.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 23:30:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 14:34:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
V12 TDI biturbo

Sercem Audi R10 jest wykonany całkowicie z aluminium silnik V12 TDI o pojemności 5,5l. Z tą jednostką Audi na nowo definiuje możliwości silnika wysokoprężnego.
Z mocą 650 KM i maksymalnym momentem obrotowym 1.100 Nm to najsilniejszy diesel świata.

Cylindry ułożone zostały pod kątem 90 stopni. Tak jak w seryjnych silnikach Audi, każdy cylinder posiada cztery zawory i dwa wałki rozrządu. Paliwo dostarczane jest za pomocą nowoczesnego układu Common Rail. Ciśnienie wtrysku przekracza 1.600 barów.

Ciśnienie doładowania, wytwarzane przez dwie turbosprężarki Garreta, zostało ograniczone do 2,94 barów ze względu na regulamin wyścigu Le Mans. Silnik sterowany jest poprzez najnowocześniejszy układ Boscha Motronic MS14. Pełna moc i moment obrotowy dostępne są w tym silniku właściwie już w momencie zapłonu.

Czytaj dalej
http://www.audi.pl/modele/technologia/176/n

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 14:36:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Niemożliwe stało się możliwe , czyli diesle zaczynają rozdawać karty ... :peace:
Cudo , po prostu cudo ... 1100 Nm ... :gitara:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 14:37:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
I uzupełnienie pierwszego postu:


Audi R10

Audi kolejny raz wyprzedza konkurencję. Wynalazca TDI http://www.audi.pl/modele/technologia/16/n będzie pierwszym producentem, który w słynnym 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystawi samochód z silnikiem diesla.

Napędzająca Audi R10 jednostka to zupełnie nowa, w całości aluminiowa konstrukcja o pojemności 5,5l z 12 cylindrami i podwójnym doładowaniem. Z mocą 650 KM i maksymalnym momentem obrotowym 1.100 Nm znacznie przewyższa osiągi swojego poprzednika - Audi R8. http://www.audi.pl/firma/sport/170/n

Czytaj dalej
http://www.audi.pl/firma/wiadomosci/177/n



PS. Ja chcę takiego diesla :P

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 14:52:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Wczoraj wieczorem ogladałem OES na TVN Turbo i bylo stroszke o tym wynalazku. Polecam obejrzeć, będzie w piątek o 17.30 :):

PS. nie ma to jak ogladanie na zywo prezentacji :diabel:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 15:52:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
piotr napisał(a):
Z mocą 650 KM i maksymalnym momentem obrotowym 1.100 Nm to najsilniejszy diesel świata.
Bzdura kompletna. Ciagniki siodlowe i ciezkie maszyny miewają mocniejsze silniki. O dieslach okretowych juz nawet nie wspomne... :P Chyba, ze komus zapomnialo sie dodac "wsrod diesli w samochodach osobowych" :diabel:

piotr napisał(a):
Pełna moc i moment obrotowy dostępne są w tym silniku właściwie już w momencie zapłonu.
Bzdura - ciekawe, po co mu wtedy dwie turbosprezarki garreta, skorow momencie zaplonu jest juz pelna moc, a sprezarki wtedy jeszcze nie pracuja ? No... chyba, ze przed zaplonem sa elektrycznei rozpedzane ? :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 16:01:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Damos napisał(a):
piotr napisał(a):
Z mocą 650 KM i maksymalnym momentem obrotowym 1.100 Nm to najsilniejszy diesel świata.
Bzdura kompletna. Ciagniki siodlowe i ciezkie maszyny miewają mocniejsze silniki. O dieslach okretowych juz nawet nie wspomne... :P Chyba, ze komus zapomnialo sie dodac "wsrod diesli w samochodach osobowych" :diabel:
Czepiasz sie kolego :> Mysle ze nikt nie mial kłopotu z odpowednia interpretacja

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 16:21:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
martab99 napisał(a):
Czepiasz sie kolego :>
A czepiam ! :) W końcu to oficjalne materiały Audi, wiec mogli by nie ślizgać się na niedomówieniach
martab99 napisał(a):
Mysle ze nikt nie mial kłopotu z odpowednia interpretacja
Nikt ? Ciekaw jestem... czy widzieli np. to:
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
108950 KM mocy
i taki piekny wal korbowy...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 16:26:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Damos napisał(a):
piotr napisał(a):
Z mocą 650 KM i maksymalnym momentem obrotowym 1.100 Nm to najsilniejszy diesel świata.
Bzdura kompletna. Ciagniki siodlowe i ciezkie maszyny miewają mocniejsze silniki. O dieslach okretowych juz nawet nie wspomne... :P Chyba, ze komus zapomnialo sie dodac "wsrod diesli w samochodach osobowych" :diabel:

piotr napisał(a):
Pełna moc i moment obrotowy dostępne są w tym silniku właściwie już w momencie zapłonu.
Bzdura - ciekawe, po co mu wtedy dwie turbosprezarki garreta, skorow momencie zaplonu jest juz pelna moc, a sprezarki wtedy jeszcze nie pracuja ? No... chyba, ze przed zaplonem sa elektrycznei rozpedzane ? :D :D :D

Po co piszesz bzdety , tylko po to aby nabic kolejnego posta ?
Przeciez to oczywiste ze najmocniejszy diesel swiata wsrod osobówek a nie lokomotyw ...
Audi przełamuje kolejne stereotypy i wyznacza nową erę jaką jest wystawienie DIESLA w WYŚCIGACH samochodowych a Ty piszesz truizmy tak ot sobie ... obudź się kolego zanim coś podobnego napiszesz na drugi raz.
Audi AG to zbyt powazna firma, by pisac cos nie majac na to potwierdzenia.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 16:39:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
Damos napisał(a):
A czepiam ! :) W końcu to oficjalne materiały Audi, wiec mogli by nie ślizgać się na niedomówieniach

Ależ oczywiście... zgadzam sie w pełni... przeciez AUDI to potentat światowy w produkcji silników okrętowych :diabel: ;-)

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 16:45:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
baskecior napisał(a):
Po co piszesz bzdety , tylko po to aby nabic kolejnego posta ?
Po co odpowiadasz na bzdety , tylko po to aby nabic kolejnego posta ? obudź się kolego zanim coś podobnego napiszesz na drugi raz.
baskecior napisał(a):
Przeciez to oczywiste ze najmocniejszy diesel swiata wsrod osobówek a nie lokomotyw ...
Tak... jak wsadza to do SERYJNEGO auta OSOBOWEGO to wtedy to będzie w aucie osobowym. Na razie to eksperymentalna jednostka w eksperymentalnym aucie.
baskecior napisał(a):
Audi przełamuje kolejne stereotypy i wyznacza nową erę jaką jest wystawienie DIESLA w WYŚCIGACH samochodowych

Tak ???????? No proszę.... A tu cudo sprzed 8 lat:
Cytuj:
W roku 1998, po raz pierwszy w historii legendarnego 24-godzinnego wyścigu samochodowego na torze w Nürburg, zwyciężył pojazd z silnikiem Diesla - BMW 320d wyposażony w nowoczesny, wysokociśnieniowy system wtryskowy produkcji Bosch

Obudź się kolego zanim coś podobnego napiszesz na drugi raz.
W rajdach juz diesle jeździły, w wyścigach łodzi od dawna diesle są używane i nikt nie pieje o nowej erze...
baskecior napisał(a):
a Ty piszesz truizmy tak ot sobie ... obudź się kolego zanim coś podobnego napiszesz na drugi raz.
Audi AG to zbyt powazna firma, by pisac cos nie majac na to potwierdzenia.
To nie truizmy. Mierzi mnie marketingowy bełkot, któremu właśnie uległeś przeświadczony, że oto pierwszy raz w wyścigach wystaruje diesel i do tego najmocniejszy na świecie. I będę pisać takie rzeczy właśnie po to, by ludziom oczy otwierać. Ta pojemność i wielkość silnika to już liga ciężkiego sprzętu a auto nie jest seryjne ani osobowe więc nie wiadomo z czym silnik porównywać. I właśnie na takiej granicy cienia PR-owcy się ślizgają. A ludze uwierzą we wzsystko, co napisane.... :/
Tak samo jak w "Pełna moc i (...) dostępne są (...) już w momencie zapłonu". eeehh....

A na koniec: pisz nieco mniej osobiście, to jest bardziej zdrowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 16:54:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
1 - R10 to nie auto osobowe wiec silnik tam montowany nie mozna nazwac chyba silnikiem auta osobowego ;-)
2 - w le mans braly juz udzial pojazdy napedzane silnikem diesla ale bez powodzenia
3 - od dawna startuja w rajdach (i to z powodzeniem) samochody napedzane silnikiem diesla (np paryz - dakar :P )

dla mnie silnik ten to znak ze przyszlosc TDI to wysokocisnieniowa szyna paliwowa a nie pompowtryskiwacze. analogicznie bylo z R8 i wdrazaniem techologii FSI, ktora pozniej zastosowanie znalazla w autach cywilnych audi

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 17:01:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
Bilu napisał(a):
dla mnie silnik ten to znak ze przyszlosc TDI to wysokocisnieniowa szyna paliwowa a nie pompowtryskiwacze.
Dokladnie. Wieksza sprawnosc bedaca wynikiem m.in. duzego sprezania i doskonalony proces spalania mieszanki (filtr czastek stalych w aucie wyczynowym !) wskazuja na duze rezerwy drzemiace w dieslach. Najciekawsze w newsie jest to, ze Audi pozwolilo sobie na bardzo ekologiczny silnik w skrajnie wyczynowym pojezdzie, to taki znak - nie musimy sie wysilac - cywilna jednstke wsadzamy do bolidu a i tak nas nie dogonicie. A ten aspekt sprawy zostal zupelnie pominiety... :( Jednak... mam nadzieje, ze Audi znow nie zdomunuje LeMans na kilka lat, bo bedzie nudno jak z Schumacherem w F1 ;) Pomyslcie tylko... za 10 lat Ferrari F1 TDI ;) :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 17:16:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Damos napisał(a):
baskecior napisał(a):
Po co piszesz bzdety , tylko po to aby nabic kolejnego posta ?
Po co odpowiadasz na bzdety , tylko po to aby nabic kolejnego posta ? obudź się kolego zanim coś podobnego napiszesz na drugi raz.
baskecior napisał(a):
Przeciez to oczywiste ze najmocniejszy diesel swiata wsrod osobówek a nie lokomotyw ...
Tak... jak wsadza to do SERYJNEGO auta OSOBOWEGO to wtedy to będzie w aucie osobowym. Na razie to eksperymentalna jednostka w eksperymentalnym aucie.
baskecior napisał(a):
Audi przełamuje kolejne stereotypy i wyznacza nową erę jaką jest wystawienie DIESLA w WYŚCIGACH samochodowych

Tak ???????? No proszę.... A tu cudo sprzed 8 lat:
Cytuj:
W roku 1998, po raz pierwszy w historii legendarnego 24-godzinnego wyścigu samochodowego na torze w Nürburg, zwyciężył pojazd z silnikiem Diesla - BMW 320d wyposażony w nowoczesny, wysokociśnieniowy system wtryskowy produkcji Bosch

Obudź się kolego zanim coś podobnego napiszesz na drugi raz.
W rajdach juz diesle jeździły, w wyścigach łodzi od dawna diesle są używane i nikt nie pieje o nowej erze...
baskecior napisał(a):
a Ty piszesz truizmy tak ot sobie ... obudź się kolego zanim coś podobnego napiszesz na drugi raz.
Audi AG to zbyt powazna firma, by pisac cos nie majac na to potwierdzenia.
To nie truizmy. Mierzi mnie marketingowy bełkot, któremu właśnie uległeś przeświadczony, że oto pierwszy raz w wyścigach wystaruje diesel i do tego najmocniejszy na świecie. I będę pisać takie rzeczy właśnie po to, by ludziom oczy otwierać. Ta pojemność i wielkość silnika to już liga ciężkiego sprzętu a auto nie jest seryjne ani osobowe więc nie wiadomo z czym silnik porównywać. I właśnie na takiej granicy cienia PR-owcy się ślizgają. A ludze uwierzą we wzsystko, co napisane.... :/
Tak samo jak w "Pełna moc i (...) dostępne są (...) już w momencie zapłonu". eeehh....

A na koniec: pisz nieco mniej osobiście, to jest bardziej zdrowe.

Z takimi textami powinienes pisac hymny pochalne na forum BMW. Nie ulegam PR`owi bo generalnie mam go gdzies.
Ten silnik prędzej czy później czy tego chcemy czy nie pojawi się w jakims A8 i beemki M-ki bedzie wciągał nosem , a nawet RS`y by OOOO będą miały z nim kłopoty.
Waga sukcesu w wyścigu jakim jest LeMans świadczy o sukcesie jednostki napędowej oraz całego auta, to ze jakies tam BMW wystapilo w rajdzie o niczym nie swiadczy, z utesknieniem czekam na raport z tego wyscigu i mam nadzieje ze znow chlopaki przywioza puchar, wtedy bedziesz mial pretensje sam do siebie o to co napisales.
EOT


Post nie ciął w ciebie tylko w twoją wypowiedź.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 17:23:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Damos, nie po raz pierwszy bijesz piane. To jest forum dyskusyjne, wiec jesli Ci nie odpowiada jego merytoryka to go poprostu nie czytaj zamiast czepiac sie rzeczy oczywistych, z ktorych interpretacja nikt oprocz Ciebie nie ma klopotów :!!:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 17:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
Na forum komentuje się, pisze, wymienia opinie. Jeśli jest tu zabronione krytyowanie czegokolwiek spod znaku OOOO to proszę o wpis do regulaminu. Ja w każdym swoim poscie podpieram się dowodami, cytatami i staram się dyskutować na temat - bez dygresji osobistych, które świadczą o braku możliwości dalszej dyskusji.

Cóż...
martab99 napisał(a):
jesli Ci nie odpowiada jego merytoryka to go poprostu nie czytaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy TDI - V12 biturbo 650 KM i 1100 Nm
PostNapisane: 22.gru.2005 18:39:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
baskecior napisał(a):
Z takimi textami powinienes pisac hymny pochalne na forum BMW. Nie ulegam PR`owi bo generalnie mam go gdzies.
Ten silnik prędzej czy później czy tego chcemy czy nie pojawi się w jakims A8 i beemki M-ki bedzie wciągał nosem , a nawet RS`y by OOOO będą miały z nim kłopoty.
Waga sukcesu w wyścigu jakim jest LeMans świadczy o sukcesie jednostki napędowej oraz całego auta, to ze jakies tam BMW wystapilo w rajdzie o niczym nie swiadczy, z utesknieniem czekam na raport z tego wyscigu i mam nadzieje ze znow chlopaki przywioza puchar, wtedy bedziesz mial pretensje sam do siebie o to co napisales.
EOT


Post nie ciął w ciebie tylko w twoją wypowiedź.


Z tego cytatu wynika, że nie tylko wystąpiło ale i wygrało wyścig 24-ro godzinny. Co do BMW to w seryjnym 540d są wstawione 2 sprężarki i właśnie po to żeby auto łapało już z samiutkiego dołu i pozbyć się turbodziury.
Mniejsza sprężarka łapie z dołu i w miarę obrotów włącza się druga większa :)


martab99 napisał(a):
Damos, nie po raz pierwszy bijesz piane. To jest forum dyskusyjne, wiec jesli Ci nie odpowiada jego merytoryka to go poprostu nie czytaj zamiast czepiac sie rzeczy oczywistych, z ktorych interpretacja nikt oprocz Ciebie nie ma klopotów


Czepiasz się :peace:


Pozdrawiam :diabel:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 22:59:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 550
Lokalizacja: LBI
Już kiedys o tym czytałem. Audi znowu dało czadu :diabel: .
Tak myślę że za niedługo dieselki będą taką mocą dysponować że hooo i będą smigać na kujawskim :D

a co powiecie na to, jakby tak dać jeszcze chłopakom od TDI co by się działo

Obrazek

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 00:17:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
radekmc napisał(a):
Już kiedys o tym czytałem. Audi znowu dało czadu :diabel: .
Tak myślę że za niedługo dieselki będą taką mocą dysponować że hooo i będą smigać na kujawskim :D

a co powiecie na to, jakby tak dać jeszcze chłopakom od TDI co by się działo

Obrazek

Bez komentarza ... :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 01:02:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Dizelek chyba nowszy jest ,niedawno go zrobili chyba ,a benzyna to dość stary silnik no i bez TURBO

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 08:08:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
radekmc napisał(a):
Już kiedys o tym czytałem. Audi znowu dało czadu :diabel: .
Tak myślę że za niedługo dieselki będą taką mocą dysponować że hooo i będą smigać na kujawskim :D

a co powiecie na to, jakby tak dać jeszcze chłopakom od TDI co by się działo

Obrazek


Nie no bez zartow wiedzialem ze 4,2TDI to dobry silnik, ale zeby byl szybszy do 100 od klasycznego olnossacego V8 dokad ten swiat zmierza :?: :( :peace:

Ale i tak V8 zasilane jedynym slusznym paliwem ladniej brzmi.
Chociaz jestem ciekaw jak brzmi to V8TDI :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: