.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 04:06:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 20V 7A]ilu barowy jest regulator ciśnienia paliwa ?
PostNapisane: 12.gru.2005 05:50:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
... innymi słowy jakie ciśnienie paliwa powinno być utrzymywane w 2.3 20v quattro ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 08:35:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
pompa podaje około 6 barów czyli ciśnienie na listwie spada o jakieś 20-30% .Tak mi kiedyś pewien ziomek mówił :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 08:38:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie wierzę w 6 barów pompy przy wolnossącym 170 KM silniku. W S2 3B jest 3 bary , a to silnik z turbo!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 09:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Leo napisał(a):
nie wierzę w 6 barów pompy przy wolnossącym 170 KM silniku. W S2 3B jest 3 bary , a to silnik z turbo!


Ostatnio ktoś tu pytał o ciśnienia w pompie w 2.2T i było podane właśnie 6 barów

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... ht=#190687
Z resztą sam chyba napisałeś w tym wątku że masz pompę 6 bar :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 09:29:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
o matko ... systemy wielopunktowego wtrysku paliwa oparte o elektromagnetyczne wtryskiwacze maja 3barowe regullatory i 4 barowa pompe ... zazwyczaj.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 10:24:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mam male pytanko w temacie. Czy w listwie, przy pomocy regulatora, jest utrzymywane stale cisnienie , czy nadcisnienie (np o 3bary)paliwa wzg. cisnienia w kolektorze?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 11:49:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
w oficjalnym PDFie do silnika AAN jest napisane ze cisnienie zostalo
podwyzszone i teraz regulator stara sie trzymac stale 4 bary ponad
to co w kolektorze ale to sie kłóci z procedurami serwosowymi które
podają że pompa ma 4-4,2 bara wiec skad te 4 różnicy przy max doładowaniu?

w każdym razie jezeli regulator ma połączenia z kolektorem to na pewno
po to aby regulowac cisnienie w zalezności od tego

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 11:51:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tylko doczytaj czy cisnienie jest wzgledem atmosafery czy bezwglednie bo jak to drugie to 4 bary wychodzi w wzglednym wlasnie 3 bary i nie kloci sie z pompa ktora bezwzglednie ma 5 bar

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 12:07:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nie wiem dokładnie jak to rozumieć:

Cytuj:
Der saugrohrdruck wird am ansaugrohr abgenommen.


natomiast biorac wzglednie czy bezwzglednie wychodzi na to samo

bo pommpa daje 4 lub 5 zalezy jak patrzec

a potrzebujemy zawsze ten bar wiecej bo odpowiednio
1.15 +4 lub 2.15 + 4 czyli 5 lub 6 z małym haczykiem

chyba ze te 4 to jest jakoś choro podane względem atmosfery czyli
tak na prawdę wychodziłyby 3 bary róznicy... i wtedy takie ciśnienie
pompy ma sens

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 18:41:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mam przed sobą regulator ciśnienia paliwa z 3B i jest jak byk na nim napisane 3 BAR. I teraz pytanie - czy można go bez przeszkód zastosowac w 7A w którym ciśnienie pompy jest 4 bary ? Pytanie przede wszystkim do hansa!
I pytanie podstawowe : ile bar ma regulator z 7A ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 21:02:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
W V6 mam 3barowy. Więc chyba jest tak jak Hans napisał ze systemy na elektronicznym wielopunkcie mają 3-barowe regulatory


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: