.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 07:19:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,3NG spadajace/falujace wolne obroty-Prawie wyjasnione
PostNapisane: 15.lis.2005 09:58:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
dawno temu po zalozeniu gazu mialem problem ze czasami na gazie i zawsze na benzynie spadaly wolne obroty czasem silnig zgasl :/ jezdzilem na podkreconej przepustnicy za pomoca srubki... obroty byly troche wyzsze ale nie bylo problemow. ale mikrostyk przy przepustnicy byl zawsze zalaczony /tak wkrecona bylo srubka/ problemy same sie pojawily znowu bo przez to podkrecenie srubka czasem wolne obroty wskakiwaly na 2000. a wiec srubke musialem wykrecic i obroty zaczely znowu szalec.-odlaczanie wtyczki z krokowca nic nie zmienialo
1.zdemontowalem silniczek krokowy-ten tloczek co tam jest chodzi lekko wiec silniczek dobry?
zalozylem wszystko na swoje miejsce auto chodzilo tak samo jednak cos w okolicach silniczka zaczelo syczec -waz z silniczka krokowego byl pekniety -wygladal jak przeciety w zdluz na 2cm wszystko ladnie skleilem tymczasowo tasma izolacyjna i metaliczna...
przy podlaczonym silniczku krokowym nie zawsze ale dosc czesto obroty znowu nie trzymaja sie jednak po odlaczeniu jest poprawa...

co doradzacie?

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 10:21:17 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
U mnie podobne objawy byly jak silnik łapał mi fałszywe powietrze, rowniez po odlaczeniu regulatora wolnych obrotów tez ładnie chodziła, ale na szczescie okazalo sie ze to tylko pekniety przewód.
Pozsprawdzaj dokłądnie czy nie łapie fałszywego powietrza.

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 10:48:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3302
Lokalizacja: Poznań i okolice
Możesz w ostatecznosci odłaczyć krokowca, ale obroty regulujesz nie uchyleniem przepustnicy, tylko śrubką dodatkowego powietrza, po stronie I przelotu (na mały śrubokręt płaski). Zmian uchylenia przepustnicy przy pracy bez obciążenia zawsze będzie powodowała cuda z falowaniem obrotów - to nie jest silnik gaźnikowy.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 11:21:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
a dokladniej gdzie ta regulacja? bo nie moge znalezc;/

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,3NG spadajace/falujace wolne obroty-Prawie wyjasnione
PostNapisane: 15.lis.2005 19:11:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Guzik_777 napisał(a):
dawno temu po zalozeniu gazu mialem problem ze czasami na gazie i zawsze na benzynie spadaly wolne obroty czasem silnig zgasl :/ jezdzilem na podkreconej przepustnicy za pomoca srubki... obroty byly troche wyzsze ale nie bylo problemow. ale mikrostyk przy przepustnicy byl zawsze zalaczony /tak wkrecona bylo srubka/ problemy same sie pojawily znowu bo przez to podkrecenie srubka czasem wolne obroty wskakiwaly na 2000. a wiec srubke musialem wykrecic i obroty zaczely znowu szalec.-odlaczanie wtyczki z krokowca nic nie zmienialo
1.zdemontowalem silniczek krokowy-ten tloczek co tam jest chodzi lekko wiec silniczek dobry?
zalozylem wszystko na swoje miejsce auto chodzilo tak samo jednak cos w okolicach silniczka zaczelo syczec -waz z silniczka krokowego byl pekniety -wygladal jak przeciety w zdluz na 2cm wszystko ladnie skleilem tymczasowo tasma izolacyjna i metaliczna...
przy podlaczonym silniczku krokowym nie zawsze ale dosc czesto obroty znowu nie trzymaja sie jednak po odlaczeniu jest poprawa...

co doradzacie?
załóz przekaźnik który po przełonczeniu na LPG będzie go wyłanczał "krokowy" i po sprawie . KOszt 30 zl

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 15:22:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
a co na lpg nie musi byc silniczka krokowego(od wolnych obr)-czyli wiecej szkodzi niz pomaga?

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 15:25:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3302
Lokalizacja: Poznań i okolice
Guzik_777 napisał(a):
a dokladniej gdzie ta regulacja? bo nie moge znalezc;/


Po prawej stronie przepustnicy I przelotu. Możesz jej nie widzieć, bo jest zaślepka (nikt jej wczesniej nie wydłubał), śrubka wygląda tak jak przy regulacji mieszanki w gaźniku.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2005 18:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Guzik_777 napisał(a):
a co na lpg nie musi byc silniczka krokowego(od wolnych obr)-czyli wiecej szkodzi niz pomaga?
w swojej 2,3 Ng tak miałem :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 15:11:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
jak silnik sie nie rozgrzeje to obroty skacza i z krokowcem i bez;(

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 00:50:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
sprawdzałeś to na paliwie ?

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2005 10:38:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
przy odlaczonym krokowcu na zimnym silniku skacza obroty na lpg i benzynie a na cieplym juz jest dobrze-czasem skacze minimalnie

przy podlaczonym silniczku obroty skacza jeszcze w nizszych zakresach tak ze silnik gasnie..niezaleznie od lpg/benzyny i temp silnika

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 11:50:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
a podcisnienie ci gdzies nie ucieka szczelne wszystko masz?? wąż od krokowca wymieniłes czy dalej na polatanym jeżdzisz??

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 11:53:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
no wlasnie byla nieszczelnosc za silniczkiem krokowym usunolem ja i jest jakby gozej zamiast lepiej

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 11:54:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
ale usuniecei za pomoca tasmy to zadne usuniecie.jaki silnik ng??

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 11:57:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
tak NG za silniczkiem krokowym bylo podluzne pekniecie i odkrylem je dopiero jak zaczelem ruszac silniczkiem az swistalo tam...

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 12:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
no to najpierw wymien tego weza bo wiesz takie sklejanie to sie z celem mija jak dla mnie a co ci sie dzieje z silnikiem jak wyciagniesz bagnet olejowy a silnik pracuje ?? bo jesli ci silnik pracuje tak samo to znaczy ze gdziesz masz nie szczelne podisnienie, silnk powinien zgasnac albo spac obroty i szarpac. jak masz instalacje gazowa??

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 12:05:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
sprawdze z tym bagnetem bo na chodzacym silniku to tylko korek odkrecalem a wtedy chodzi tak jak mowisz nie wiem jak z bagnetem..

gaz to brc just 2 generacja ;/

wezyk skleilem tymczasowo zeby kupic nowy ale uzylem do tego naprzemiennie aluminiowej tasmy i izolacyjnej

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 12:11:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
przy odkreconym korku to silnik musi zgasnac!!! jesli ci nie gasnie to masz nie szczelnosci na podcisnieniu!!!

wymien ten wąż i sprawdz jeszcze raz jak sie uporasz z podcienieniem to proponuje jechac do gazownikow zeby poustawiali jesli nie pomoze

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 19:09:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2005 13:45:29
Posty: 14
Lokalizacja: Kraśnik
Witam napisałeś że po odkręceniu wlewu oleju powinien zgasnąć ? To u mnie jest na odwrót boroty rosną o jakieś o,5 ts.
______________
qupe 2.3 NG 10 V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 20:35:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
witam u mnie tez nie gasnie jak odkrece korek a obroty mam w porządku na lpg jak i na benzynce 900rpn jak nie miałem instalacji to tak było że auto zgasło po odkreceniu korka

----------------------------------
Audi 90 2.0 litry pieć cylindrów


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: