.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 19:32:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 16:09:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
a jak sobie wyobrazasz jazde autka przez 3 zmiany jka jest dajmy na to tylko jeden kierowca/wlasciciel?
w firmie - owszem, ale u przywaciarza jedna zmiana
i tu widac roznice
mozna kupic autka z tego samego rocznika w dwoch grupach przebiegowych - okolo 200 tkm oraz okolo 500 tkm.
teraz juz wiesz dlaczego tak jest :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 18:11:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
Dziekuje Atamanie, ze mnie oswieciles, ale jakbys uwaznie przeczytal co napisalem to bys wywnioskawal, ze tak byc nie musi. Przeciez napisalem ze zeby sie oplacalo, auto nie moze miec jednego kierowcy. jeden wlasciciel nie oznacza jednego kierowcy - w tym rzezcz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 22:51:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Pewnie, ze tak byc nie musi.
Ale ja wiem,z e tak czasami jest :)
wiec pisze o tym o czym wiem, ze tak jest :)
ale oczywiscie nie ma prawd absolutnych.

pozatem przemysl sprawe - co innego jest oplacalne dla firmy, ktora oplaca pracownikow, a co innego jest oplacalne dla jednoosobowego przedsiebiorcy.
koszt tego drugiego sa sporo mniejsze.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 00:48:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
haha, z tymi prawdami absolutnymi mi sie podoba. Co do kosztow duzych kampanii i malych przedsiebioecow w przelozeniu na jednostke jest dokladnie odwrotnie :peace: , ale nie kontynuuje juz tych wywodow, bo odbijamy od tematu i mowimy o 2 roznych rzeczach, a poza tym to miczego ine wnosimy do watku auta-taxi.
Ja pozostaje przy tym, ze samochod ten nie jezdzi 8-9 h na dobe, bo nie zarobilby na ubezp. i koszty.

BTW: Zobaczcie rysia w klanie, jak ciezko pracuje i nierzadko na zmiany z kolegami, zeby rodzine utrzymac :peace: - w Niemczech jest to samo, tylko serwis lepszy.
Pozdrawiam polskie seriale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 16:39:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Kiedys mialem okazje sie przejechac budyniem przemalowanym na czarny metalik w124 200d i mial on wtedy przebieg okolo 800 tys.km i nie zauwarzylem jakis moze nadmiernych mocy szczegolnie na trasie, jeszcze przy komplecie, ale auto chodzilo bez rzadnych zastrzezen, pozniej jezdzilem fordem focusem kombi 1.8 16v ktory byl w niemczech samochodem policyjnym, przejechalem nim przez ok. rok kolo 100tys. km. i bym polecil bylem bardzo zadowolony z tego silnika tylko byl troche glosny w srodku ale mocy mu nie brakowalo, jeszcze citroenem zx 1.8D ktory jezdzil w adac we francji, cytrynka ma ponad 400tys. km i nie byl ani razu naprawiany poza wymiana tylnego cylinderka i gum zawieszenia, no i teraz nalezy wymienic lozysko w przednim prawym kole, ale nikogo to nie obchodzi i mysle ze puki kolo nie odlecialo to nie bedzie to naprawione, a auto jezdzi w polsce od kiedy mialo rok tzn. od 96' a auto jest z 95', wiec moge powiedziec ze nigdy nie bylo naprawiane i jeszcze citroen saxo 1.5D ktory jezdzil w policji we francji, ten tez byl niezly, mocny, kolor bialo-zielony z napisami POLIZEI hehe ktore trzeba bylo odkleic ale i tak widac troszke slady napisu, ale wstawialem mu non stop i chodzi do tej pory na sklepie.

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 20:15:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
oliwer78 napisał(a):
w Niemczech jest to samo, tylko serwis lepszy.


z serwisem w niemczech nie byl bym tak kategoryczny, znam przypadki o ktorych bym polskiego serwisu nie podejrzewal np. u mnie po wymianie sprezarki klimy nie zalali olejem - skutek wiadomy a wczesniej nakrecajac jeden z wezy cisnieniowych krzywo zlapala nakretka i tak dokrecili - w sumie to juz bez roznicy bylo bo sprezarka byla do wymiany

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 20:15:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
oliwer78 napisał(a):
w Niemczech jest to samo, tylko serwis lepszy.


z serwisem w niemczech nie byl bym tak kategoryczny, znam przypadki o ktorych bym polskiego serwisu nie podejrzewal np. u mnie po wymianie sprezarki klimy nie zalali olejem - skutek wiadomy a wczesniej nakrecajac jeden z wezy cisnieniowych krzywo zlapala nakretka i tak dokrecili - w sumie to juz bez roznicy bylo bo sprezarka byla do wymiany
bylo to w serwisie bosha w bielefeldzie - polecam niemiecka precyzje i starannosc

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 10:10:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
takie przypadki ja serwisy to norma, kiedys czytalem jak gosc dal do serwisu auto z naprawa zawieszenia, no i mu naprawili tylko ze jak odbieral to tylny blotnik byl wgnieciony i porysowany.Kiedys tez widzialem przypadek w naszym zakladznie gdzie na ukladznie smarowania zmieniali olej . Tzn. wylali stary olej i zalozyli nowy filtr, ale nowego oleju juz nie zalali, pojechali na parking i rano kierowca mial jechac do kolobrzegu, wsiadl do autobusu odpalil i mial czekac az sie podpompuje i puszcza hamulce, no i lipa caly czas nie bylo sprezania oleju bo niby z czego mial byc hehe. Sadze ze serwisy jezeli zrobia sobie zla renome to ludzie i tak beda musieli z nich korzystac bo gwarancja moze byc stracona itd. moim zdaniem jest to typowy monopol, i ekspluatacja takiego nowego pojazdu kosztuje tyle samo co ekspluatacja samochodu uzywanego a moze nawet jest drozsza, bo nie mozna bedzie niedlugo palcem se w nosie podubac, bo stracisz gwarancje.

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 10:16:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 12:18:49
Posty: 114
Lokalizacja: warszawa
oliwer78 napisał(a):
ja z kolei zdecydowanie odradzam - wiekszosc samochodow jest brana na zasadzie rentu albo leasu, a skoro tak, to nikt tego nie szanuje i o serwisiwaniu w ASO nie ma mowy co do kazdego egz. W Nieczech sporo taksiarzy to babcie dorabiajace do emerytury (thrue), to moze i warto, ale jak taki samochod trafi na kogos ze sportowa zylka, to wspolczucia. NIe ma zasady, kazde auto ma inna historie.


Bzdura totalna!!!! u niemców wiekszosc ludzi bierze auto na raty na 2 lub 4 lata spacaja je ;prezez ten zcas a potem kupuja nowe zpowrote,m na raty... !!!! Oni prowadzA TROCHE INNY STYL ZYCIA NIZ MY.. .

A CO DO AUT Z TAXI to jesli cena jest rozsadna to czemu nie... tylko jest kwestia tego ze jezeli chcesz tunungowac to auto to dochodzi ci koszt lakieru i wyposazenia bo najczesciej sa to podstawowe wersje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 14:22:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
No i podstawowa sprawa.
Lepsze A6 TAXI z Roterdamu niż salonowe A6 z Wrocławia :diabel: (bez urazy ale chodzi o drogi)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 21:50:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
flavios napisał(a):
No i podstawowa sprawa.
Lepsze A6 TAXI z Roterdamu niż salonowe A6 z Wrocławia :diabel: (bez urazy ale chodzi o drogi)


Zgadzam się z toba w zupełności :D

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: