ale nie tak mocno jak z fontanny

Nie mam pojecia czy pompa jest za malo wydajna, czy cos ja blokuje albo wtryskiwacze do bani czy co.....

Ile moze kosztowac komplet wtryskiwaczy?

Tak bardzo chcialem zrobic wszystko sam ew. z pomoca merytoryczna klubowiczow a pewnie skonczy sie na zaciagnieciu do mechanika i zakasowaniu mnie na pare stowek za jakas pierdole...

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 22:07:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mnie 5 wtrysków kosztowało 200 zł. Oczywiście do 7A. Btw. jeszcze 4 mi zostały.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 22:14:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
mowie o nowych wtryskach, jaka jest ich cena

Zapomnialem dodac ze przwod paliwowy odpywu od komory silnika jest troche zgiety.... cZY TO MA JAKIES ZNACZENIE?

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 03:14:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie poddawaj się tak szybko :>
ja miałem w mak rozbebeszony silnik we worku, poskładałem i zagadał do strzału, magii nie ma.
U mnie pompka chodzi ok. sekundy i nigdy więcej ani mniej (to raczej przez przekaźnik i tym się nie przejmuj.)
rozumiem że pompka jest pod autkiem i ma dobre parametry.

wtryski zostawiłbym na razie w spokoju, zrób test z pędkością podawania paliwa przez pompke na magistrale odkręć powrót włóż do naczynia przez ok. 30 sek masz mieć nie mniej jak pół litra wachy.
Troszke zagiętym przewodem bym się nie przejmował.

nie odpowiedziałeś czy ten silnik do końca żył??

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 06:13:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a od czego masz pompe paliwa ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 07:38:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj zrobie test z iloscxia paliwa taj jak mowisz.

Silnik chwile przed tym jak go wymontowalismy u niemca pieknie rowniutko chodzil.

pompe paliwa mam wpuszczana w bak od
http://www.auto2.ru/epc/etka/B142/906200.png NG,3A,DZ,KV, AAD,6A,ACE

A co myslicie o tej pompie? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=71231115

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 08:12:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
i masz blad :D .... ta pompa jest od K-jetronicow i dalej ponad 8 bar cisnienia .... a w 7A jest potrzebne max 4 ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 08:23:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
jeżeli jest tak jak Hans mówi i masz niepasującą pompe to prawdopodobnie będziesz chciał ją sprzedać :) daj znać na PW ile za nią chcesz.

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 11:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Czyli kupenie pompy z aukcji z allegro powinno mnie zblizyc do rozwiazania problemu?

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 11:08:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
niekoniecznie :D ...
na moje to tam jeszcze jest jakis krzak ale to tylko moje przypuszczenia .... moze odwrrotnie filtr zalozyles , moze powrot z wyjsciem z baku zamieniles , moze masz zaklepany przewod paliwowy ...

skoro piszesz ze filtr byl zapchany to podejzewam ze to wczesniej byl strasznie zaniedbany samochod ... moze masz syf w baku ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 11:48:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Bak przeplukalem 5 litrami nowej bezynki,
Posprawdzam dobrze przewody pod samochodem, moze trafie na jakies cudo

. Jak mowilem przewodow paliwowych wcale nie ruszalem. to znaczy zostala seria. filtr zalozylem zgodnie ze strzalaka pokazujaca kierunek przeplywu paliwa. Przygiety jest tylko przewod powrotny paliwa.
No nic dzieki chlopaki za sugestie. Zobaczymy co dalej...

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 11:52:10 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no to zdejmij przewod za filtrem paliwa i sprawdz czy leci paliwo... swoja drogsa w ukladzie powinno byc cisnienie caly czas wiec przy kazdej probie powinno strzelic paliwo

to jest B3 czy B4 ? ... bo jak B4 to masz pompe zanurzeniowa a jak B3 to jest pod autem wiec jezeli baku nie wyciagales z auta to nie ma mowy o plukaniu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 12:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
hans napisał(a):
i masz blad :D .... ta pompa jest od K-jetronicow i dalej ponad 8 bar cisnienia .... a w 7A jest potrzebne max 4 ...


tak myslałem...wszystko jasne :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: