.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 07:41:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: SILNIK 2,3NG dxiwne zachowanie
PostNapisane: 13.sty.2006 12:15:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 05:58:33
Posty: 28
Lokalizacja: Świdnik
przymierzam sie do kupna Audi 2,3 Quattro Avant. samochód jest zagazowany.
Problem jest w tym, że po odkręceniu korka wlewu oleju lub wyjęciu bagneta obroty silnika wzrastają do ok1200. Czy to normalny objaw czy silnik to padaka.
Proszę o pomoc.
pozdr
rad


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 12:31:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
przy pracy na benzynie i prawidlowo podlaczonej odmie , po zdjeciu korka wlewu oleju silnik powinien zgasnąć, albo obroty powinny zrobic sie niestabilne.

a jaka jest praca silnika na benzynie przy zamknietym korku??? czy rowno pracuje, nie rzuca nim?? nie smierdzi z wydechu ciezkimi/bogatymi spalinami???

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Silnik na wolnych obrotach pracuje równo
PostNapisane: 13.sty.2006 13:15:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 05:58:33
Posty: 28
Lokalizacja: Świdnik
na benzynie jak i na gazie, nie ma drgań i dobrze przyspiesza podczas jazdy.
spalin nie wąchałem

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 13:16:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Wydaje mi sie że tak powinno być w mojej 2.3 jak wyciąglem bagnet podczas pracy na benzynie to obroty wzrosły znacznie i po chwili wróciły do poprzedniego stanu czyli 900 .

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Obroty wzrastają
PostNapisane: 13.sty.2006 13:20:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 05:58:33
Posty: 28
Lokalizacja: Świdnik
ale wracają dopiero po włożeniu bagnetu lub wkręceniu korka wlewu oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Obroty wzrastają
PostNapisane: 13.sty.2006 19:25:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[ ja w swojej 90 tez tak miałem ze, jak odkreciłem korek to zgasła i tak powinno byc ale jak założylem gaz to, od tej pory nie jest tak jak było wczesniej nie gasnie jaka przyczyna a, gdzie jest ta odma ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 23:20:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2004 00:13:31
Posty: 141
Lokalizacja: Płock
mi tez gasła jak odkreciłem korek. Po dodaniu gazu rura od odmy bardzo sie zaciska czy tak ma byc? po założeniu gazu to już zupelnie nie wiem co sie dzieje z tym silnikiem. :/ 2.3 z gazem to kupa

_________________
Jest:Audi A8 D3 4.2 BFM, Audi 80 Competition 1160/2500, Audi 80 2,0 ABT
Było A80B3 1.6PP, A80B3 1.8JN, A90B3 2.3 NG Quattro A80B4 2.0 ABT quattro, A6C5 2.5AFB A4B51.9 AJM A4B5 AFN A43.0 ASN quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 23:35:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A jaki gaz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 08:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 05:58:33
Posty: 28
Lokalizacja: Świdnik
BRC na mikserze chyba II generacja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 08:48:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2005 10:18:01
Posty: 96
Lokalizacja: Radom
temat omawiany juz. Obroty w tym silniku spadaja po wyjeciu bagnetu albo nawet silnik gasnie ja tak mam i to jest prawidlowe. Zastanow sie dlaczego tak sie dzieje i bedziesz mial odpowiedz na swoje pytanie. Cale powietrze przeplywa przez przeplywomierz podnoszac klape ktora posrednio dawkuje benzyna. Jezeli wyjmiesz bagnet lub korek silnik zassie powietrze przez skrzynie korbowa i odme ktora jest za przeplywomierzem. Powietrze ominie klape zmieni sie dawka paliwa silnik zgasnie. Proste. Jezeli mikser gazu jest za odma wyjecie korka da wiecej powietrza ktore przeplynie przez mikser on wyssie wiecej gazu obroty wzrosna bo nie bierze tu udzialu przeplywomiez benzynowy. Na benie powinno byc wszystko jak pisalem na poczatku. Jak sie myle poprawcie mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 10:25:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
GELA napisał(a):
Jezeli mikser gazu jest za odma wyjecie korka da wiecej powietrza ktore przeplynie przez mikser on wyssie wiecej gazu obroty wzrosna bo nie bierze tu udzialu przeplywomiez benzynowy. Na benie powinno byc wszystko jak pisalem na poczatku. Jak sie myle poprawcie mnie.


dokladnie. Silnik Tylko na benzynie zgaśnie albo bedzie wariował!!! na gazie bedzie pracowal normalnie albo lekko podskoczą obroty, bo lewe powietrze bedzie wprowadzane przed mikser i nie wplynie na sklad mieszanki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 15:17:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
panowie jak pisałem teraz nawet na benzynie mi nie przygasa a powinien jaka przyczyna]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 16:11:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2005 10:18:01
Posty: 96
Lokalizacja: Radom
tez wystarczy chwile pomyslec :D co stoi na drodze od silnika do weza gumowego do przepustnica? Odma. Moze jest zapchana ludziom sie zdazalo chyba. zdejmij ja calkowicie i sprawdz wtedy jak nic nie da to sie pomysli dalej :D ale to juz chyba nie ja :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 19:51:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
ktura to jest odma to co wychodzi z bloku silnika jak stoisz przed autem to, po prawej stronie z boku bloku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 10:50:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
któóa :-)

Tak. Odma wyłazi z lewej strony silnika (jak stoisz z przodu - z prawej) i idzie sobie do góry w KV, PS do trojnika gumowego w przykrywie rozrządu,a NG chyba do filtra powietrza - przechodząc między silnikiem a grodzią kabiny. W NG jest prawie albo calkiwicie gumowa - wiec może być zmurszała i pozaginana/pozatykana - wyjmij, obejrzyj - jak tak jest - dorezaj z węża odpornego na oleje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 10:54:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
dzieki za info bede przeglądał jutro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: