.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 07:20:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2004 11:56:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2003 07:40:57
Posty: 102
Lokalizacja: Lubin
Witam!

Ja jak chciałem podłączyć VAG to nikt nie mógł znaleźć wtyczki - powiedz w którym miejscu znalazłeś to mnie oświeci. Gość w warsztacie mnie zmartwił bo powiedział że nie widzi u mnie tej wtyczki żeby przestestować autko. Powiedział że wtyczkę razem z kablami mi ktoś wybebeszył - mam nadzieję że poprostu nie mógł znaleźć i to wymyślił - OBY, bo chyba sie załamie jak mi poprzedni właściciel wyrąbał wtyczkę do diagnostyki.

Muszę pogadać z kumplem bo coś mi się wydaje że jego kumpel miał do sprzedania przepływomierz do naszego cuuudownego silniczka "3B" Tylko nie wiem ile by chciał gdyby jeszcze go miał.

U mnie check po prawej stronie zapal się odkąd strzał gazu rozpierniczył mi intercooler. Kleiłem i jeszcze dzieś jest nieszczelnośc i casami zapala się i auto szarpie i opornie jedzie w zakresie 1000-2000 obr. powyżej jeździ dobrze. Ale obroty nie falują i nie kopci, więc u Ciebei Ic jest chyba OK. Jak zmienię IC to zobaczę czy jeszcze bedzie się zapalała kontrolka.

Nie działa mi obrotomierz , miałeś może jakieś problemy z zegarami, czasami robi mi się choinka i jak trzasnę łapą w tapicerę nad zegarami to choinka znika. Jak najlepiej sprawdzić czco się stalo że obrotak nie działa?

Pozdrawiam
Daniel

_________________
było:
Opel Senator 2,5E Automat
Audi 200 20V
jest:
Vectra A 2000 GT
Audi S6 V8 manual
Obrazek
S6-V8 brak słów jak mruczy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2004 22:28:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
1. Wtyczka jest nad z lewej strony, nad nogą kierowcy, trzeba się położyć żeby ją dobrze zobaczyć (3 końcówki: niebieska, czarna i jasno brązowa). U mnie żeden komp nie chciał sie połączyć, ani domorosłe konstrukcje, ani Boschowski, ani VAG. Udało się dopiero "zmigać" autko żarówką. Opis jak to zrobić i numery kodów były ze 3 tygodnie temu na forum, poszukaj.

2. Problemy z kompem = brak styku. trzeba rozkręcić licznik, przeczyścić wsówki i będzie ok (opisywałem jakiś czas temu jak to się robi). U mnie juz 4 miesiące jest OK po drobnej naprawie (czyszczeniu).
A z obrotomierzem może też kwestia styku... ale ja nie miałem takiego problemu.

3. Ja gaz mam odłączony bo jakich d**** założył instalkę za 2500... jak będę coś robił to założę SGI. Ale na razie doprowadzam auto do używalności. Nieszczelności trochę mam, ale powoli będę je likwidował. A "check" nigdy mi się nie zapalał... poza tym jednym razem kiedy się zapalił i nie chciał zgasnąć.

Ale mam już dobre wieści od Niedźwiadka: Autko odżyło... co prawda poszła masa rzeczy (czytaj: będzie nietanio) ale już podobno jeździ... w środę odbieram. Poszła przepływka, sonda lambda, jakieś 2 czujniki, rura dolotowa była podziurawiona, coś z map sensorem nie tak...i jeszcze jakiś parę drobiazgów, już nie pamiętam a nie mam "spisu" przy sobie. A poza tym trochę słychać najprawdopodobniej panewkę (i to najbardziej wkurza). Ale już przynajmniej jeżdzi. W środę napisze coś więcej. :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: