.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 16:08:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 10:33:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
oj basket - poczekaj az kiedys spotkasz powaznie kreconego AELa ;-)
czemu niby AEL kreci sie nisko? skad znow taka teoria?

Czekam, czekam i na razie nici z czekania :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 11:03:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
baskecior napisał(a):
Bilu napisał(a):
oj basket - poczekaj az kiedys spotkasz powaznie kreconego AELa ;-)
czemu niby AEL kreci sie nisko? skad znow taka teoria?

Czekam, czekam i na razie nici z czekania :P

predzej czy pozniej sie doczekasz :diabel:
a gdzie argumenty na poparcie teorii?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat... A4 1.9 TDI czy A6 2.5 TDI
PostNapisane: 16.sty.2006 14:22:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
DarekGr1 napisał(a):
Po pierwsze witam jako nowy na tym forum!

Przymierzam się do kupna Audi, jestem zdecydowny, że będzie to napewno TDI, nie jestem natomiast zdecydowany czy A4 1.9 TDI 110PS czy A6 2.5 TDI 140PS. Rozglądam się za czymś w okolicach rocznika 96-97, cenowo te dwa modele z tego samego rocznika wychodzą porównywalnie, jeśli A6 to oczywiście tylko C4.

Generalnie jeździłem sporo A6 C4 2.5 140PS w automacie i jeździ się tym fajnie, miejsca w środku też sporo, ale ilość miejsca w środku nie jest dla mnie aż tak ważna, natomiast nie jeździłem A4, Co do części to zdaje sobie sprawe z zawieszenia w A4, ale znowu A6 więcej spali.... a nie wiem jak w A6 wygląda sprawa części, jak się spisują te silniki pod kątem niezawodności?

Można by tak bez końca, co Wy byście polecili z tych dwóch modeli?


Moje zdanie jest takie:

Audi A4 jest przyjemnym autem do codziennej jazdy.Silnik Tdi 1,9 ma w tym autku kopytko :D i to całkiem niezłe.
Co do środeczka to tapicera i wykonanie troszkę zrezane z passata B5.Mi osobiście się nie podoba ten "dezajn".
Spalanie ...... różnie się słyszy i dopuki sam nie zobaczysz to każdy będzie sie tu bił o 0,5l ,średnio ludzie kłapią ze od 5 do 8 L w zależności od trybu jazdy.
Zawieszenie w tym autku całkiem niezłe a nawet b.dobre. Bardzo fajnie reaguje na jakikolwiek manewr kierowcy .W końcu co cztery wahacze to nie jeden :peace: .
Jednak konstrukcja jak ktoś wcześniej wspomniał nie na nasze drogi ...niestety. I nie jest prawdą że można tanio utrzymać to autko.
Ludzie jeśli lubićie do swoich autek pakować szajs to róbcie to dalej.W końcu my sklepikarze i mechanicy też chcą zarobić :D .
Moje osobiste wrażenie co do tego auta jest takie że jest za małe ,może wynika to z tego że lubie przestrzeń ( no i mam klaustrofobie :D ).
Aczkolwiek gdyby to miało być auto rodzinne tzn że miałbym jeździć nim ja i żona to jak najbardziej.Powód . Po prostu jest zwrotniejsze w mieście i bardziej praktyczne niż A6 które ma 4.7m długości.

Co do A6 to też mam pare za i przeciw.
Turbodziura żeczywiście jest do 2 tyś ale przeszkadza ona tylko ludziom z zapałem do jazdy sportowej a to nie jest auto na wyścigi.
Zawieszenie: bardzo wytrzymałe i trwałe a zarazem proste w konstrukcji.
Mi osobiście fajnie się śmiga autem "pontonem".Lubie jak zakołysze na jakiejś hopie a nie jak auto z seri WRC pierdo.....na ziemie i nawet nie podskoczy.To jest kwestią gustu.
Silniki jak dla mnie sa niesamowite pod względem trwałości,osiągów no i oczywiście dźwięku.
A6 posiada duże zaplecze magazynowe :D i pod tym względem bije A4 na głowe.No ale coż w końcu poruwnujemy różne klasy aut.
Moje zdanie jest takie że większe może więcej i skoro w tej samej kasie jest więcej to brać.

Ja kupiłbym A6 ze względu na to .........że bardziej mi się podoba.
Tobie pozostawiamy dosyć ciężki wybór, jednak czy jedno czy drugie ważne że Audi :): .
Pozdrawiam i miłej łamigłówki życze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat... A4 1.9 TDI czy A6 2.5 TDI
PostNapisane: 16.sty.2006 14:51:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
ADAM 12 napisał(a):
DarekGr1 napisał(a):
Po pierwsze witam jako nowy na tym forum!

Przymierzam się do kupna Audi, jestem zdecydowny, że będzie to napewno TDI, nie jestem natomiast zdecydowany czy A4 1.9 TDI 110PS czy A6 2.5 TDI 140PS. Rozglądam się za czymś w okolicach rocznika 96-97, cenowo te dwa modele z tego samego rocznika wychodzą porównywalnie, jeśli A6 to oczywiście tylko C4.

Generalnie jeździłem sporo A6 C4 2.5 140PS w automacie i jeździ się tym fajnie, miejsca w środku też sporo, ale ilość miejsca w środku nie jest dla mnie aż tak ważna, natomiast nie jeździłem A4, Co do części to zdaje sobie sprawe z zawieszenia w A4, ale znowu A6 więcej spali.... a nie wiem jak w A6 wygląda sprawa części, jak się spisują te silniki pod kątem niezawodności?

Można by tak bez końca, co Wy byście polecili z tych dwóch modeli?


Moje zdanie jest takie:

Audi A4 jest przyjemnym autem do codziennej jazdy.Silnik Tdi 1,9 ma w tym autku kopytko :D i to całkiem niezłe.
Co do środeczka to tapicera i wykonanie troszkę zrezane z passata B5.Mi osobiście się nie podoba ten "dezajn".
Spalanie ...... różnie się słyszy i dopuki sam nie zobaczysz to każdy będzie sie tu bił o 0,5l ,średnio ludzie kłapią ze od 5 do 8 L w zależności od trybu jazdy.
Zawieszenie w tym autku całkiem niezłe a nawet b.dobre. Bardzo fajnie reaguje na jakikolwiek manewr kierowcy .W końcu co cztery wahacze to nie jeden :peace: .
Jednak konstrukcja jak ktoś wcześniej wspomniał nie na nasze drogi ...niestety. I nie jest prawdą że można tanio utrzymać to autko.
Ludzie jeśli lubićie do swoich autek pakować szajs to róbcie to dalej.W końcu my sklepikarze i mechanicy też chcą zarobić :D .
Moje osobiste wrażenie co do tego auta jest takie że jest za małe ,może wynika to z tego że lubie przestrzeń ( no i mam klaustrofobie :D ).
Aczkolwiek gdyby to miało być auto rodzinne tzn że miałbym jeździć nim ja i żona to jak najbardziej.Powód . Po prostu jest zwrotniejsze w mieście i bardziej praktyczne niż A6 które ma 4.7m długości.

Co do A6 to też mam pare za i przeciw.
Turbodziura żeczywiście jest do 2 tyś ale przeszkadza ona tylko ludziom z zapałem do jazdy sportowej a to nie jest auto na wyścigi.
Zawieszenie: bardzo wytrzymałe i trwałe a zarazem proste w konstrukcji.
Mi osobiście fajnie się śmiga autem "pontonem".Lubie jak zakołysze na jakiejś hopie a nie jak auto z seri WRC pierdo.....na ziemie i nawet nie podskoczy.To jest kwestią gustu.
Silniki jak dla mnie sa niesamowite pod względem trwałości,osiągów no i oczywiście dźwięku.
A6 posiada duże zaplecze magazynowe :D i pod tym względem bije A4 na głowe.No ale coż w końcu poruwnujemy różne klasy aut.
Moje zdanie jest takie że większe może więcej i skoro w tej samej kasie jest więcej to brać.

Ja kupiłbym A6 ze względu na to .........że bardziej mi się podoba.
Tobie pozostawiamy dosyć ciężki wybór, jednak czy jedno czy drugie ważne że Audi :): .
Pozdrawiam i miłej łamigłówki życze.

Szybko zwięźle i na temat ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat... A4 1.9 TDI czy A6 2.5 TDI
PostNapisane: 16.sty.2006 16:02:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
ADAM 12 napisał(a):
I nie jest prawdą że można tanio utrzymać to autko.
Ludzie jeśli lubićie do swoich autek pakować szajs to róbcie to dalej.W końcu my sklepikarze i mechanicy też chcą zarobić :D


Ta końcówka to chyba do mnie więc odpowem również zwięźle i na temat. Tak jak napisałem miałem C4 AAT Avant i teraz mam A4 AFN Avant. Szczerze mówiąc róźnic w "nakładach" nie widzę. A4 pali mniej, pomimo, podobnej mocy (C4 jest w koncu ciezsze). Konsola i w ogóle środek w C4 A6 jest "starszy" niż w A4, pomimo, może rzeczywiście troszkę gorszych materiałów. Nie ma się co dziwić, A4 to nowsze auto i dlatego design deski i środka wygląda na bardziej nowy. Np kierwnica w C4 tracila lekko myszka, wiadomo mozna wymienic, ale chodzi o sam fakt. Przyciski, podświetlenie (bursztynowe w C4 a czerwone w A4) po prostu od razu widać, że A4 jest nowsze. A4 jest sporo mniejsze, ale jak dla 2 osób + bagaż to samochód tyen jest wprost idealny. To w ogolę taki "sprytny" samochodzi, nie za duzy nie za mały. Jakbym miał wozić 4 oosobową rodzinę to pewnioe wybrałbym C4. Co do spalania, to mnie AAT palilo w miescie jakies 8-9 litrow, AFN pali mi max 6.5-7 l. Moj rekord zyciowy na AFN'ie mam w podpisie.

@ADAM12 co do szajsu to chyba przesadzasz, mówię jesli chodzi o wahacze mam teraz 1x Febi wymieniane, 1x MOOG (banan) i 1X Hans Pries (banan). Hans Pries wykonany wg mnie conajmniej dobrze i spisuje się na razie znakomicie. Na dodatek Moog był dwa razy droższy - myslisz, że MOOG będzie jezdził 2 razy dłużej niz ten Pries -ja watpię? Nie twierdzę, że wszystkie tanie rzeczy są dobre, ale Twoje stwierdzenie jest mocno przesadzone, tak jak przy sprzęcie RTV i koimputerowym tak i w częściach samochodowych pewien procent ceny płacisz za markę, co nie zawsze jest poparte jakością produktu.

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 19:35:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 08:10:50
Posty: 80
Lokalizacja: Gorzow Wlkp / Umea
Cytuj:
Co do środeczka to tapicera i wykonanie troszkę zrezane z passata B5

:): nie to zebym czepial sie szczegolow ale to passat zerznol z A4,a niech poparciem mojej teorii bedzie fakt ze A4 pojawila sie rok wczesniej przed passatem :peace:

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat... A4 1.9 TDI czy A6 2.5 TDI
PostNapisane: 16.sty.2006 19:48:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
Ta końcówka to chyba do mnie więc odpowem również zwięźle i na temat.


Nie koniecznie do Ciebie tylko do wszystkich "wielowahaczowych" :D

Cytuj:
Nie ma się co dziwić, A4 to nowsze auto i dlatego design deski i środka wygląda na bardziej nowy. Np kierwnica w C4 tracila lekko myszka, wiadomo mozna wymienic, ale chodzi o sam fakt. Przyciski, podświetlenie (bursztynowe w C4 a czerwone w A4) po prostu od razu widać, że A4 jest nowsze.


Jak wcześniej powiedziałem kwestia gustu.

Cytuj:
@ADAM12 co do szajsu to chyba przesadzasz, mówię jesli chodzi o wahacze mam teraz 1x Febi wymieniane, 1x MOOG (banan) i 1X Hans Pries (banan). Hans Pries wykonany wg mnie conajmniej dobrze i spisuje się na razie znakomicie. Na dodatek Moog był dwa razy droższy - myslisz, że MOOG będzie jezdził 2 razy dłużej niz ten Pries -ja watpię? Nie twierdzę, że wszystkie tanie rzeczy są dobre, ale Twoje stwierdzenie jest mocno przesadzone, tak jak przy sprzęcie RTV i koimputerowym tak i w częściach samochodowych pewien procent ceny płacisz za markę, co nie zawsze jest poparte jakością produktu.


Może i jestem troche nadgorliwy ale nie lubie słuchać później od klientów jaki to szajs im się wciska.

Co do Mooga to myślę że będzie tak jak mówisz tzn za 2 x wyższą cenę będe się nim ciszył 2 x dłużej :): .
przekonałem się na własnej skórze że jak się chce zaoszczędzić to kilka razy więcej się póżniej płaci.I myślę że to jest nie tylko moje zdanie ale i również wielu ludzi na tym forum.
Po prostu nie wszystkich stać na luksus zakupu wahacza za 300zł lub jeszcze nie są uświadomieni.
Mam swoją listę częsci których nigdy w życiu nie polece nawet największemu wrogowi a są to np.
HP (chyba że trafi się z wymazanym znakiem OE :) )
Tecnorot
Optimal
RTS
OCAP
4Max (brand intercarsu)

To by była krótka przykładowa lista zawieszenia a wierz mi że mam dłuższą okreslającą części silnikowe,uszczelki,Amortyzatory.itp ,itd.
Pozdrawiam

Ps.Czasami zdarzy się że podróbka wytrzyma dłużej i czasami jest tak że oryginał siada po miesiącu i nie neguje tego.Tylko odsetek reklamacji na tańsze zamienniki w porównaniu do oryginałów jest dużo większy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 20:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 21:02:49
Posty: 11
Lokalizacja: Opole
Dzięki za wszystkie opinie i odpowiedzi, naprawdę sporo mi to rozjaśniło, generalnie (moim zdaniem) te obydwa samochody o których tutaj jest mowa są podobne pod względem kosztów utrzymania (A4 mniej pali, ale droższe części, A6 więcej pali przy tańszych częściach), z drugiej strony A6 jest większe i przestronniejsze, ale za to A4 wygodniej się jeździ po mieści, A6 jest w środku z lepszych materiałów, natomiast A4 ma nowszy design.

Ogólnie bilans plusów i minusów wychodzi na zero, jednako mimo to byłem przekonany do A6 bo lubie większe samochody, napotkałem jednak zasadniczy problem - moja druga połowa powiedziała: "Ja taką krową nie będe jeździć, nigdzie tym nie zaparkuje" i pewnie dlatego będe szukał A4, co nie oznacza że jak znajde w fajnym stanie A6 to takie kupie a druga połowa zrozumie że to była okazja nie do przepuszczenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 21:31:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
AEL ma turbodziurę jak stodoła i AFN objedzie go z dołu jak chce .
Stać mnie na A6 AEL`a ale kupię A4 ... bo jest szybsze a 1,9 ma większy potencjał , więc nie siej farmazonów dude ...


Stary nie kupuj A4 :!: . Tu naprawde nie ma czego porównywać, poprostu przejedz się dobrym nie wymeczonym C4 AEL i nie bedziesz chciał juz A4. A4 jest za małe, za głośne za za za za zazzazaz :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat... A4 1.9 TDI czy A6 2.5 TDI
PostNapisane: 16.sty.2006 21:37:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
ADAM 12 napisał(a):
Co do Mooga to myślę że będzie tak jak mówisz tzn za 2 x wyższą cenę będe się nim ciszył 2 x dłużej :):


no tak, ale zobacz, że nawet gdyby (w co wątpię) to i tak bilans wychodzi na zero przy założenium, że sam sobei ten wahacz wymienisz i nie liczymy kosztów robocizny :) ja na razie jeżdże na Moogu jakies 5 tys dłużej niz na Priesie, ale i ten i ten sprawuje się jak dotąd bez zarzutu

ADAM 12 napisał(a):
przekonałem się na własnej skórze że jak się chce zaoszczędzić to kilka razy więcej się póżniej płaci.I myślę że to jest nie tylko moje zdanie ale i również wielu ludzi na tym forum.
Po prostu nie wszystkich stać na luksus zakupu wahacza za 300zł lub jeszcze nie są uświadomieni.
Mam swoją listę częsci których nigdy w życiu nie polece nawet największemu wrogowi a są to np.
HP (chyba że trafi się z wymazanym znakiem OE :) )
Tecnorot
Optimal
RTS
OCAP
4Max (brand intercarsu)

To by była krótka przykładowa lista zawieszenia a wierz mi że mam dłuższą okreslającą części silnikowe,uszczelki,Amortyzatory.itp ,itd.
Pozdrawiam

Ps.Czasami zdarzy się że podróbka wytrzyma dłużej i czasami jest tak że oryginał siada po miesiącu i nie neguje tego.Tylko odsetek reklamacji na tańsze zamienniki w porównaniu do oryginałów jest dużo większy.



Mnie stać, na kupno wahacza za 300 zł, ale po co jak można go kupić taniej, wg mnie równie dobrego. Poza tym z tego co wiem to na elementy zawieszenia, no może prócz amortyzatorów nie dostaję się raczej gwarancji, a nawet jesli to jest ona baaardzo ciężko egzekwowalna. O co chodzi z tym OE przy Hansie Priesie ? Co do inych firm sie nie wypowaidam, ale z HP mam naprawde dobre doswiadczenia i ciekawi mnie co tej firmy Twoi klienci reklamują najczęściej ? Chodzi mi głównie o elemnty zawieszenia. No bo w takim wahaczu to jedyne co może się zrobić to wyrobić sworzeń lub tuleja gumowo - metalowa. Co innego może się tam popsuć, konstrukcja jest przecież prosta jak konstrukcja cepa.

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 10:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
"Ja taką krową nie będe jeździć, nigdzie tym nie zaparkuje"


Nie miałem nigdy problemu z zaparkowanie auta tej wielkości.Po prostu trzeba jak Autosanem :D brać trochę większy zamach :): .
Nigdy ale to przenigdy nie wyjechałem z parkingu bo nie było gdzie zaparkować.

Cytuj:
Mnie stać, na kupno wahacza za 300 zł, ale po co jak można go kupić taniej, wg mnie równie dobrego. Poza tym z tego co wiem to na elementy zawieszenia, no może prócz amortyzatorów nie dostaję się raczej gwarancji, a nawet jesli to jest ona baaardzo ciężko egzekwowalna. O co chodzi z tym OE przy Hansie Priesie ? Co do inych firm sie nie wypowaidam, ale z HP mam naprawde dobre doswiadczenia i ciekawi mnie co tej firmy Twoi klienci reklamują najczęściej ? Chodzi mi głównie o elemnty zawieszenia. No bo w takim wahaczu to jedyne co może się zrobić to wyrobić sworzeń lub tuleja gumowo - metalowa. Co innego może się tam popsuć, konstrukcja jest przecież prosta jak konstrukcja cepa.


Gwarancja jest egzekwowalna tylko trzeba tysiąc stosownych pism wystosować do producenta lub gwaranta.

Co do HP . Hans jest pakowaczem i producentem co niektórych podzespołów. Czasami zdarza się że na elemencie Hansa znajduje się wymazany, wydrapany lub zeszlifowany numer oryginału razem ze znaczkiem.Po prostu kupują części oryginalne i gonią je dużo taniej.Tu chyba chodzi o nadwyżki magazynowe podzespołów słabo rotujących w serwisie.
Wahacz może nie jest jakoś dziwnie rozbudowany i teoretycznie tylko tuleje siadają i nie ma problemu z ich wymianą.Ale nie chodziło mi konkretnie o tuleje tylko o sworzeń bo to on jest najważniejszą częścią wahacza.W zalezności od producenta stosowane są różnej twardości i jakości materiały które sprawiają że ten sworzeń kulisty pracuje tak jak powinien.Im gorszy materiał tym szybciej on się zuzywa.Tak więc mimo wszystko cena z jakością idzie w parze.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 13:11:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 21:02:49
Posty: 11
Lokalizacja: Opole
ADAM 12 napisał(a):
DarekGr1 napisał(a):
"Ja taką krową nie będe jeździć, nigdzie tym nie zaparkuje"


Nie miałem nigdy problemu z zaparkowanie auta tej wielkości.Po prostu trzeba jak Autosanem :D brać trochę większy zamach :): .
Nigdy ale to przenigdy nie wyjechałem z parkingu bo nie było gdzie zaparkować.


Ty może nie masz problemu, ja też nie mam, ale moja kobieta ma niecałe 160cm wzrostu, a poza tym umiejętności takie sobie i dla niej to jest problem.... Ale może da się jeszcze przekonać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 13:14:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
DarekGr1 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
DarekGr1 napisał(a):
"Ja taką krową nie będe jeździć, nigdzie tym nie zaparkuje"


Nie miałem nigdy problemu z zaparkowanie auta tej wielkości.Po prostu trzeba jak Autosanem :D brać trochę większy zamach :): .
Nigdy ale to przenigdy nie wyjechałem z parkingu bo nie było gdzie zaparkować.


Ty może nie masz problemu, ja też nie mam, ale moja kobieta ma niecałe 160cm wzrostu, a poza tym umiejętności takie sobie i dla niej to jest problem.... Ale może da się jeszcze przekonać


Musi się udać :):
Powodzonka z drugą połówką.
Może daj ją na forum to ją przekonamy. :peace: :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2010 15:55:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2010 18:17:59
Posty: 7
Lokalizacja: dolnośląskie
poczytałem wasze posty i głowa może rozboleć,każdy ma swoje zdanie.
mam 80 B4 avant 95r 1,9 tdi jestem z niego bardzo zadowolony,nic sie nie psuje, pali 5-6,5 l i nic lac i jeździć.
podoba mi sie a6 c4 ,wielkośc w środku ,bagażnik ,licznik ,klimatronic
z motorem 1,9 chce,może muł mi wystarczy
jak ktoś by sie takiego chciał pozbyć ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2010 12:55:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:41:44
Posty: 140
Lokalizacja: Chorzów
ja powiem tak - miałem ten dylemat kilka miesięcy temu - brać 1.9 czy 2.5

Kupiłem w końcu 1.9... szczerze to pali o litr mniej niż 2.5... teraz to żałuję bo brakuje jednak jednego tłoczka :)

_________________
A6 C5 2.7 biT 300 HP+
S6 C5 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2010 13:19:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
DarekGr1 napisał(a):
bo lubie większe samochody, napotkałem jednak zasadniczy problem - moja druga połowa powiedziała: "Ja taką krową nie będe jeździć, nigdzie tym nie zaparkuje" i pewnie dlatego będe szukał A4, co nie oznacza że jak znajde w fajnym stanie A6 to takie kupie a druga połowa zrozumie że to była okazja nie do przepuszczenia :)


hehe miałem ten sam problem - wręcz identyczne słowa zony - i kupiłem .... S6 :D :D ale się smiałem jak jej sie spodobała jazda wielką krową w wielkim silnikiem i prawie 300 KM pod machą , teraz juz nie chce wracać do stargo punto i jak stoją przed domem oba - gotowe do jazdy - to wybiera S6 :D

wiec u ciebie moze byc podobnie czego zycze :peace:

dodam takze ze mam jeszcze a4 2.5 TDI i komfortu nie ma co porównywać do A6 , S6

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2010 14:57:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Moja żona też mówiła po co nam taki autobus.. po miesiącu zapytałem czy zmieniamy na A4 ( Teściu ma więc jeździła i AEL`em w C4 i AFN w A4 ) i nie chciała. Ja bym swojego C4 nie zamienił na A4 ale dlatego, że lubie te gabaryty, tą klasyczną budę, te długie zegary i ten gang silnika . Wszystko zależy od twoich preferencji.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2010 18:58:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:41:44
Posty: 140
Lokalizacja: Chorzów
hehe dokładnie, jak sprzedałem C4 i jakiś czas później pojechaliśmy wraz z drugą połówką oglądać A4, jak wsiadła pierwsze słowa - ale tu ciasno i klaustrofobicznie ?!

_________________
A6 C5 2.7 biT 300 HP+
S6 C5 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2010 00:41:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
W A4 nie ma za wiele fajnego, jest ciężki a na dodatek 1.9 TDI po za mniejszym zużyciem ON i jest warczydołem i klekotem głośnym na zewnątrz jak i wewnątrz. Pomagam sąsiadowi z A4 B6 i czasami nim jeżdżę - nie lubię go bo za ciasno, mały i mało komfortowy. W połączeniu z warczącym 1.9 TDI to porażka w porównaniu z A6.
pozdr.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 04.mar.2010 12:51:17 przez Paw1972, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2010 11:08:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
Jak ma być to auto rodzinne, to wolałbym o wiele bardziej A6 C4 AEL'a :) A6 jest lepiej wykonane i tak jak pisali koledzy, więcej miejsca zawsze się przyda. A w A4 co tu dużo mówić jest ciasno. Do jeżdżenia po mieście mam A2 i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że w A4 wcale nie ma dużo więcej miejsca dla pasażerów :D

Co do silników, ja miałem w A4 1,6 benz. więc osiągi miało mizerne. AFN miałem w budzie A6 C5 i zawsze mnie nerwy brały jak wsiadałem do kumpla i przejechałem się jego AELem...Może w A4 AFN lepiej to jeździ, ale szału bym się nie spodziewał. A AEL jak jest na odpowiednich obrotach trzymany idzie aż miło :)

Ja wybrałbym A6 C4 w kombiaku :)

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: