.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 14:46:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3]Zestaw naprawczy
PostNapisane: 09.sty.2004 17:13:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Kupiłem sobie właśnie zestawik naprawczy pompy wspomagania mojego C3 i teraz się zastanawiam się czy dam radę to sam zrobić i czy w ogóle jest się na co porywać. Jakby ktoś miał jakieś modre rady to chętnie posłucham. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 18:22:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Przed wczoraj kupiłem to samo,tylko ze mi lekko sie poci spod 1 sruby na wierzchu ale musialem kupic cały zestaw naprawczy :/
narazie nie zmieniam bo mam ubytek 2 kropli na 200km :D
w cygaro jak to robilem to da rade samemu,ale takze zmienialem same pod tymi srubami,srodka nie rozkrecalem

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 19:43:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No i mnie cieknie chyba jakoś od spodu - nie bardzo mogę cokolwiek dojrzeć jak na samochodzie jest zamontowana. :/

Ile płaciłeś za zestaw ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 20:10:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Użytkownik kefir200 robił to kiedyś :D Ma taki link do swojej strony na dole w podpisie...i w dziale Naprawy i przeróbki jest regeneracja pompy wspomagania...ale ja nie znam gościa... :):

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 20:13:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
DeS napisał(a):
No i mnie cieknie chyba jakoś od spodu - nie bardzo mogę cokolwiek dojrzeć jak na samochodzie jest zamontowana. :/

Ile płaciłeś za zestaw ?


80 pare zł,wymontuj pompe,raczej z pod ktorejs sruby,pewnie za duzo szlales po sniegu :diabel:

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 21:46:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
no właśnie - co jest?
ja troszkę poszalałem na śniegu i musiałem dziś kupić literek na dolewkę,
tego ma ubywać czasami?

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 22:19:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
W moim przypadku od kupna bylo idealnie suchutko,jak poszalalem ostro po sniegu zaczelo sie pocic spod nakretki na pompie :/
sprawdz pompe dokladnie,a ubywac nie powinno

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 22:35:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
80 zł to tanio, a to zdziercy w tym IC :<

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 23:01:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
U mnie padło przed szaleństwami :D

Kefir dzięki bardzo - zaraz korzystam. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 23:21:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 03:36:03
Posty: 49
Lokalizacja: podkarpacie
Jeżeli mogę dokleić się do topicu.
Po dwóch ruchach kierownicą lewo prawo zaczyna ciężko chodzić tak jakby brakowało wydajności pompy wspomagania. Czy to może być skończona pompa? Co jest w tym zestawie naprawczym? Coś do środka pompy?

_________________
AUDI 100 (KU), AUDI 100 QUATTRO (MC)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 01:45:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
Witam
Mam wlasnie regeneracje pompy do C3 za soba.
Wystarczylo wymienic wszystkie oringi(mam do odstapienia) i pompa przestala lac. Zalecalbym rowniez sprawdzenie cisnienia otwarcia "zaworu "przelewowego poniewaz sprezynka ktora jest w sordku tego zaworu sida z czasem i zmienia sie cisnienie robocze. Potrzebne jest do tego stanowisko do sprawdzania wtyryskiwaczy i odpowiednia przejsciowka zeby wkrecic zawor.
Pozdry Krzysiek Moskal

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 10:06:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Zaraz sie za to zabieram, zdam relacje. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 14:28:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Podlacze sie do tematu. TEz mi slabo dziala wspomaganie. Nie jest tragicznie, ale czujnik wykazuje zbyt niskie cisnienie w ukladzie. Zastanawialem sie nad regeneracja pompy (wymiana oringow), ale po ogladnieciu zdjec rozebranej pompy wydaje mi sie ze te oringi nie maja wplywu na cienienie jakie daje pompa, a sluza jedynie do uszczelnienia wyciekow na zewnatrz. Moja pompa nie cieknie. Natomiast przy skrecaniu kierownica slychac takie ciche buczenie. Moje podejzenia padly na maglownice. Podejzewam tez, ze zbyt niskie cisnienie w ukladzie moze powodowac ten zaworek przelewowy. Czy mozna gdzies go dokupic? Ewentualnie sama sprezynke? Posprawdzam jeszcze czy ktoras sprezynka od tloczkow nie pekla. Czy poza tym cos jeszcze moze powodowac zbyt niskie cisnienie?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 20:47:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
gwarantuje że jak kupisz nową pompe wspomagania & nowy akumulator ciśnienia to będzie wszystko wporzadku :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 21:25:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
To wiem :-) Tylko daj mi te kilka ts PLN :-) Akumulator mam dobry - po wylaczeniu silnika mam wspomaganie hamulcow przez jakies 20-30 wcisniec pedalu. Pozostaje mi tylko regeneracja, ewentualnie wymiana pompy na inna uzywke (pewnie w podobnym lub jeszcze gorszym stanie. A moze to jedynie ten zaworek? Mozna go gdzies dokupic? Oczywiscie do wymiany mam tez magiel.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 22:31:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
Jeśli wspomaganie działa "dobrze" i nic nie cieknie to nie szukaj dziury w całym (myslę, że Mauzer to miał na myśli :diabel: )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 06:30:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Gdyby wspomaganie dzialalo dobrze to bym sie nie przejmowl. Wspomaganie jest slabsze niz powinno byc. Czujnik sygnalizuje zbyt niskie cisnienie w ukladzie i wlacza sie kontrolka i dzwiek w AC. Musialem odpiac te czujnik zeby mi ciagle nie piszczalo. Ale musze cos z tym zrobic.

Ponawiam pytanie: Czy ten zaworek przelewowy pompy mozna gdzies dokupic? Moze jakos go zregenerowac (np nciagajac troche sprezynke)? Robil ktos cos takiego? Pomoglo? Co ewentualnie innego moze byc powodem zbyt niskiego cisnienia dawanego przez pompe?

Mam gdzies wewnetrzny przeciek, gdyz olej w ukladzie szybko robi sie mocno cieply (wiem ze przy sprezaniu sie grzeje ale chyba nie az tak?). Poprzedni wlasciciel jezdzil na czerwonym. Ja wymienilem na zielony. Jednak wielkiej poprawy nie odczulem.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 11:21:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
I jeszcze jedno pytanie:
Gdzie jest wkrecony ten zaworek? Nie moge go zlokalizowac. Narazie nie wyciagalem pompy z samochodu.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 17:23:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Rzeczywiście, o-ringi nie mają wpływu na ciśnienie jakie daje pompa, jeżeli nie ma wycieków zewnętrznych. Pompa jest dwusekcyjna. Zaworek przelewowy jest umieszczony centralnie w tylnej części pompy. Nie musisz ściągać kółka pasowego. Odkręcasz tylko dwie długie szpilki z tyłu.
Zaworka, jako osobnej części, nigdy nie widziałem, natomiast miałem kiedyś pompę, która przy sprawnej sekcji hamulcowej nie dawała ciśnienia w sekcji kierownicy i była to ewidentna awaria zaworu, bo maglownica na pewno działała dobrze.
Do wykręcenia obudowy zaworu (stop AL), warto mieć odpowiedni przyrząd, żeby tego nie pokaleczyć. Zaworek jest umieszczony w stalowej tulejce. Jeśli dobrze pamiętam, to nierozbieralnej. Podobno wystarczy jakiś mały brud, żeby zaworek się "zawiesił".

http://www.tarkus.zafriko.pl/kat/foto

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: