...w takim razie bede polowal na else, moze tam cos wynajde. Na wszelki napisze objawy i moze ktos :510: .
1. Przy pracy na benzynie na wolnych obr, niezaleznie czy silnik zimny czy cieply dostaje konska dawke paliwa takze spaliny maja strasznie ciezki zapach i to bylo stwierdzone przez wtryskowca. Nie jest to wina wtryskiwacza rozruchowego, bo odlaczalem go i jest to samo.
2. Regulator termiczny jest OK tez byl mierzony przez wtryskowca i reguluje cisnienie wraz z temp. Z tm ze, dopiero pomiar z odlaczonym przewodem powrotnym z regulatora do rozdzielacza wykazal poprawnosc jego dzialania! W przypadku, gdy byl podlaczony cisnienie przed regulatorem i za nim bylo identyczne, z tego co pamietam to pelne cisnienie jakie daje pompka.
3. Jak jest troche rozgrzany to wolne obroty trzyma elegancko, rowno pracuje (z rury wydechowej nadal capi spalona bogata mieszanka). Nawet ssanie dziala.
4. Jak sa mrozy takie jak teraz to odpalenie na benzolu gdy silnik jest zimny graniczy z cudem. Czasem odpala z trudem po kilku sek krecenia, pracuje kilka sekund, po czym gasnie (jak na moj gust to konkretnie go przylewa). Raz/100 jak odpalalem go w tej zimie zapalil jak gdyby nigdy nic na dotkniecie i pracowal elegancko.
3. Mozna w takim stanie jechać(turlać), ale... Jak chce przyspieszac i obciazac silnik, powiedzmy 3bieg i gaz do dechy to przyspiesza ale gdy cisnienie w kolektorze wskazywane na desce rozdzielczej dojdzie do 1,2-1,4 bar to samochod wyraznie slabnie i jak dalej tak przyspieszam to zaczyna szarpać. Ja bym to okreslil na zbyt uboga mieszanke.
Jak dla mnie to wszystko wyglada na brak dozowania paliwa.
Dzieki za kazda ewentualna podpowiedz!