.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 11:57:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 17:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
i znowu odgrzewam stary temat.

Tym razem posluchalem sie hansa i zrobile mwszystko tak jak nalezy.
Dokupiona pompa pod silnik 7A czyli 4 bary roboczego. Zalozony nowy filtr i caly kosz od pompy - Przedmuchane przewody. Paliwo jest ok.

A teraz objawy. Wszystko jest czyli: Kompresja , iskra - na kazdej swiecy oddzielnie i w symetrycznych odstepach, paliwo - wtryskiwacze podaja z taka sama sila jak sasiednie.
Czyli niby wszystko gra tylko chyba jakos nie jest to dobrze ze soba zgrane.

Gdy akumulator jest naladowany to moge krecic dluuuuuuuuuuuugo i nic. a gdy rozrusznik zaczyna coraz wolniej pracowac (akumulator zaczyna siadac) to slysze kilka detonacji symetrycznie rozlozonych. czyli pojawia sie zaplon na kilku cylindrach.

kupilem nowy, palec nowa kopulke i przwody i nie jestem pewien czy dobrze podlaczylem. rozrzad ustawiony na znakach na 100% dobrze (aparat zaplonowy takze) tylko nie wiem czy dobrze prymocowalem kable do kopulki znam kolejnosc 1-2-4-5-3 tylko nie jestem juz taki pewien gdzie na kopulce jest 1 cylinder - i tak jest podlaczone. Niby na spodzie jest nadrukowana 1 a na wczesniejszym wysciu do kabla F. jak zaloze kable na aparat to wychodzi mi ze 1 cylinder jest za czujnikiem halla... (kabel od swiecy pierwszego cylindra pokrywa sie ze znakami na Aparacie zaplonowym).

I dlaetgo mam pytanie czy jakos kombinowac z kreceniem obudowa aparatu zaplownowego by teoretycznie przyspieszyc lub opoznic punkt zaplonu czy kombinowac z przesunieciej kabli na kopulce o jakis czykl?

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 23:13:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Jutro za jasnego moge sprawdzic jaki jest rozklad kabli na aparacie. Co do krecenia ap. zap. to chyba jest to niemozliwe o ile dobrze pamietam - przeciez montuje sie go w jednej pozycji, a co do wyprzedzania zaplonu to chyba tez to ustawia sobie komp, bo pamietam jak wymienialem kopulke to sie wlasnie nad tym zastanawialem - jak to bedzie z zaplonem, bo krecilem palcem i po zlozeniu tego wszystkiego silnik dopasowal sie do optymalnego zaplonu (-przez kilka km lataly mu obroty a potem sie wszystko wyrownalo)
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 23:51:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za cenne informacje.
Wszystko dzisiaj posprawdzlem Nie mam zadnej reakcji na krecenie aparatem zaplonowym i zmiana ulozenia kabli zaplonowych w aparacie takze nie daje rezultatu... sprawdze jeszcze czy sie nie urwal "cycek" na kole zamachowym

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 00:17:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
To sprawdz w sumie jak juz masz wszystko na wierzchu czy nie poszedl Tobie gwint ap. zap., jest on z jakiegos plastiku nie wiedziec czemu i peka....
juz to przerobilem, na moje nieszczescie bylem wtedy w niemczech
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 06:14:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Aparat zaplonowy sam rozkladalem i skladalem i jestem pewien ze jest w porzadku. iskry sa rownomierne.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 12:31:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Sorry ze tak pozno, ale wychodze do pracy jak jest ciemno i wracam jak jest ciemno, uklad jest taki:

_______(5)
_____/ \
___(4) (3)
_____\ /
_____(2)-(1)
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 14:29:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Preprasza ze dopier o teraz ale w czwartek rozebralem znowu pol przodu, ustawilem rozrzad, ustawilem aparat zaplonowy, poprzekladalem kable, posprawzalem wtyczki i.........................

DZIALA!!!!!

zostal jeszcze do podlaczenia wydech (katalizator - bo za portkami wydech sie konczy )bo lambdy nie ma gdzie zaladowac i troche dziwnie przez to chodzi (potrafi sie zadlawic). i pompa wspomagania i moge w trase ruszac :) Dzieki panowie za pomoc i cierpliwe odpowadanie na czasami glupie pytania
Pozdrawiam

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 18:31:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
marcys_s napisał(a):
Preprasza ze dopier o teraz ale w czwartek rozebralem znowu pol przodu, ustawilem rozrzad, ustawilem aparat zaplonowy, poprzekladalem kable, posprawzalem wtyczki i.........................

DZIALA!!!!!

zostal jeszcze do podlaczenia wydech (katalizator - bo za portkami wydech sie konczy )bo lambdy nie ma gdzie zaladowac i troche dziwnie przez to chodzi (potrafi sie zadlawic). i pompa wspomagania i moge w trase ruszac :) Dzieki panowie za pomoc i cierpliwe odpowadanie na czasami glupie pytania
Pozdrawiam


Pamietaj ze nie ma glupich pytan...sa tylko glupie odpowiedzi ;-) A czy ustaliles co moglo byc nie tak z tym silnikiem czy poprostu samo z siebie tak zadzialalo??

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 20:55:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Na dole kopulki znaczy od spodu byl nadrukowany nr 1 i bralem to za pierwszy cylinder. jedynka byla nadrukowana w miejscu gdzie znajdowal sie 2 cylinder wiec caly cykl iskry byl przesuniery. Moglem krecic aparatem zaplonowym itp i nadal bylbym w lesie.

wczesniej sprwdzalem z przesowaniem kabli na kopulce o jakis cykl ale z pompa 8 barowa zamiast 4 barowa silnik sie zalewal i nie bylo mozliwosci by zapalil - wlasciwie to zapalil ale SIE (zaczal plonac) nie byly wtedy dokrecone portki i paliwo sciekalo po kolektorze wydechowym a pozniej na lape silnika i skrzynie.

Tak bardzo sie balem ze cos powalilem rezajac instalacje elektryczna silnika od zera ze bylem juz zupelnie zrezygnowany i mialem wyjac silnik i sprzedac go w cholere.

No ale jak widac sie udalo.

Teraz wlasnie koncze dokumentacje w wordzie ze zdjeciami (bedzie troche zajmowalo) i jesli bede mogl kogos prosic o zamieszczenie tego na FTP to bedzie cudnie.

_________________
Jedzi jako tako...


Ostatnio edytowano 08.sty.2006 20:59:42 przez marcys_s, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 20:59:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
marcys_s napisał(a):
Teraz wlasnie koncze dokumentacje w wordzie ze zdjeciami (bedzie troche zajmowalo) i jesli bede mogl kogos prosic o zamieszczenie tego na FTP to bedzie cudnie.


Da się załatwić ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 22:53:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
marcys_s napisał(a):
Preprasza ze dopier o teraz ale w czwartek rozebralem znowu pol przodu, ustawilem rozrzad, ustawilem aparat zaplonowy, poprzekladalem kable, posprawzalem wtyczki i.........................

DZIALA!!!!!

zostal jeszcze do podlaczenia wydech (katalizator - bo za portkami wydech sie konczy )bo lambdy nie ma gdzie zaladowac i troche dziwnie przez to chodzi (potrafi sie zadlawic). i pompa wspomagania i moge w trase ruszac :) Dzieki panowie za pomoc i cierpliwe odpowadanie na czasami glupie pytania
Pozdrawiam


hura:-) no to stary jak tylko odbiore mojego z kolejowej to stajemy na swiatlach ;) zobaczymy ktore 7A bedzie mocniejsze :)

gratulacje

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 09:06:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Spokojnie.... jeszcze przeglad i ubezpieczenie...

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 09:16:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Marcys_s! Gratulacje!!!

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: