.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 11:02:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 10V/20V NG/7A]Norma spalin Euro :)
PostNapisane: 15.lis.2005 18:48:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Tak tu nas straszą ze wszytskich stron, że ma być wprowadzona coroczna opłata od autka uzalezniona od normy czystosci spalin jaką ono spełnia i tu mam pytanko :)

Jaką norme czystości spalin Euro spełnia Audi 2.3 10V i 2.3 20V :?: :peace:

A moze zadnej :D

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 12.gru.2006 12:03:23 przez jmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 21:41:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Tu chodzi o to z jakiego okresu jest silnik i w jakiej normie został zbudowany czyli czy spełnia emisje spalin w Euro 1; 2 ;3 lub 4 a ile osiągnie twój to nato nie zwracają uwagi chyba że przekroczysz dopuszczalną to wtedy cię nie dopuszczą do ruchu na przeglądzie.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 22:59:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
No wlasnie, w jakiej normie zostaly zbudowane te silniki czyli NG i 7A :)?

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2005 11:55:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
- auta sprzed 92r. (norma Euro 0)
- auta z lat 1992-1995 (norma Euro 1)
- auta z lat 1996-1999 (norma Euro 2)
- auta z lat 2000-2004 (norma Euro 3)
- auta od 2005 (norma Euro 4

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2005 11:59:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Uuuu to kataliatorek nic nie dawał, myslałem, że audiki z katem to Euro 1 bedą miały :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2005 15:08:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Witam Wszystkich!

Nie przejmujcie sie normami spalin. To da sie troche obejsc.

Wyjscie dla silnikow Benzynowych:

Jest takie urzadzenie w Niemczech, co sie nazywa KALTLAUFREGLER tzn. w wolnym tlumaczeniu "Regulator zimnych obrotow". Kosztuje to okolo EUR 125,- i produkuje to Firma TWINTEC.

Wyjscie dla silnikow Diesel'a:

Katalizatory i filtre. Diesel ma najgorsze normy. Ale dzieki Katalizatorom i Filtrom udalo sie np. Toyocie wyprodukowac diesel'a z norma EURO 4!! Trzeba przytym zaznaczyc, ze owy silnik wcale nie jest slaby (177 KM!!!)

W Niemczech te metody sa stosowane juz od lat, poniewaz podatek drogowy jest zalezny od pojemnosci silniki i normy spalin.

Urzadzenia te sie zwraca w ciagu 2-3 lat (w Niemczech).
Po ilu latach sie bedzie zwracac w PL? To zalezy ile bedziemy musieli wiecej placic.

Mam nadzieje, ze polskie wladze nie wpadna na wprowadzenie prawa, ktore bedzie nam naliczalo koszty od fabrycznej normy spalin, a nie od rzeczywistej i ze nie zabronia nam takiej modyfikacjii.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2005 15:11:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Moj AWT rok 2001 norma EURO IV

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: