Rybson, z rozrzadem w AAH to pasek lekko ponad 100 pln gatesa, z rolkami i pompa wody wychodzi okolo 600 + wymiana. Zwroc uwage na prace silnika, zeby nic na zimno nie skrzypialo i chrobotalo bo ciezko potem znalezc lozysko, ktore jest winne. Sprawdz czy nie ma wyciekow z uszczelki pod glowicami i jesli juz bedziesz zainteresowany to warto kupic nowa uszczelke pod kolektor i go zdjac zeby dokladnie zobaczyc co jest pod nim - jak olej cieknie to zbiera sie pod kolektorem miedzy glowicami i robi sie bajoro smierdzace po nagrzaniu silnika

Popatrz na odmy, czy plastikowe rurki nie sa uszkodzone - ich cena w ASO to 250 pln za sztuke

Strzez sie filtrow stozkowych, przejedz sie za samochodem i niech gosc popaluje - obserwuje czy nie kopci (przy ruszaniu czasem moze niebieskiego dymka zapodac)...przeciagnij ja kilka razy powyzej 4200 zeby sprawdzic czy skraca sie kolektor (odczujesz lekki przyplyw mocy w C4, albo spadek jesli kolektor pozostaje nadal dlugi). Auto powinno byc smigane na pb98, na 95 jezdzi kiepsko i wolno reaguje na gaz..ale sie nie zorientujesz jesli nie jezdziles AAH

Silnik nie powinien telepac na luzie, ale jesli jest pb 95 to troche trzepie na jalowym. Warto wlac troche 98 albo Vpower i przejechac sie. Jesli nie odczujesz poprawy w kulturze pracy silnika to moze byc uszkodzona kontrola spalania stukowego (czujniki itp.)
Jak cos sobie przypomne to dopisze
